Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 20:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Feest: Frequencerz presents Get Wack! The Christmas Edition
Datum: 26-12-019
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Q-Dance Studios, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... ntent=tick
Prijs: €28,50 incl. servicekosten

Line-up:
Frequencerz
B-Front
D-Fence
E-Force
GPF
Keltek
Psyko Punkz
Rough Recruits
Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gpf en dfence? Was 1 act herrie niet genoeg geweest om af te sluiten. Prima dat mensen gpf leuk vinden maar het was fijn om ervoor te kunnen kiezen op festivals. Nu ze worden geboekt op feesten met 1 zaal is de lol er wel vanaf. Verder leuke lineup en was zeker een optie geweest als het een redelijk normale afsluiting had .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Gpf en dfence? Was 1 act herrie niet genoeg geweest om af te sluiten. Prima dat mensen gpf leuk vinden maar het was fijn om ervoor te kunnen kiezen op festivals. Nu ze worden geboekt op feesten met 1 zaal is de lol er wel vanaf. Verder leuke lineup en was zeker een optie geweest als het een redelijk normale afsluiting had .


Om 5 uur naar huis gaan lijkt me anders niet echt een issue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 01:03 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
Gpf en dfence? Was 1 act herrie niet genoeg geweest om af te sluiten. Prima dat mensen gpf leuk vinden maar het was fijn om ervoor te kunnen kiezen op festivals. Nu ze worden geboekt op feesten met 1 zaal is de lol er wel vanaf. Verder leuke lineup en was zeker een optie geweest als het een redelijk normale afsluiting had .


Ik houd er rekening mee dat we in de toekomst steeds vaker dit soort artiesten op een line-up zullen zien staan. Headhunterz draaide laatst bij SLAMFM ook al een uptempo plaat in zijn setje. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar. Je ziet het op Qlimax ook al langzaam verschuiven. Ik ga niet meer naar dit soort feesten, dus kan me er ook niet druk om maken. Dit soort jongens zijn op dit moment gewoon het meest populair en er moeten uiteindelijk zo veel mogelijk kaarten verkocht worden. Het past ook wel binnen het thema 'Get wack' toch? Knettergek wordt je er wel van ;)

Ik hoop dat ik het uiteindelijk mis heb en dat blijkt dat hier niet de behoefte van het publiek ligt en dat organisaties een andere invulling moeten gaan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest kan ik skippen zonder schuldgevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ik houd er rekening mee dat we in de toekomst steeds vaker dit soort artiesten op een line-up zullen zien staan. Headhunterz draaide laatst bij SLAMFM ook al een uptempo plaat in zijn setje. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar.

Uptempo ging ik ook altijd tegen, tot je het toelaat in je leven. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Danny Phantom schreef:
Gpf en dfence? Was 1 act herrie niet genoeg geweest om af te sluiten. Prima dat mensen gpf leuk vinden maar het was fijn om ervoor te kunnen kiezen op festivals. Nu ze worden geboekt op feesten met 1 zaal is de lol er wel vanaf. Verder leuke lineup en was zeker een optie geweest als het een redelijk normale afsluiting had .


Om 5 uur naar huis gaan lijkt me anders niet echt een issue.


Wel met het OV
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een uurtje uptempo kan mij ook nog wel bekoren soms, zeker D-Fence. GPF niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel met het OV


Eerste trein vanaf Sloterdijk vertrekt rond kwart voor 6 op 27 december. Tis een minuutje of 10 lopen vanaf deze locatie naar het station toe. Kan je om half 6 dus al naar huis toe. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig want GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jawel schreef:
Ik houd er rekening mee dat we in de toekomst steeds vaker dit soort artiesten op een line-up zullen zien staan. Headhunterz draaide laatst bij SLAMFM ook al een uptempo plaat in zijn setje. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar.

Uptempo ging ik ook altijd tegen, tot je het toelaat in je leven. :worship:


Eens! Ik ben inmiddels 37, heb de gabbertijd en de gehele hardstyle scene meegemaakt en dacht dat niks mij nog kon interesseren. Maar uptempo is toch wel de bom hoor haha! Hoewel er ook veel bagger tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig want GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:56 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Alm1ghty schreef:
Jawel schreef:
Ik houd er rekening mee dat we in de toekomst steeds vaker dit soort artiesten op een line-up zullen zien staan. Headhunterz draaide laatst bij SLAMFM ook al een uptempo plaat in zijn setje. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar.

Uptempo ging ik ook altijd tegen, tot je het toelaat in je leven. :worship:


Eens! Ik ben inmiddels 37, heb de gabbertijd en de gehele hardstyle scene meegemaakt en dacht dat niks mij nog kon interesseren. Maar uptempo is toch wel de bom hoor haha! Hoewel er ook veel bagger tussen zit.


Haha, ik ben iets jonger, maar net zoals jij ook die tijd meegemaakt. Ik sta open voor heel veel dingen en heb me er ook wel een beetje in verdiept. Maar als ik dan een liveset zie van GPF op Defqon, daar zakt mijn broek echt vanaf :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het heeft, denk ik, vooral te maken met de hoogte van het level waarop je dit serieus neemt. Dit is gewoon een uurtje zwaar debiel doen, verstand op nul. Heeft idd niets met kwaliteit te maken en als je het daaraan gaat koppelen sta je je idd een uur zwaar te ergeren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GPF is dan een verschrikkelijk uiterste. Namen als Trespassed, Vandal!ism en Spitnoise vind ik oprecht wel dik om even een setje mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
GPF is dan een verschrikkelijk uiterste. Namen als Trespassed, Vandal!ism en Spitnoise vind ik oprecht wel dik om even een setje mee te pakken.


Afgelopen Decibel :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
GPF is dan een verschrikkelijk uiterste. Namen als Trespassed, Vandal!ism en Spitnoise vind ik oprecht wel dik om even een setje mee te pakken.


Afgelopen Decibel :love:


Been there done that. Was goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
GPF is dan een verschrikkelijk uiterste. Namen als Trespassed, Vandal!ism en Spitnoise vind ik oprecht wel dik om even een setje mee te pakken.


Afgelopen Decibel :love:



Al wekenlang op repeat! Ik was ook nooit zo van de hardcore/uptempo, maar dit. Verrijking van mijn leven. Af en toe even goed rammen is toch goud hee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het lastig te zeggen wie er nou sarcastisch is en wie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 09:44 
 
Hardtraxx Addict

Dit is nou zo'n feest waar je je niet voor hoeft te schamen als je het mist
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2019 09:53 
 
Hardtraxxer

Krijgen we nu met dit feest opblaasbare kerstbomen o.i.d? Nee sinds Frequenzers 'die kant' op zijn gegaan met hun act ben ik afgehaakt. Dat carnavalleske gedoe er om heen, niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis kaarten gekregen dus hier, tenzij ik echt geen zin zou hebben vanavond, gewoon nog ff aanwezig. Uiteraard wel lekker om half 6 naar huis :thumbsup:

Timetable
22:00 - 23:00 | Contest winner: Legion
23:00 - 00:00 | Keltek
00:00 - 01:00 | Psyko Punkz
01:00 - 01:45 | Frequencerz presents: GET WACK!
01:45 - 02:30 | Rough Recruits presented by: Radianze & Delius
02:30 - 03:30 | B-Front
03:30 - 04:00 | Villain
04:00 - 04:30 | Frequencerz
04:30 - 05:30 | E-Force
05:30 - 06:30 | D-Fence
06:30 - 07:00 | GPF

Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe was het Paul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was wel gezellig. Klein zaaltje die voor de helft was afgeschermd met gordijnen zodat t nog een beetje vol leek. Sfeertje was wel prima, ene moment wel erg gezellig, andere moment iets minder.

Mooiste was misschien nog wel de random kerstkaraoke naast het zaaltje. Heerlijk vermaakt daar ook. B-Front draaide ook weer belachelijke platen als Push that feeling van wildstylez, 2-sidez noise, the message, elements, pavo communicate, symphonic feedback titan remix, Arise remix, fusion of sound, en wat van zn nieuwe platen uiteraard.

Maaruh ja het was opzich wel geinig, maar je had er ook niet bij kunnen zijn zeg maar.

Naast de karaoke werd er nog iemand in een gordijn gewikkeld die niet helemaal goed ging, geen idee hou t daar verder mee is afgelopen, maar zal wel goed zijn gegaan aangezien het gordijn een kwartier later er weer hing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De enige echte Paultheone ontmoet!

Verder leuk feestje, zo kleinschalig met grote artiesten heeft wel iets. Sfeer was idd wisselend maar erg genoten!
Wel op tijd weggegaan. Feestje tot 7 zie ik echt niet meer zitten.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten