Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Volgende week zaterdag.
Ben fan van DBSTF code black en wasted penguinz dus wil
ik graag gaan.
nu is mijn vraag: heeft iemand al eens naar de cherry moon
gegaan? En is dat een club die aan te bevelen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig :)

Ben er al verschillende keren geweest, 't gemiddelde volk in Cherrymoon is maar kut (tek).
Maar aangezien in de mainzaal alleen hardstyle gaat gedraaid worden, zal dit wel meevallen :)

Het geluid is meestal wel ok :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:32 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig :)

Ben er al verschillende keren geweest, 't gemiddelde volk in Cherrymoon is maar kut (tek).
Maar aangezien in de mainzaal alleen hardstyle gaat gedraaid worden, zal dit wel meevallen :)

Het geluid is meestal wel ok :)


Leuk :D mij gaan ze ook alleen maar bij hardstyle zien hoor. Niet teveel boel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...

Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 13:53 
 
Hardtraxxer

Taxi schreef:
Deenite schreef:
Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...

Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.


Waarom niet hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
Leuk :D mij gaan ze ook alleen maar bij hardstyle zien hoor. Niet teveel boel?


Heb zelf nog geen 'boel' meegemaakt, maar wel al genoeg gezien in die club op normale avonden :p (alleen maar tek met eventueel 1 hs-artiest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
Taxi schreef:
Deenite schreef:
Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...

Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.


Waarom niet hard?


We staan vroeg op de avond en we staan voor Wasted Penguinz. Twee redenen dus. Ik denk dat ik vanavond eens door mijn collectie ga bladeren en wat oude klassiekers zal boven halen! Goed idee? :cool:

@Hard With Style

Cherrymoon is zeker een leuke en vooral mooie club vind ik. Het publiek daarentegen is niet zo aangenaam. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was gezellig! Leuke mensen ontmoet, leuke respons. Wat heb ik zoal gedraaid?

Blade Masterz - One Blade
Noisecontrollers - Promises
Headhunterz - Hate It Or Love It
Cold Case - Bang
Bass Modulators - Leave The World
Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker (Tease)
Adaro - No Time To Sleep (Tease)
SHM & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg)

en nog een paar die ik even vergeet. :whistle:
Ook 93Wesley93 ontmoet, leuke kerel! Zeker voor herhaling vatbaar! ;)
Frequencerz draaiden trouwens ook veel leuker dan op XXlerator Raw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Was gezellig! Leuke mensen ontmoet, leuke respons. Wat heb ik zoal gedraaid?

Blade Masterz - One Blade
Noisecontrollers - Promises
Headhunterz - Hate It Or Love It
Cold Case - Bang
Bass Modulators - Leave The World
Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker (Tease)
Adaro - No Time To Sleep (Tease)
SHM & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg)

en nog een paar die ik even vergeet. :whistle:
Ook 93Wesley93 ontmoet, leuke kerel! Zeker voor herhaling vatbaar! ;)
Frequencerz draaiden trouwens ook veel leuker dan op XXlerator Raw :thumbsup:




Baas! Heerlijke binnekomer :D
Thera & Freqs waren echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het volk was weer niet veel soeps. Maar heb het hier nog goed naar m'n zin gehad. Hulde aan Frequencerz en vooral Thera die de avond nog heel mooi gered hebben. :D

Deenite schreef:
Ook 93Wesley93 ontmoet, leuke kerel! Zeker voor herhaling vatbaar! ;)

Wederzijds. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks :D

Hier mijn tracklist
1. Activator & Zatox - Still Drunk
2. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
3. The Pitcher - Grindin'
4. Phrantic - Overdose
5. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
6. Tatanka - Don't Move
7. Excision ft. Messinian - X Rated (Geck-o Bootleg)
8. Dj Thera - The Breaking Point
9. Phrantic & Blackburn - In Your What
10. Dj Thera - The Battle
11. Degos & Re-done - Turn It Off
12. The Machine - My Dream
13. Dj Thera - Twilight Zone
14. Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix)
15. Deetox & Delete - Android
16. Dj Thera - Stash
17. Wavolizer - Done (Fancy Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxxer

Heb me goed geamuseerd, maar het volk stak me wat tegen. De helft beweegt met moeite --'
Deenite was idd een goeie binnenkomer, nice setje!
Verder met de mannen van Wasted Penguinz, Dblock en Stefan en Code black gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:42 
 
Hardtraxxer

even langsgeweest voor Frequencerz & Thera
2 heerlijke setjes, zeker van Thera (L)

Geluid was wel een tegenvaller ivgl met fusion tour vorig jaar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet :)

Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Hard With Style schreef:
, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet :)

Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg. :sick:


Wat wil een knuppel zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dwaas, kneus, klaploper, paardenbeffer....

om maar eens een greep uit het vakjargon te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
93Wesley93 schreef:
Hard With Style schreef:
, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet :)

Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg. :sick:


Wat wil een knuppel zeggen?

Gewoon een vaag mannetje die het wat hoog in zijn bol heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg. :sick:


]
Wat zie/ deed hij toch?
En Stefan is die lange smalle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hij is die smallere. Ik vroeg of hij Shiverz bij had, hij antwoorde eerst niet eens, ging alleen lachen als een downie. Toen zei hij uiteindelijk ja, en toen vroeg ik of hij hem wilde draaien. Toen weer precies het zelfde verhaal, ging hij weer vaag wat lachen, volgens mij brabbelde hij iets van "oke" uiteindelijk , maar hij is niet eens gedraaid natuurlijk.

Dat laatste neem ik hem niet kwalijk, alleen dat hij gewoon niet fatsoenlijk kan terug praten is wel misselijk.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten