Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
(En dan is het de vraag hoe ze hun laatste jaar zien, tot en met 31 december of tot en met eind februari)

10 December hun feest dan, en Shockerz als organisatie hebben hun ook nog geboekt, en dat is vaak ook nog in december.

Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opening:
Jones

Team 1.
Devin Wild
Cyber
Sound Rush

Josh & Wesz LIVE

Team 2.
Geck-O
Noisecontrollers
TNT

Hard Driver LIVE

Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density

Delete VIP

Team 4.
Thera
Regain
Deetox

Een of andere gloednieuwe keiharde extra rauwe live act waar niemand meer op zit te wachten LIVE


:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density

Delete VIP


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Koen schreef:
er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
(En dan is het de vraag hoe ze hun laatste jaar zien, tot en met 31 december of tot en met eind februari)

10 December hun feest dan, en Shockerz als organisatie hebben hun ook nog geboekt, en dat is vaak ook nog in december.

Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.


Ja dat zou zomaar kunnen
*kuch* feesten/bass-protocol-x-main-concern-end-of-days-club-rodenburg-beesd-10-december-2016-t56329.html#p1614842
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:56 
 
Organisator
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Koen schreef:
er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
(En dan is het de vraag hoe ze hun laatste jaar zien, tot en met 31 december of tot en met eind februari)

10 December hun feest dan, en Shockerz als organisatie hebben hun ook nog geboekt, en dat is vaak ook nog in december.

Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.


17 december ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 19:00 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
ULTIMO schreef:
Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density

Delete VIP


:worship:

Dit zou het beste team in de geschiedenis van Hard Bass worden. :worship: Alhoewel er wel nog een flink contrast tussen hun en Delete VIP zit, gaat dan van vrij melodieus naar ineens extreem lomp. Al zullen met name de laatste nummertjes van hun al wel flink stevig zijn.

Ik hoop echt dat de lineup me positief gaat verassen, wil graag weer een keer naar Hard Bass, 2012 was mijn laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warming Up:

The Beholder & Balistic

Blue:

Sound Rush
Audiotricz
Cyber
Live: Da Tweekaz

Green:

Wildstylez
Bass Modulators
Atmozfears
Live: Noisecontrollers

Yellow:

B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize
Live: Thera Old meets New Era

Red:

Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Live: Malice & Rooler

Lijkt me best een haalbare line-up en zou er zeker €70,- voor neertellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou ik ook voor tekenen. Ik verwacht alleen dat ze er nog wel wat Minus is More of Most Wanted artiesten tussen zullen proppen :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:48 
 
Hardtraxxer

Lijkt me ook een hele gave lineup, denk alleen dat als je Vazard en Hardstyle Mafia (wat zwaar terecht zou zijn) omwisseld met Unresolved en Rebelion, je (helaas) een stuk dichter in de buurt zit.

Desondanks sluit ik Vazard zeker niet uit op de lineup! Hardstyle Mafia lijkt me wel stug dat ze er staan, maar nogmaals hoop ik dat B2S me positief gaat verassen! Team 3 zou zo ook geweldig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blue:
Bass Modulators
NSCLT
Noisecontrollers
LIVE: Atmozfears

Green:
B-Front
Crypsis
Phuture Noize
LIVE: Frequencerz

Yellow:
E-Force
Deetox
Ran-D
LIVE: Radical Redemption

Red:
Adaro
D-Sturb
Regain
LIVE: Delete VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Dan krijg je een mooie gevarieerde avond. En teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Dan krijg je een mooie gevarieerde avond. En teams.


Of laat een label elk team "hosten"
Team Blue: Fusion/Scantraxx legends
Team Green: WE R (Ik ben niet heel bekend met de huidige euphorische labels :P )
Team Yellow: Theracords
Team Red: Spoontech

Vul zelf dan maar lekker in welke DJ's het label komen vertegenwoordigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
RTM93 schreef:
Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Dan krijg je een mooie gevarieerde avond. En teams.


