Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 82  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:03 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Gast doe ff normaal man! Volgens mij is Hardbass toch echt een feest in Nederland... Volgens mij komen de Wasted Penguinz toch echt uit scandinavie... Volgens mij staan ze in Nederland helemaal niet veel op feesten... Volgens mij zijn zijzelf de enige bron die vermeld dat ze 109de zijn geworden in de DJMAG... Volgens mij kan je dus stellen dat de Wasted Penguinz in Nederland geen hype zijn... Loop jij in Wasted Penguinz merchandise rond? Heb jij wel eens een Nederlander in Wasted Penguinz merchandise rond zien lopen? I rest my case.

Gast, 't gaat om je lelijke one-linertjes. Plus het feit dat je youtube niet als een goede populariteitsmeting ziet? Bovendien weten we allemaal dat hardstyle ver over onze grenzen reikt deze dagen, en het argument 'Nederland' dat jij de hele tijd naar boven haalt begrijp ik dus niet echt. De hype heeft betrekking op de WP als dj's, niet alleen draaiend op Hardbass... Dat Hardbass in Nederland, heeft er niks mee te maken.

http://www.djmag.com/php/top100djs/sear ... h_op=check --> zoek hun positie maar op.

Ook merk je gewoon dat veel mensen over ze praten (in goede of slechte zin), zelfs op HT.

Nog een leuk feitje: facebook likes WP: 16.5k, facebook likes ran-d: 9.7k, facebook likes B-front 9.3k. Om maar even aan te geven dat de WP behoorlijk populair zijn geworden over het afgelopen jaar.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

jep, en ik heb er vrienden van vrienden ook over horen praten dat ze ze heel goed vonden en per se wilden zien op Intents.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:30 

Hardtraxxer

Ik snap niet dat jij een kwalitatieve populariteitsmeting uit social media kunt concluderen... Dat is eigenlijk de meest onbetrouwbare bron die er maar is als het gaat om metingen.

Maargoed, ik heb geen enkele betrekking met een hype uit het buitenland... Ik haal het Nederland argument erbij, omdat het mij daarom gaat. Kunnen de Wasted Penguinz nog zoveel gigs hebben in hun eigen land, maar ik zie ze hier echt nooit. De populariteit is hier dus nog niks van te merken. Als ukranian hardstylerz heel erg populair zijn in oekraine, dan hoeft dat in Nederland niet zo te zijn.

Al kijk je alleen maar naar hun gig op Defqon dit jaar... Heel de purple was afgeladen met scandinaviers... Heeft gewoon te maken met stemmen op eigen volk. Maargoed ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
hahaha, absoluut weer gaan volgend jaar :) dichtbij, prima locatie
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:54 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
Ik snap niet dat jij een kwalitatieve populariteitsmeting uit social media kunt concluderen... Dat is eigenlijk de meest onbetrouwbare bron die er maar is als het gaat om metingen.

Maargoed, ik heb geen enkele betrekking met een hype uit het buitenland... Ik haal het Nederland argument erbij, omdat het mij daarom gaat. Kunnen de Wasted Penguinz nog zoveel gigs hebben in hun eigen land, maar ik zie ze hier echt nooit. De populariteit is hier dus nog niks van te merken. Als ukranian hardstylerz heel erg populair zijn in oekraine, dan hoeft dat in Nederland niet zo te zijn.

Al kijk je alleen maar naar hun gig op Defqon dit jaar... Heel de purple was afgeladen met scandinaviers... Heeft gewoon te maken met stemmen op eigen volk. Maargoed ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken.

Tis geen wetenschappelijk onderzoek nee, maar 't geeft wel het een en ander aan imo. En dat jij alleen naar Nederland kijkt is precies wat ik zo raar vind. Ook in 't voorbeeld dat je geeft; als die urkranian hardstylerz binnen een aanzienlijk korte periode veel populairder zijn geworden, spreek je toch van een hype? Of dat nou in Japan, Siberië of Chili is...
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:56 

JefQ schreef:

Dude, waar maak je jezelf druk om? Lekker boeien of ze op Hard Bass staan ofniet, als ze er staan staan ze waarschijnlijk toch in het eerste team.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:05 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
JefQ schreef:

Dude, waar maak je jezelf druk om? Lekker boeien of ze op Hard Bass staan ofniet, als ze er staan staan ze waarschijnlijk toch in het eerste team.

Ik maak me er niet druk om, maar als je een retard genoemd wordt, mag je volgens mij best iemand haarfijn uitleggen dat hij dat woord ergens mag steken waar de zon niet schijnt.

Laten we maar weer on-topic gaan.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:17 

Hardtraxx Addict

JefQ schreef:
wesskeej schreef:
JefQ schreef:

Ik maak me er niet druk om, maar als je een retard genoemd wordt, mag je volgens mij best iemand haarfijn uitleggen dat hij dat woord ergens mag steken waar de zon niet schijnt.

Sorry knul! :aww:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:21 

Donateur

sommige nemen alles serieus he xd 't is een forum..
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:23 

Hardtraxx Addict

Patrick jumpen sluit af
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals de vraag: kunnen we het normaal houden hier? De grapjes over de line-up zijn wel zo'n beetje gemaakt gok ik.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Newbie

Hooli schreef:
Patrick jumpen sluit af

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Patrick jumpen sluit af

jaja, grappig. :/
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Patrick jumpen sluit af

Die heb ik altijd al eens willen zien!

On: Komt vandaag de trailer of komt die ook gelijk morgen?
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Hooli schreef:
Patrick jumpen sluit af

Die heb ik altijd al eens willen zien!

On: Komt vandaag de trailer of komt die ook gelijk morgen?

morgen volgens mij
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Heb zin in de trailerrrrr :woot:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Elite

Toch straks even na 0:00 kijken!
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 18:57 

Hardtraxx Addict

Roebén schreef:
Hooli schreef:
Patrick jumpen sluit af

jaja, grappig. :/

:aww:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Frontliner staat er sws al.

Frontliner
Be here at 00:00 dutch time (GMT +1)!
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:44 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:

Frontliner

Kan ook over zijn album gaan.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Frontliner

1e ook wat ik denk, ik denk Live :)
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:45 

Bierkoning

Kan ook een album aankondiging zijn ofzo, de releasedatum. Maar we zullen zien
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Chris One in Blue!!! N.a.v. zijn tweet zonet
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chris One in Blue!!! N.a.v. zijn tweet zonet

:drool:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Wat is de kleurvolgorde dit jaar eigenlijk?

Ah, ik zie het al: geel, rood, groen, blauw. Top! ^^
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten