Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 13:38 
 
Hardtraxxer

Greenfields Festival

• Datum: 12 oktober 2013
• Locatie: Festivalterrein Ruinerwold
• Tijd: 12:00 - 00:00
• Prijzen: Early Bird €25 / Voorverkoop €30
• Minimumleeftijd: 16
• Website: http://greenfieldsfestival.nl
• Organisatie: High Energy Events
• Muziekstijlen: Hardstyle, Freestyle, House

Line Up:

Megabase (Hardstyle)

• Chain Reaction
• Wasted Penguinz
• Atmozfears
• Bass Modulators
• Radical Redemption
• Frequencerz
• Digital Punk
• E-Force
• B-Front
• MC Renegade

Harddefenition (Freestyle)

• Bass-D
• The Darkraver
• Mental Theo
• Marlice
• Deepack
• Luna
• Dr Rude
• Norman
• Raoul Coolman
• Potato
• Red Ace
• MC The Russian

Houseteria (House)

• Funkerman
• The Partysquad
• Praia Del Sol
• Tommygoff
• Yellow Claw
• Vato Gonzalez
• MC Tjen
Rest van de house line up wordt nog vrij gegeven.

https://partyflock.nl/party/249305:Greenfields_Festival

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

High Energy Events...(bijna) altijd goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jezus eindelijk een feest in Drenthe. Even overwegen, is maar een uurtje fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 10:52 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Jezus eindelijk een feest in Drenthe. Even overwegen, is maar een uurtje fietsen

Nou echt he, ben wel benieuwd.
Maar ik vind een festival in half oktober wel een beetje laat.
Even kijken, aan de line-up ligt het in ieder geval niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 13:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

15 minuten fietsen, hmmm twijfeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Overlegd met vrienden, die willen waarschijnlijk wel mee. Aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Overlegd met vrienden, die willen waarschijnlijk wel mee. Aanwazig!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Broken Balance schreef:
Overlegd met vrienden, die willen waarschijnlijk wel mee. Aanwazig!


Afbeelding


Jou blijkbaar wel, je reageert er op. Maarja jij reageert op alles wat ik zeg want dat is jou passie of niet, stalken?
Maarja het is maar net hoe nuttig jij je tijd wil besteden, als je uberhaupt nut hebt, wat ik betwijfel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Haha

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle 3 de stages zijn overdekt, dat is wel nice sinds het in oktober is en het niet al te warm zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is een optie, maarja een festival in oktober :/ Ook al was Q-Base in de regen wel heel vet, één keer per jaar is wel genoeg haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robbin92 schreef:
Is een optie, maarja een festival in oktober :/ Ook al was Q-Base in de regen wel heel vet, één keer per jaar is wel genoeg haha :)


hele dag beetje chillen in de tenten.. en hoe harder je los gaat, hoe warmer je het krijgt :cool:

ideaal voor ons dat we weer met Event Travel kunnen, geen bob nodig!! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een heel zonnige poster voor een festival in oktober. Line up is wel vet. Echter genoeg te doen in oktober. Gaat m niet worden dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
robbin92 schreef:
Is een optie, maarja een festival in oktober :/ Ook al was Q-Base in de regen wel heel vet, één keer per jaar is wel genoeg haha :)


hele dag beetje chillen in de tenten.. en hoe harder je los gaat, hoe warmer je het krijgt :cool:

ideaal voor ons dat we weer met Event Travel kunnen, geen bob nodig!! :whistle:


Dat is wel waar ja haha, is een optie als ik nog vrij kan krijgen die dag, wel mooi in de buurt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Area 1: Megabase (raw/hardstyle)

12:00 - 13:15 Atmozfears

13:15 - 14:30 Bass Modulators

14:30 - 15:45 Wasted Penguinz

15:45 - 17:00 Chain Reaction

17:00 - 18:15 Digital Punk

18:15 - 19:30 E-Force

19:30 - 21:00 Frequencerz

21:00 - 22:30 B-Front

22:30 - 00:00 Radical Redemption

Hosted by MC Renegade



Area 2: Harddefinition (freestyle)

12:00 - 13:00 Red Ace

13:00 - 14:00 Potato

14:00 - 15:15 Marlice

15:15 - 17:00 Freestyle Maniacs

17:00 - 18:00 Deepack

18:00 - 19:15 Dr. Rude

19:15 - 20:30 Luna

20:30 - 22:00 Darkraver

22:00 - 23:00 Mental Theo

23:00 - 00:00 Bass-D

Hosted by MC The Russian

- See more at: http://www.greenfieldsfestival.nl/news/ ... K7qxs.dpuf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima TT voor de Megabase!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Ga die kant zo op, eens kijken wat dit gaat worden, heb best wel zin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boven verwachting goed!! Lekker kleinschalig opgezet terrein (helaas van de bagger)..
Omdat we met event gingen de volle 12 uren meegepakt en alleen in de Megabase geweest.. Wat hing daar een lekker sfeertje zeg.. al vroeg op de dag ging het behoorlijk los..

Lekker om de eerste uurtjes erin te komen met melodieuze hardstyle.. om vervolgens vanaf Chain de vloer
compleet aan te vegen.. wat een heerlijke sets voorbij horen komen.. :worship: Radical maakte de dag echt af..

Leuke partypeople uit Hveen ontmoet die ook behoorlijk losgingen :thumbsup:

De ondragelijke spierpijn op dit moment zegt genoeg :worship:

Greenfields.. tot volgend jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Energy Events is altijd top (op de eerste indoor van FoD na). :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten