Ik verwacht dat je in 2012 ook nog kaarten kan bemachtigenwrote:Is het rap uitverkocht?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik denk niet als je hier de volle pond voor moet betalen dat ik ga..
wrote:Ik denk niet als je hier de volle pond voor moet betalen dat ik ga..
guess what....
kaartjes worden alleen nog maar duurder
omdat de regering ons liever teveel laat betalen zodat ze de rest naar griekenland kunnen sturen en t geld nooit meer terug zien
Die geef ik liever een kans dan de 'Wild motherfuckers' als je het niet erg vind.wrote: AUB geen G4H die wil ik echt niet als afsluiter!
-
G
idd, erger kan het niet worden...wrote:Die geef ik liever een kans dan de 'Wild motherfuckers' als je het niet erg vind.wrote: AUB geen G4H die wil ik echt niet als afsluiter!
Is toch lekker, Gangstah en Loops & Things om 10 voor 7 's ochtends :').
dat was inderdaad echt DRAAMAAAwrote:Is toch lekker, Gangstah en Loops & Things om 10 voor 7 's ochtends :').
Ja dat klopt. Wat een aanfluiting was dat zeg!wrote:Die geef ik liever een kans dan de 'Wild motherfuckers' als je het niet erg vind.wrote: AUB geen G4H die wil ik echt niet als afsluiter!
ben ik nie aanwezig.. swrote:wrote:Ik denk niet als je hier de volle pond voor moet betalen dat ik ga..
guess what....
kaartjes worden alleen nog maar duurder
omdat de regering ons liever teveel laat betalen zodat ze de rest naar griekenland kunnen sturen en t geld nooit meer terug zien
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Nou let's Rock en Proud To Be Loud waren toch baaswrote:Is toch lekker, Gangstah en Loops & Things om 10 voor 7 's ochtends :').
Vond 't een leuke set, alleen iets te laat op de avond helaaswrote:Nou let's Rock en Proud To Be Loud waren toch baaswrote:Is toch lekker, Gangstah en Loops & Things om 10 voor 7 's ochtends :').
khoop dat dit jaar het bereik in het gelredoom een stuk beter is als vorig jaar..
Als ze dat probleem oplossen, en er een goeie afsluiter komt word ut weer knalle
Als ze dat probleem oplossen, en er een goeie afsluiter komt word ut weer knalle
Ik zou het liefste Pieter en Rik LIVE zien afsluiten 
View on YouTube
Dit is sowieso het anthem.. kan niet anders! Die teksten zijn altijd die ze bij Hardbass gebruiken..

Dit is sowieso het anthem.. kan niet anders! Die teksten zijn altijd die ze bij Hardbass gebruiken..
Vind m zo beter klinken dan WMF's anthemwrote:View on YouTube
Ik zag net de nieuwe David Guetta track... Daar hoorde ik ook een aantal geluidjes in en hardbass typerende vocal... Even serieus, wacht nou gewoon eens een bron af of de hardbass trailer... Dan mogen jullie allemaal weer raden wie het anthem gemaakt heeft en wie het het eerste heeft geradenwrote:Vind m zo beter klinken dan WMF's anthemwrote:View on YouTube
. Zou ik nog niet eens erg vinden denk ik als dit t anthem wordt, al hoop ik dat het dan Headhunterz vs The Beholder gaat worden
Of Bert en Ernie LIVEwrote:Ik zou het liefste Pieter en Rik LIVE zien afsluiten
Nee dit is hem gewoon :pwrote: Ik zag net de nieuwe David Guetta track... Daar hoorde ik ook een aantal geluidjes in en hardbass typerende vocal... Even serieus, wacht nou gewoon eens een bron af of de hardbass trailer... Dan mogen jullie allemaal weer raden wie het anthem gemaakt heeft en wie het het eerste heeft geraden
Okewrote:Nee dit is hem gewoon :pwrote: Ik zag net de nieuwe David Guetta track... Daar hoorde ik ook een aantal geluidjes in en hardbass typerende vocal... Even serieus, wacht nou gewoon eens een bron af of de hardbass trailer... Dan mogen jullie allemaal weer raden wie het anthem gemaakt heeft en wie het het eerste heeft geraden
Zekerheidje!
Dat leidje klinkt opzich niet verkeerd! Maar dat is zeker niet het hardbass anthem
want ik las net op de twitter van Rinus dat hij bezig was met een athem te maken....
Rinus maakt het anthem!
Dat leidje klinkt opzich niet verkeerd! Maar dat is zeker niet het hardbass anthem
want ik las net op de twitter van Rinus dat hij bezig was met een athem te maken....
Rinus maakt het anthem!
Ok, even stoppen a.u.b. , het Qlimax topic stond ook al vol met onzin (ook door mij), dus hou deze even clean a.u.b.wrote:Zekerheidje!
Rinus maakt het anthem!
-
T
Bron:Line-up wordt op maandag 7 november 2011 vrijgegeven.
https://partyflock.nl/party/208389:Hard_Bass.html