Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ergens op een ruige underground locatie midden in Tilburg vind op 12 april een exclusief Hardstyle feest plaats waarbij de raw Hardstyle zal domineren! Op deze avond zal er een aardbeving van snoeiharde beats & bass voorbij komen...

Are you ready?


★ LINE-UP ★

THE GEMINIZERS
AUTHENTIC
SPECTRE
NAZALE
ROUGH NATION
PHYSIC
AUDIOREBEL

HOSTED BY MC THA WATCHER

LOCATIE: Hall of Fame te Tilburg (Achter centraal station)

TICKETS: €7,50 excl. fee
LEEFTIJD: 18+

Koop hier je kaarten:
https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/hall-of-hardstyle

Facebook Event:
https://www.facebook.com/events/6353037 ... 7/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 01:33 
 

Is dit in de koepelhal van die voormalige locomotievenreparatiewerkplaats bij 't station? Of daar ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 03:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
locomotievenreparatiewerkplaats


Die ga ik onthouden voor Wordfeud :innocent:
OT: Ga proberen aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet 't niet zeker, maar volgens mij is dat het gebouw ernaast. Hall of Fame is een zaal bij de skatebaan :) Mocht dit niet kloppen wordt ik graag verbeterd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:01 
 

Bump for awesomeness!

Zin in, lekker kleiner feestje waar t beukgehalte hoog gaat liggen. Pompen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Laatst een project moeten doen voor een nieuw concept op de Spoorzone, waaronder de Hall of Fame ook viel. Vond het gelijk een perfecte locatie voor een feest als Loudness: 'Nee, daar is onze locatie niet geschikt voor' 3 maanden later komen ze aan met een persbericht dat ze er een Berlijnse 'Underground' club van willen maken en komen ze met dit soort feesten. Jah, dan zal deze locatie zeker niet geschikt zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er ook zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Laatst een project moeten doen voor een nieuw concept op de Spoorzone, waaronder de Hall of Fame ook viel. Vond het gelijk een perfecte locatie voor een feest als Loudness: 'Nee, daar is onze locatie niet geschikt voor' 3 maanden later komen ze aan met een persbericht dat ze er een Berlijnse 'Underground' club van willen maken en komen ze met dit soort feesten. Jah, dan zal deze locatie zeker niet geschikt zijn...

Dit klopt niet helemaal wat je zegt.
De Hall of Fame wordt niet omgebouwd tot Berlijnse Undergroundclub, dat is de Smederij 013.

Hall of Fame ligt ook in de spoorzone, maar daar ging het dus niet om destijds. ;)

OT: niet aanwezig, moet zondagochtend werken. Anders was ik graag een kijkje komen nemen na Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Basshunterzz schreef:
Laatst een project moeten doen voor een nieuw concept op de Spoorzone, waaronder de Hall of Fame ook viel. Vond het gelijk een perfecte locatie voor een feest als Loudness: 'Nee, daar is onze locatie niet geschikt voor' 3 maanden later komen ze aan met een persbericht dat ze er een Berlijnse 'Underground' club van willen maken en komen ze met dit soort feesten. Jah, dan zal deze locatie zeker niet geschikt zijn...

Dit klopt niet helemaal wat je zegt.
De Hall of Fame wordt niet omgebouwd tot Berlijnse Undergroundclub, dat is de Smederij 013.

Hall of Fame ligt ook in de spoorzone, maar daar ging het dus niet om destijds. ;)

OT: niet aanwezig, moet zondagochtend werken. Anders was ik graag een kijkje komen nemen na Rebirth


Ik had het over Spoorzone013 in het algemeen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt keihard raggen in deze underground toko :bomb: Er wordt gezorgd voor een extern geluidssysteem, dus dat wordt denk ik vrij bizar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik weet 't niet zeker, maar volgens mij is dat het gebouw ernaast. Hall of Fame is een zaal bij de skatebaan :) Mocht dit niet kloppen wordt ik graag verbeterd! :P

Word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 10:37 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Klos.
Eikel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Bedankt Klos.
Eikel

Ahaaa, nu snap ik de reden achter je verzoek Bram :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paraatheid :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Paraatheid :evil:


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:57 
 

Hoe is dit feest geweest? :D Vooral heel benieuwd naar de locatie! Het is dat ik geen energie meer had na rebirth, anders was ik nog graag gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Hoe is dit feest geweest? :D Vooral heel benieuwd naar de locatie! Het is dat ik geen energie meer had na rebirth, anders was ik nog graag gekomen.

Mooi beetje in verschillende tijden praten, lekker duidelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:49 
 

Pete schreef:
IvoWII schreef:
Hoe is dit feest geweest? :D Vooral heel benieuwd naar de locatie! Het is dat ik geen energie meer had na rebirth, anders was ik nog graag gekomen.

Mooi beetje in verschillende tijden praten, lekker duidelijk xd


:surrender: :mad: -.- :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een duidelijke zin maar oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:15 
 

Tof man! Het was niet enorm druk, maar genoeg druk om een gezellig feestje te hebben. Daarnaast lag het stampgehalte ook echt vrij hoog, weinig kaasplaten gehoord :p Heb zelf ooit wel eens beter mixwerk neergezet, desalniettemin zijn we tevreden :)

Geluid was trouwens dik in orde, stond echt goed hard en kwam allemaal tof over. Vette locatie ook om zo'n feestje te houden!

Dit was de lijst van Spectre en mijzelf:

01) Crypsis & Kold Konexxion - Sonic Sabotage
02) The Machine - Audiobot
03) Zany - Psychedelic Trip
04) Phrantic - The Edge of Extinction (Tartaros Remix)
05) Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
06) Alphaverb - Fuck the Nice Guys
07) Catatonic Overload - Sexual Thrill (Ground Zero Edit)
08) Jack of Sound - Kaylee's Nightmare
09) Genox - Black Is
10) Luna & E-Force - Face Me
11) Crypsis - Damned
12) Donkey Rollers - Justice 4 All
13) Sasha F - Hardstyle Matters
14) Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y.
15) E-Force - Freakz At Night
16) Wavolizer - Quietly (DJ Thera Remix)
17) D-Block & S-Te-Fan vs. High Voltage - Shiverz
18) Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa wat deze badboy hierboven mij zegt idd! Vette locatie, dik geluid en voor een eerste editie een gezellige drukte. Ik heb staan genieten van het lekkere doormixwerk van Spectre & Nazale en vooral ook even The Geminizers noemen die echt voor een paar gestoord vette overgangen zorgde! Zelf mocht ik met Sven de avond afsluiten en we hebben er van genoten :love:

Ons treklijstje:
1 Exit Mind - Loudness Tool (HANS Intro)
2 Donkey Rollers - Sound of the Beast (Klos Edit)
3 Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho cut)
4 Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix)
5 Exit Mind & Radiance - Diverse
6 Radical Redemption & Crypsis Ft. Mc Tha Watcher - Unlike Others (cut)
7 Slim Shore And B-Front - Scary Noises
8 Sasha F - Artificial Reality
9 Zany meets the Beholder - Who Wants This
10 Delete - Proximity To Extinction
11 Outblast - Masters Symphony (cut)
12 Sasha F and Chris One - Drop 2 Your Knees
13 Vazard - Who I Really Am
14 Main Concern - Dark Universe (RN Cut)
15 Crypsis & Chain Reaction - Furious (cut)
16 Matt Restless - And It Goes (remaster edit)
17 DJ Thera Vs Geck-O - Do the Happy Face
18 Wavolizer - Sympho
19 Outblast & The Supreme Team ft. MC Tha Watcher - The Voice of Doom (mashup)
20 Angerfist - Street Fighter
21 Mental Wreckage - Lawaaieriger (Negative Thoughts Remix by Embrionyc)
22 Delta 9 - Shooting Rampage
23 Delta 9 - Chunk Blower
24 Neophyte & Tha Playah - Great Success!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten