JefQ schreef:
Gast doe ff normaal man! Volgens mij is Hardbass toch echt een feest in Nederland... Volgens mij komen de Wasted Penguinz toch echt uit scandinavie... Volgens mij staan ze in Nederland helemaal niet veel op feesten... Volgens mij zijn zijzelf de enige bron die vermeld dat ze 109de zijn geworden in de DJMAG... Volgens mij kan je dus stellen dat de Wasted Penguinz in Nederland geen hype zijn... Loop jij in Wasted Penguinz merchandise rond? Heb jij wel eens een Nederlander in Wasted Penguinz merchandise rond zien lopen? I rest my case.
Gast, 't gaat om je lelijke one-linertjes. Plus het feit dat je youtube niet als een goede populariteitsmeting ziet? Bovendien weten we allemaal dat hardstyle ver over onze grenzen reikt deze dagen, en het argument 'Nederland' dat jij de hele tijd naar boven haalt begrijp ik dus niet echt. De hype heeft betrekking op de WP als dj's, niet alleen draaiend op Hardbass... Dat Hardbass in Nederland, heeft er niks mee te maken.
http://www.djmag.com/php/top100djs/sear ... h_op=check --> zoek hun positie maar op.
Ook merk je gewoon dat veel mensen over ze praten (in goede of slechte zin), zelfs op HT.
Nog een leuk feitje: facebook likes WP: 16.5k, facebook likes ran-d: 9.7k, facebook likes B-front 9.3k. Om maar even aan te geven dat de WP behoorlijk populair zijn geworden over het afgelopen jaar.