wrote:dat lineup gokken zouden ze moeten verbieden, schijtirritant dat het is
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
stem ik mee inwrote:Gokje voor de lineup:
YELLOW:
Scope DJ
Toneshifterz
E-Force
Noisecontrollers LIVE
RED:
Wildstylez
TNT
Frequencerz
Headhunterz LIVE
GREEN:
Frontliner
Digital Punk
Zatox
Gunz For Hire LIVE
BLUE:
B-Front
Crypsis
The R3belz
Donkey Rollers LIVE
alleen frequencerz en headhunterz ff omdraaien
Headhunterz live was monsterdik, dat was echt een liveset hoe die hoort te zijn.
Klopt laat hem dat dan ook aub niet te vaak doen. Dan blijft het speciaal.wrote:Headhunterz live was monsterdik, dat was echt een liveset hoe die hoort te zijn.
-
T
Frequencerz live ooit gehoord? Dat is pas een dikke setwrote:Klopt laat hem dat dan ook aub niet te vaak doen. Dan blijft het speciaal.wrote:Headhunterz live was monsterdik, dat was echt een liveset hoe die hoort te zijn.
-
A
Ik stem voorwrote:Frequencerz live ooit gehoord? Dat is pas een dikke setwrote: Klopt laat hem dat dan ook aub niet te vaak doen. Dan blijft het speciaal.
Zal ie er vannacht om 12 uur al zijn?
Hoop van welwrote:Zal ie er vannacht om 12 uur al zijn?
Komt woensdag paswrote:Zal ie er vannacht om 12 uur al zijn?
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Snap echt niet wat er zo vet aan die set van de Frequencerz was. De plaat keuze was idd erg goed maar het draaien zelf vond ik maar bagger niks bijzonders in ieder geval ook maakten ze veel fouten tijdens het draaien..wrote:Ik stem voorwrote:Frequencerz live ooit gehoord? Dat is pas een dikke setwrote: Klopt laat hem dat dan ook aub niet te vaak doen. Dan blijft het speciaal.Super dik op Thrillogy!
Fouten tijdens het draaien? Niets van gehoord, was wel knip en plakwerk maar ik vond het echt lekker klinken.
-
P
- 1 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Hardbass 2012
graag met de Wasted Penguinz!
Ik vind jouw BLUE tog egt wel lekkeerwrote:Gokje voor de lineup:
BLUE:
B-Front
Crypsis
The R3belz
Donkey Rollers LIVE
Jij moet aan je spelling werken... CHwrote:Ik vind jouw BLUE tog egt wel lekkeerwrote:Gokje voor de lineup:
BLUE:
B-Front
Crypsis
The R3belz
Donkey Rollers LIVE
Nee..... gewoon dus echt niet hé.wrote:Hardbass 2012
Hun vind ik sowieso niks voor de indoor feesten. Laat ze maar lekker bij Defqon/ Decibel/ Wish en andere outdoor feesten draaien.
Ze zijn ook niks voor outdoor.wrote:Nee..... gewoon dus echt niet hé.wrote:Hardbass 2012
Hun vind ik sowieso niks voor de indoor feesten. Laat ze maar lekker bij Defqon/ Decibel/ Wish en andere outdoor feesten draaien.
ze zijn niks voor de hardstyle scene.. kom op zeg die naam 
Niet dat ik bij ze ga staan hoor, dat absoluut niet, maar outdoor is toch wel wat meer voor ze dan indoor.wrote:Ze zijn ook niks voor outdoor.wrote:Nee..... gewoon dus echt niet hé.wrote:Hardbass 2012
Snap de hele wasted penguinz hype ook niet. Die naam is gewoon kut en de hardstyle (
) die ze maken is ook drama. VIND IK DAN
vinden wij samen!wrote:Snap de hele wasted penguinz hype ook niet. Die naam is gewoon kut en de hardstyle () die ze maken is ook drama. VIND IK DAN
De Wasted Penguinz zijn nooit een hype geweest... Ik snap trouwens niet dat jullie je druk maken om een dj naam...wrote:vinden wij samen!wrote:Snap de hele wasted penguinz hype ook niet. Die naam is gewoon kut en de hardstyle () die ze maken is ook drama. VIND IK DAN
Al zou ik DJ traangas heten en ik produceer een track in het straatje van Immeasureably, dan zou je ook weinig mensen horen. Het nummer is er echt niet slechter door.
Okewrote:De Wasted Penguinz zijn nooit een hype geweest... Ik snap trouwens niet dat jullie je druk maken om een dj naam...wrote:vinden wij samen!wrote:Snap de hele wasted penguinz hype ook niet. Die naam is gewoon kut en de hardstyle () die ze maken is ook drama. VIND IK DAN
Al zou ik DJ traangas heten en ik produceer een track in het straatje van Immeasureably, dan zou je ook weinig mensen horen. Het nummer is er echt niet slechter door.