Dit is al vaker besproken, zoals op pagina 1,2..wrote:Verhaal
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
En als die jongen dat wil bespreken op pagina 7,8... Houd jij hem dan tegen?wrote:Dit is al vaker besproken, zoals op pagina 1,2..wrote:Verhaal
Ik hoop met je mee yannickvk.
Waarom zouden ze een act met ongeveer 50 fans, die ook nog eens allemaal van hardtraxx afkomstig zijn, zo'n groot feest laten sluiten?
Sorry, had ik niet door.wrote:Dit is al vaker besproken, zoals op pagina 1,2..wrote:Verhaal
ze hebben al eerder op aardig grote podia gestaan toch, bijvoorbeeld loudness stage decibel afgesloten. maar goed, zoals ik al zei verwacht ik zelf ook niet dat het gaat gebeuren. ik en RTM93 gaan gewoon verder dromen.Waarom zouden ze een act met ongeveer 50 fans, die ook nog eens allemaal van hardtraxx afkomstig zijn, zo'n groot feest laten sluiten?
Doordat het het laatste jaar is van MC is hun fanbase wel gegroeid afgelopen jaar hoor. Kans lijkt me echt niet uitgesloten dat ze hier staan. Chris One een aantal jaar geleden was toen ook totaal niet bekend he, dus wie weet 
Ik hoop nog steeds op een B-Front, Prefix & Density en Phuture Noize team 
Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???
Nee hoorwrote:Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???
wrote:Ben ik dan de enige die niet op die spoontech rot zooi zit te wachten???
wrote:Nee hoorwrote:Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???
Triggered.wrote:Ben ik dan de enige die niet op die spoontech rot zooi zit te wachten???
Dan is het hoogstwaarschijnlijk een duo van Act Of Rage & D-Sturb ...wrote:Een End of Line live-act zie ik ook nog wel gebeuren. Proberen nog zo'n succesje als MInus Militia te pakken met Warface, D-Sturb en Delete ofzo.
Aangezien deze de laatste tijd vaak samen draaien ...
Dat slaat dus nergens opwrote:Dan is het hoogstwaarschijnlijk een duo van Act Of Rage & D-Sturb ...wrote:Een End of Line live-act zie ik ook nog wel gebeuren. Proberen nog zo'n succesje als MInus Militia te pakken met Warface, D-Sturb en Delete ofzo.
Aangezien deze de laatste tijd vaak samen draaien ...
-
KHardtraxxer
- 266 posts member since 2010
- last seen 20 days ago
Dit zou heel erg vet zijn !wrote:Ik hoop nog steeds op een B-Front, Prefix & Density en Phuture Noize team
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Extra hopen op een spoontech team en een Gearbox live act. Kun je mooi op tijd naar huiswrote:Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???
wrote:Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???
Als dit hun laatste jaar is, wordt het toch lastig om volgend jaar op Hard Bass te staan, of ben ik nou gek?wrote:Doordat het het laatste jaar is van MC is hun fanbase wel gegroeid afgelopen jaar hoor. Kans lijkt me echt niet uitgesloten dat ze hier staan. Chris One een aantal jaar geleden was toen ook totaal niet bekend he, dus wie weet
Als dat gebeurd dan verwacht ik dat het 2e team al raw zou zijn. Als dat het geval zou zijn ga ik niet.wrote:Extra hopen op een spoontech team en een Gearbox live act. Kun je mooi op tijd naar huiswrote:Ben ik dan de enige die niet op die gearbox, spoontech rot zooi zit te wachten???![]()
Er is nooit gezegd dat 2016 hun laatste jaar zou zijnwrote:Als dit hun laatste jaar is, wordt het toch lastig om volgend jaar op Hard Bass te staan, of ben ik nou gek?
Ik kreeg net een 'gelekte' line-up doorgestuurd. Waarschijnlijk grote onzin maar deze was als volgt:
Code Black
Da Tweekaz
Adrenalize
Atmozfears LIVE
Noisecontrollers
Wildstylez
Bass Modulators
Brennan Heart LIVE
Adaro
Phuture Noize
Digital Punk
B-Front LIVE
E-Force
Warface
Rebelion
TBA LIVE
Die laatste act zou dan Delete vs Regain kunnen zijn of iets spoontech/gearbox.. lijkt me onwaarschijnlijk.
Code Black
Da Tweekaz
Adrenalize
Atmozfears LIVE
Noisecontrollers
Wildstylez
Bass Modulators
Brennan Heart LIVE
Adaro
Phuture Noize
Digital Punk
B-Front LIVE
E-Force
Warface
Rebelion
TBA LIVE
Die laatste act zou dan Delete vs Regain kunnen zijn of iets spoontech/gearbox.. lijkt me onwaarschijnlijk.
Voor team green zou ik zo tekenen, maar de rest 
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
stuk minder raw dan vorig jaar aangezien RR toen al in yellow stond
kleuren van de teams staan er niet bij + de kleuren wisselen bijna elke editie wel qua volgordewrote:Voor team green zou ik zo tekenen, maar de rest
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Laatste 3 edities niet gewijzigd.wrote:kleuren van de teams staan er niet bij + de kleuren wisselen bijna elke editie wel qua volgordewrote:Voor team green zou ik zo tekenen, maar de rest
Trouwens best reëel de line up.
Maar niet speciaal. Zou toch wel gaan.