Of laat een label elk team "hosten"
Team Blue: Fusion/Scantraxx legends
Team Green: WE R (Ik ben niet heel bekend met de huidige euphorische labels :P )
Team Yellow: Theracords
Team Red: Spoontech

Vul zelf dan maar lekker in welke DJ's het label komen vertegenwoordigen!

Zou dit heel vet vinden inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Persoonlijk zou ik dit écht vet vinden.

Openingsact: Geck-E

Team Blue:
Adrenalize
Outlander
Rebourne
Live: Cyber

Team Green:
Audiofreq
Headhunterz
Wildstylez
Live: NCBM

Team Yellow:
Titan
The Geminizers
The Machine
Live: Theracords LIVE (Dj Thera, Jason Payne, Prefix & Density)

Team Red:
Hardstyle Mafia
Malice
Regain
Live: Spoontech - The Punch Patrol (Vazard, Delete, Main Concern en Mind Dimension)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html

Werkelijk niemand is namelijk geinteresseerd in hoe jij de line up zou maken, de enige line up die in dit topic moet komen is de definitieve line-up die door B2S word geplaatst.

Kap dus alsjeblieft met het volspammen van dit topic, zit niemand op de wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html

Werkelijk niemand is namelijk geinteresseerd in hoe jij de line up zou maken, de enige line up die in dit topic moet komen is de definitieve line-up die door B2S word geplaatst.

Kap dus alsjeblieft met het volspammen van dit topic, zit niemand op de wachten.



Hallo dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html

Werkelijk niemand is namelijk geinteresseerd in hoe jij de line up zou maken, de enige line up die in dit topic moet komen is de definitieve line-up die door B2S word geplaatst.

Kap dus alsjeblieft met het volspammen van dit topic, zit niemand op de wachten.


ik vind wel interessant, mag blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het wel met Yowan eens eigenlijk voor de verandering. Er is een speciaal topic voor, gebruik die dan ook in plaats van het in dit topic te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, gokken wie de mysterieuze afsluitact gaat worden wanneer dit bekend word oké, maar om nou maanden van te voren je gehele droom line-up online te gooien vind ik een beetje onzinnig.

Iedereen hier zou het waarschijnlijk tof vinden als The Geminizers en/of Freakshow op Hard Bass zouden staan en Vazard de boel gaat afsluiten, maar we weten allemaal ook dat de line-up gaat bestaan uit artiesten die op dit moment bij het grote publiek populair zijn. De laatste twee (of misschien volgend jaar wel drie) teams zullen weer de standaard raw namen zoals Regain, E-Force, Deetox, Delete, Warface etc. zijn. In het laatste team/afsluitact zullen ongetwijfeld Rebelion en misschien wel Malice zitten want ja dat is tegenwoordig **hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Malice, Rooler of rebelion zou ik nog niet eens heel erg vinden, maar Unresolved of Kronos oid is zeker niet nodig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Iets zegt met dat ze iets met Rebelion en/of Unresolved gaan doen als afsluiter. Vooral omdat ze bij de Wishlist zit en ze beide een aardige hype zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Malice, Rooler, Rebelion, Kronos of unresolved hier in team red staat ga ik mezelf van 5 tot half 7 helemaal klem zuipen in de ring zodat ik lekker kan pitten in de bus terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Als Malice, Rooler, Rebelion, Kronos of unresolved hier in team red staat ga ik mezelf van 5 tot half 7 helemaal klem zuipen in de ring zodat ik lekker kan pitten in de bus terug.

Als Malice Rooler en rebelion in het laatste team zitten snuif ik mijzelf helemaal strak om 5u zodat ik kan vierkant rammen in een 6 hoek.





Haha nee het kan me niet zoveel schelen. Want dit is traditie getrouw het feest waar ik me verjaardag vier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Malice, Rooler of Rebelion in het laatste team zitten blijf ik gewoon thuis. Lekker simpel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten