Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 17:33 
 
Hardtraxxer

Feest: Gearbox Overdrive
Datum: 13-01-2024
Tijd: 16:00- 00:00
Locatie: Vibes Eindhoven
Prijs: Uitverkocht

Leuk feestje! Alleen afgestraft door Gezellige Uptempo voor het jarenlang op de kast jagen van de Hardtraxx community. Geforceerd roze koeken eten :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Geforceerd roze koeken eten :x


Een feest posten nadat het al gedaan is en dan nog de datum verkeerd zetten in de topic titel. Ongezien :lol: :lol: :lol:

Volgende keer geforceerd 20 gasolina's achter elkaar laten drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 18:45 
 
Hardtraxxer

Thijs legende

edit: nvm andere Backfire
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor de uitnodiging amigo!

De recap staat inmiddels online, de dooie forum leden staan natuurlijk te trappelen om te zien wat we er nou weer van gebrouwen hebben!

https://www.instagram.com/p/C2IHVcLI17Y/?img_index=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eyo @Backfire kun je me even uit de brand helpen hier? Jij draait/draaide onder Backfire en organiseert al enige tijd de Gearbox fissa's, maar die ene guy van Dual Damage (die bij Gearbox zitten) heet dus ook Backfire? Best verwarrend vind ik en ben wel benieuwd naar de logica hierachter. In mijn hoofd was jij dus altijd onderdeel van DD maar nu kom ik erachter dat jij dat helemaal niet bent :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:16 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
Eyo @Backfire kun je me even uit de brand helpen hier? Jij draait/draaide onder Backfire en organiseert al enige tijd de Gearbox fissa's, maar die ene guy van Dual Damage (die bij Gearbox zitten) heet dus ook Backfire? Best verwarrend vind ik en ben wel benieuwd naar de logica hierachter. In mijn hoofd was jij dus altijd onderdeel van DD maar nu kom ik erachter dat jij dat helemaal niet bent :x


Partyflock is je beste vriend :) Ik draaide ooit onder die naam, maar vind feestjes organiseren leuker. Daarna heeft Thijs (Backfire / 1/2 van Dual Damage) die naam gekozen. Maakt mij opzich niks uit want ik draai toch niet meer en is het nu slechts een stoffige forumnaam geworden.

Dual Damage zit niet bij Gearbox overigens, al zijn ze wel goede matties!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten