Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.wrote:er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
(En dan is het de vraag hoe ze hun laatste jaar zien, tot en met 31 december of tot en met eind februari)
10 December hun feest dan, en Shockerz als organisatie hebben hun ook nog geboekt, en dat is vaak ook nog in december.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Opening:
Jones
Team 1.
Devin Wild
Cyber
Sound Rush
Josh & Wesz LIVE
Team 2.
Geck-O
Noisecontrollers
TNT
Hard Driver LIVE
Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density
Delete VIP
Team 4.
Thera
Regain
Deetox
Een of andere gloednieuwe keiharde extra rauwe live act waar niemand meer op zit te wachten LIVE

Jones
Team 1.
Devin Wild
Cyber
Sound Rush
Josh & Wesz LIVE
Team 2.
Geck-O
Noisecontrollers
TNT
Hard Driver LIVE
Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density
Delete VIP
Team 4.
Thera
Regain
Deetox
Een of andere gloednieuwe keiharde extra rauwe live act waar niemand meer op zit te wachten LIVE
wrote: Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density
Delete VIP
Ja dat zou zomaar kunnenwrote:Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.wrote:er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
(En dan is het de vraag hoe ze hun laatste jaar zien, tot en met 31 december of tot en met eind februari)
10 December hun feest dan, en Shockerz als organisatie hebben hun ook nog geboekt, en dat is vaak ook nog in december.
*kuch* Bass Protocol x Main Concern - End Of Days (10-12-2016, Club Rodenburg, Beesd)
17 decemberwrote:Er werd duidelijk gecommuniceerd dat hun feest in beesd echt het allerlaatste was waar ze zouden draaien.wrote:er staat niets qua datums aangegeven wanneer ze stoppen, alleen in februari dat het hun laatste jaar is.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Dit zou het beste team in de geschiedenis van Hard Bass worden.wrote:wrote: Team 3.
Phuture Noize
B-Front
Prefix & Density
Delete VIP
Ik hoop echt dat de lineup me positief gaat verassen, wil graag weer een keer naar Hard Bass, 2012 was mijn laatste keer.
Last edited by alexxie on , edited 1 time in total.
Warming Up:
The Beholder & Balistic
Blue:
Sound Rush
Audiotricz
Cyber
Live: Da Tweekaz
Green:
Wildstylez
Bass Modulators
Atmozfears
Live: Noisecontrollers
Yellow:
B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize
Live: Thera Old meets New Era
Red:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Live: Malice & Rooler
Lijkt me best een haalbare line-up en zou er zeker €70,- voor neertellen
The Beholder & Balistic
Blue:
Sound Rush
Audiotricz
Cyber
Green:
Wildstylez
Bass Modulators
Atmozfears
Yellow:
B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize
Live: Thera Old meets New Era
Red:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Lijkt me best een haalbare line-up en zou er zeker €70,- voor neertellen
Last edited by Indy on , edited 1 time in total.
-
J
Dit lijkt mij ook een perfecte line-up. Dit kan m zomaar eens zijn..wrote:Warming Up:
The Beholder & Balistic
Blue:
Sound Rush
Audiotricz
Cyber
Green:
Wildstylez
Bass Modulators
Atmozfears
Yellow:
B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize
Live: Thera The New Era
Red:
Vazard
Delete
Hardstyle Mafia
Zou ik ook voor tekenen. Ik verwacht alleen dat ze er nog wel wat Minus is More of Most Wanted artiesten tussen zullen proppen
.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Lijkt me ook een hele gave lineup, denk alleen dat als je Vazard en Hardstyle Mafia (wat zwaar terecht zou zijn) omwisseld met Unresolved en Rebelion, je (helaas) een stuk dichter in de buurt zit.
Desondanks sluit ik Vazard zeker niet uit op de lineup! Hardstyle Mafia lijkt me wel stug dat ze er staan, maar nogmaals hoop ik dat B2S me positief gaat verassen! Team 3 zou zo ook geweldig zijn!
Desondanks sluit ik Vazard zeker niet uit op de lineup! Hardstyle Mafia lijkt me wel stug dat ze er staan, maar nogmaals hoop ik dat B2S me positief gaat verassen! Team 3 zou zo ook geweldig zijn!
Blue:
Bass Modulators
NSCLT
Noisecontrollers
LIVE: Atmozfears
Green:
B-Front
Crypsis
Phuture Noize
LIVE: Frequencerz
Yellow:
E-Force
Deetox
Ran-D
LIVE: Radical Redemption
Red:
Adaro
D-Sturb
Regain
LIVE: Delete VIP
Bass Modulators
NSCLT
Noisecontrollers
LIVE: Atmozfears
Green:
B-Front
Crypsis
Phuture Noize
LIVE: Frequencerz
Yellow:
E-Force
Deetox
Ran-D
LIVE: Radical Redemption
Red:
Adaro
D-Sturb
Regain
LIVE: Delete VIP
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Dan krijg je een mooie gevarieerde avond. En teams.
Of laat een label elk team "hosten"wrote:Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Team Blue: Fusion/Scantraxx legends
Team Green: WE R (Ik ben niet heel bekend met de huidige euphorische labels
Team Yellow: Theracords
Team Red: Spoontech
Vul zelf dan maar lekker in welke DJ's het label komen vertegenwoordigen!
Zou dit heel vet vinden inderdaad.wrote:Of laat een label elk team "hosten"wrote:Ze moeten gewoon beginnen met een classic team, gevolgd door blije hardstyle, dan een beetje een roughstate / mim / a2 team en afsluiten met wat spoontech / theracords / gearbox artiesten. .
Team Blue: Fusion/Scantraxx legends
Team Green: WE R (Ik ben niet heel bekend met de huidige euphorische labels)
Team Yellow: Theracords
Team Red: Spoontech
Vul zelf dan maar lekker in welke DJ's het label komen vertegenwoordigen!
Persoonlijk zou ik dit écht vet vinden.
Openingsact: Geck-E
Team Blue:
Adrenalize
Outlander
Rebourne
Live: Cyber
Team Green:
Audiofreq
Headhunterz
Wildstylez
Live: NCBM
Team Yellow:
Titan
The Geminizers
The Machine
Live: Theracords LIVE (Dj Thera, Jason Payne, Prefix & Density)
Team Red:
Hardstyle Mafia
Malice
Regain
Live: Spoontech - The Punch Patrol (Vazard, Delete, Main Concern en Mind Dimension)
Openingsact: Geck-E
Team Blue:
Adrenalize
Outlander
Rebourne
Live: Cyber
Team Green:
Audiofreq
Headhunterz
Wildstylez
Live: NCBM
Team Yellow:
Titan
The Geminizers
The Machine
Live: Theracords LIVE (Dj Thera, Jason Payne, Prefix & Density)
Team Red:
Hardstyle Mafia
Malice
Regain
Live: Spoontech - The Punch Patrol (Vazard, Delete, Main Concern en Mind Dimension)
We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
Hoe zou jij de line up maken?
Werkelijk niemand is namelijk geinteresseerd in hoe jij de line up zou maken, de enige line up die in dit topic moet komen is de definitieve line-up die door B2S word geplaatst.
Kap dus alsjeblieft met het volspammen van dit topic, zit niemand op de wachten.
Werkelijk niemand is namelijk geinteresseerd in hoe jij de line up zou maken, de enige line up die in dit topic moet komen is de definitieve line-up die door B2S word geplaatst.
Kap dus alsjeblieft met het volspammen van dit topic, zit niemand op de wachten.
wrote:We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
Hallo dinsdag.
ik vind wel interessant, mag blijven.wrote:We hebben een speciaal topic voor ''eigen gemaakte line-ups''
Ben het wel met Yowan eens eigenlijk voor de verandering. Er is een speciaal topic voor, gebruik die dan ook in plaats van het in dit topic te gooien.
Kijk, gokken wie de mysterieuze afsluitact gaat worden wanneer dit bekend word oké, maar om nou maanden van te voren je gehele droom line-up online te gooien vind ik een beetje onzinnig.
Iedereen hier zou het waarschijnlijk tof vinden als The Geminizers en/of Freakshow op Hard Bass zouden staan en Vazard de boel gaat afsluiten, maar we weten allemaal ook dat de line-up gaat bestaan uit artiesten die op dit moment bij het grote publiek populair zijn. De laatste twee (of misschien volgend jaar wel drie) teams zullen weer de standaard raw namen zoals Regain, E-Force, Deetox, Delete, Warface etc. zijn. In het laatste team/afsluitact zullen ongetwijfeld Rebelion en misschien wel Malice zitten want ja dat is tegenwoordig **hard
Iedereen hier zou het waarschijnlijk tof vinden als The Geminizers en/of Freakshow op Hard Bass zouden staan en Vazard de boel gaat afsluiten, maar we weten allemaal ook dat de line-up gaat bestaan uit artiesten die op dit moment bij het grote publiek populair zijn. De laatste twee (of misschien volgend jaar wel drie) teams zullen weer de standaard raw namen zoals Regain, E-Force, Deetox, Delete, Warface etc. zijn. In het laatste team/afsluitact zullen ongetwijfeld Rebelion en misschien wel Malice zitten want ja dat is tegenwoordig **hard
Malice, Rooler of rebelion zou ik nog niet eens heel erg vinden, maar Unresolved of Kronos oid is zeker niet nodig,
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Iets zegt met dat ze iets met Rebelion en/of Unresolved gaan doen als afsluiter. Vooral omdat ze bij de Wishlist zit en ze beide een aardige hype zijn.
Als Malice, Rooler, Rebelion, Kronos of unresolved hier in team red staat ga ik mezelf van 5 tot half 7 helemaal klem zuipen in de ring zodat ik lekker kan pitten in de bus terug.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Als Malice Rooler en rebelion in het laatste team zitten snuif ik mijzelf helemaal strak om 5u zodat ik kan vierkant rammen in een 6 hoek.wrote:Als Malice, Rooler, Rebelion, Kronos of unresolved hier in team red staat ga ik mezelf van 5 tot half 7 helemaal klem zuipen in de ring zodat ik lekker kan pitten in de bus terug.
Haha nee het kan me niet zoveel schelen. Want dit is traditie getrouw het feest waar ik me verjaardag vier.