Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Thanks (L) (L) (L) ! Ik ga hier bijna van mijn stokkie...

We zijn gewoon een beetje gek denk ik, je zou maar ergens in geloven...

Als ie vandaag nog uitverkoopt dan ga ik gillen als een klein schoolmeisje..

Trots als een pauw..

Onder de indruk hoe snel dit verkoopt. Gedurfde stap, maar dat hebben jullie toch goed aangevoeld als team achter Gearbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Marvin Backfire vanavond in z'n bedje enthousiaster is over de positieve reacties van het dooie forum dan van het uitverkopen van de ziggo. Beide een unicum natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 22:37 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ik denk dat Marvin Backfire vanavond in z'n bedje enthousiaster is over de positieve reacties van het dooie forum dan van het uitverkopen van de ziggo. Beide een unicum natuurlijk.

Uiteraard. Enuhhhh uitverkocht :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 07:03 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben meer verbaasd dat dit forum positief is over gearbox dan dat het zo goed verkoopt. :P

Zeer gedurfde stap dit.
Q heeft zn allen recht duidelijk wel los gelaten op deze zalen dan lijkt me(of was dat altijd maar een fabeltje?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Miwer de muziek is misschien niet voor iedereen hier maar een organisatie die z'n nek uit steekt en succesvol is mag dan nog wel respect krijgen. Vind dat juist wel mooi.

Ik moet ook eerlijk zeggen toen ik de aankondiging zag dacht ik "dat moet ik nog maar eens zien gebeuren" maar blijkt maar weer dat ik er de ballen verstand van heb. :lol:

Denk dat Gearbox gewoon heel goed in beeld heeft welke namen er nu op het toppunt van hun populairiteit staan, waar Q wss weer zou grijpen naar de Roughstate namen met een uitstapje naar EOL (bijv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
In 2015 in de Lichtfabriek te Haarlem begonnen met 550 man.

Rooler in dat minizaaltje toen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik ben meer verbaasd dat dit forum positief is over gearbox dan dat het zo goed verkoopt. :P

Wat een ontzettende stompzinnige reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 12:14 
 
Hardtraxxer

Haha mooi hier altijd man :) Entertainment!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nou Miwer de muziek is misschien niet voor iedereen hier maar een organisatie die z'n nek uit steekt en succesvol is mag dan nog wel respect krijgen. Vind dat juist wel mooi.

Ik moet ook eerlijk zeggen toen ik de aankondiging zag dacht ik "dat moet ik nog maar eens zien gebeuren" maar blijkt maar weer dat ik er de ballen verstand van heb. :lol:

Denk dat Gearbox gewoon heel goed in beeld heeft welke namen er nu op het toppunt van hun populairiteit staan, waar Q wss weer zou grijpen naar de Roughstate namen met een uitstapje naar EOL (bijv.)

Ik denk dat je met het laatste wel de spijker op z’n kop slaat. Q heeft natuurlijk z’n platinum waar de gevestigde namen staan, maar waar die eerst garant stonden voor verkochte kaarten, maar der is nu wel een beetje veranderd. Netjes dat een Gearbox een ziggo uitverkoopt als je kijkt waar ze vandaan komen. Na Supremacy kan dit best wel een werkend jaarlijkse rawfeest worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 14:05 
 
Hardtraxxer



Zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit mijn winterslaap gekomen om mijn eerste feestje sinds Defqon weer mee te pakken, het begon toch zodanig te kriebelen dat ik gister via ticketswap een kaartje gescoord heb.

De Ziggo Dome blijft toch een toplocatie, hiermee neem je gelijk alle issues die een locatie als Central Studios had weg. Qua lineup ook een aantal leuke namen, dus enorm veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 22:11 
 
Hardtraxxer

Hyped :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 18:39 
 
Hardtraxxer

Godver, begin door jullie toch te twijfelen of ik deze nog even meepak. Lang niet allemaal pakkende namen maar blijft nog genoeg over om even te rammen laatste uurtjes van 2023.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 22:28 
 
Hardtraxxer

This was a mistake. Ik ben officieel opa, als ik kijk naar de doelgroep van dit feest.
Goedkoop ticket gescoord en even wezen buurten, maar nee, dit is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 23:40 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje!
Design was echt vet gedaan.
Geluid ook ziek, maar stond bij t begin echt veel te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2023 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat een vechtpartij was? Dat de DJ en MC de muziek hier voor stil zetten om ze voor lul te zetten :lol:

(Overigens nog nooit een vechtpartij meegemaakt in 15 jaar feesten, of komt hier een ander soort volk op af?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2023 20:20 
 
Hardtraxxer

Lekker gekloenkt luitjes (L) Fijne jaarwisseling!

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2024 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar leuke uurtjes gehad hier maar duidelijk niet mijn muziek. Rooler en Sickmode waren erg goed, vooral het geluid tijdens Rooler was geweldig. Wat kwamen die kicks lekker door zeg! Krowdexx haalde me er weer helemaal uit, gewoon 40 minuten lang zaagkicks :cry:

Na Adjuzt besloten weer richting huis te gaan. Ik vond het overal echt enorm druk en ook het publiek niet helemaal wat ik verwacht van een hardstyle feest. Gelukkig hiermee ook de matpartij bij Rebelion ontweken.

Ook snapte ik niet helemaal waarom de hal gedurende de middag werd afgesloten. Je kon dus niet vanuit de ingang direct naar de promenade de zaal inlopen, maar je moest aan de zijkant de trappen op om via de 1e verdieping de zaal in te lopen en daar weer van de trappen af te gaan. Ook als je net binnenkwam en dus gewoon je jas in een kluisje wou leggen, mocht je eerst al je spullen meezuilen en door de (te) drukke zaal eindelijk richting een kluisje. Ik heb dit bij andere uitverkochte dance evenementen (DLDK, Return of HHZ) nog nooit gezien, dus ben wel benieuwd waarom dit was. Veel verwarde mensen gezien die niet snapte waarom ze de zaal niet gewoon in mochten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Veel verwarde mensen gezien

Wat had je dan verwacht op dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
David_ schreef:
Veel verwarde mensen gezien

Wat had je dan verwacht op dit feest?


Versnellingsbakken op een videoscherm?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten