Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


Ook dit jaar mogen we weer trots zijn op onze line-up. Van de vele aanmeldingen hebben we een aantal dj's gekozen om ons te helpen in de strijd tegen ALS. Ook hebben we een aantal grote namen bereid gevonden om belangeloos mee te werken!

Help jij ook mee in de strijd tegen ALS? Want zonder jou is het feest niet compleet!
Bestel dan nu je kaart via http://www.hardalsstyle.nl/tickets/ en beleef een onvergetelijke avond!

Timetable:
Time Table:

Zaal 1
21.00 - 22.00 Cypher
22.00 - 23.00 Influentialz
23.00 - 00.00 Necroformers
00.00 - 01.00 Alphaverb
01.00 - 02.00 Playboyz
02.00 - 03.00 Myst
03.00 - 04.00 Degos & Re-Done
04.00 - 05.00 Omkara Techichi

Hosted by : MC Democian

Zaal 2
21.00 - 22.00 Pieter Sahieter & Breakerzz
22.00 - 23.00 Sqreur
23.00 - 00.00 Hardkema Showcase
00.00 - 01.00 Kuzak & Crudo
01.00 - 02.00 D-Attack
02.00 - 03.00 Diabolic
03.00 - 04.00 Shredder
04.00 - 05.00 Omistettu & Terrox

Hosted by : MC BigM


Prijs:
€15,-

Minimum leeftijd:
16


Leuk feestje in de buurt en voor een goed doel :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie zijn al die mensen joh, en het lijkt wel of het goede doelenfeestje een hype begint te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hardkema Showcase

Harkema de hardste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
wie zijn al die mensen joh, en het lijkt wel of het goede doelenfeestje een hype begint te worden


Wordt al jaaaaren gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
flevoboys schreef:
Hardkema Showcase

Harkema de hardste


:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

ALS, was dat niet de hype van vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 21:11 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
ALS, was dat niet de hype van vorig jaar?

De ziekte is er nog steeds hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable staat online (aangepast in de openingspost)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:14 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
ALS, was dat niet de hype van vorig jaar?


Beetje rare zinsbouw, vind jezelf niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn zinsstructuur klopt een stuk beter dan de jouwe :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:26 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Zijn zinsstructuur klopt een stuk beter dan de jouwe :')

xd Ik zie het net. :P

Ik doelde niet echt letterlijk op zijn zinsbouw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 00:30 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avondje beleefd. Topsetjes van Influentialz, Necroformers, Alphaverb, Playboyz en Degos & Re-Done.
Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13134:Hard-ALS-Style
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten