Boven verwachting goed!! Lekker kleinschalig opgezet terrein (helaas van de bagger)..
Omdat we met event gingen de volle 12 uren meegepakt en alleen in de Megabase geweest.. Wat hing daar een lekker sfeertje zeg.. al vroeg op de dag ging het behoorlijk los..
Lekker om de eerste uurtjes erin te komen met melodieuze hardstyle.. om vervolgens vanaf Chain de vloer
compleet aan te vegen.. wat een heerlijke sets voorbij horen komen..

Radical maakte de dag echt af..
Leuke partypeople uit Hveen ontmoet die ook behoorlijk losgingen
De ondragelijke spierpijn op dit moment zegt genoeg
Greenfields.. tot volgend jaar
