Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zaterdag 28 september 2013
23:00 - 06:00
Luxor Live
Arnhem

Prijzen
Early bird: € 10 ,-
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 20,-

Line-up:
Dither
Ghostlaw & Tharum
Ophidian
The DJ Producer
The Outside Agency
Tripped
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde avond als Footworxx, zelfde prijs, line-up die even waardig is imo...wel een stukje dichterbij, lastig lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan keihert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up en best dichtbij, alleen ga ik in september al naar Q-Base en Konkrete Beats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaarten gewonnen, aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie buiten Stan kom ik hier tegen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in de Westerunie aan het dansen... was wel een moeilijke keuze, kan ik je vertellen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wie buiten Stan kom ik hier tegen? :)


Heel misschien ik, als ik geen housewarming heb bij een maat van me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
Wie buiten Stan kom ik hier tegen? :)


Heel misschien ik, als ik geen housewarming heb bij een maat van me :)

Gewoon komen Sandertje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
Wie buiten Stan kom ik hier tegen? :)


Heel misschien ik, als ik geen housewarming heb bij een maat van me :)

Gewoon komen Sandertje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaa morgen weer een nachtje lang trommelen en allerlei andere vage bewegingen produceren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jaaaaaaaaaa morgen weer een nachtje lang trommelen en allerlei andere vage bewegingen produceren ^^

Goed bezig! Misschien van tevoren met Stan en moi (en Mikeeee, jij gaat gewoon hoer :P ) biertje doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar zat ik wel aan te denken :D Ik heb jouw telnr, dus ik app je straks wel ff :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry, volgende keer echt bij, maar 2 uur reizen, anderhalf uur wachten wordt hem niet. gezien ik morgen nog moet voetballen.

Volgende keer zeker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, was leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was een klein beetje leuk en aardig feestje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoor, prima vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ja hoor, prima vermaakt :thumbsup:

Blijf jouw epische mistiming om tijdens TOA te gaan pissen en zo Wallflower te missen wel grappig vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja godverdomme Stefan hou stil :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Ja hoor, prima vermaakt :thumbsup:

Blijf jouw epische mistiming om tijdens TOA te gaan pissen en zo Wallflower te missen wel grappig vinden xd

Stan, what the fuck, dan ga je toch plassen VOOR TOA begint... Eigenlijk is het dan best wel verdiend dat je Wallflower mist xd
Grapje, Wallflower missen gun ik niemand...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten