Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 14:13 
 
Hardtraxxer

Feest: Gearbox - Twin Turbo
Datum: 03-12-2022
Tijd: 13:00 - 00:00
Locatie: AFAS Live, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.gearboxdigital.com
Prijs: 39,50 ex fee

Adjuzt | Anderex | Aversion | Deezl | Dimitri K | Exproz | Fraw | Imperatorz | Krowdexx | Luminite | Major Conspiracy | Malice | Mish | Mutilator | Ncrypta | Physika | Regain | Riot Shift | Sickmode | So Juice | The Purge | The Straikerz | Thyron | Unresolved HOSTS: MC Focus | MC Democian
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen :bomb:

Vermoedelijke lineup:
Adjuzt
Anderex
Aversion
Deezl
Dimitri k
Exprosz
Fraw
Imperatorz
Krowdexx
Luminite
Malice
Mish
Mutilator
Mutilator&anderex live
Ncrypta
Physika
Regain
Riot shift
Sickmode
So juice
The purge
The straikerz
Thyron
Unresolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 13:12 
 
Hardtraxxer

Line-up bekend

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 21:44 
 
Hardtraxxer

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg een mail dat de locatie verplaatst wordt naar de AFAS Live in Amsterdam... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Krijg een mail dat de locatie verplaatst wordt naar de AFAS Live in Amsterdam... >.<


Breepark toch te groot gebleken waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoor in de wandelgangen dat er geen vergunning is. Wel zuur, Breda is om de hoek dus twijfel nu om te gaan aangezien we niet met een hele grote groep zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Hoor in de wandelgangen dat er geen vergunning is. Wel zuur, Breda is om de hoek dus twijfel nu om te gaan aangezien we niet met een hele grote groep zijn.

Ook bevestigd door Gearbox zelf op Reddit: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e/iwuc6wf/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kan nog wel eens druk worden rondom de arena. Zal de ziggo nog steeds huis van oranje zijn ?
Benieuwd of er ook mensen zijn die eerst voetbal gaan kijken en dan pas naar het feest komen. Na lang twijfelen en het begin van een nieuwe baan morgen uiteindelijk doen besluiten om zelf het kaartje te verkopen en mij alleen te richten op het voetbal.

Ga wel wat dikke namen missen maar goed, komen vast nog genoeg andere feesten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zal de ziggo nog steeds huis van oranje zijn ?


Was in Arena toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wel blij met locatie verandering. Sowieso zekerheidje dat geluid goed zal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 02:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geluid in afas zoals altijd goed. Meeste setjes waren ook prima. Grootste minpunt was dat de deuren pas om 1 uur open gingen. Daarnaast duurde het binnen komen sowieso lang. Heb uiteindelijk anderhalf uur buiten in de kou moeten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ging hier zonder enige verwachtingen heen aangezien de hedendaagse Gearbox verre van mijn favoriete soort hardstyle is. Muzikaal was het idd niet altijd je van het (persoonlijk, ook net als op Rebellion weer mateloos geërgerd aan de 21789 fakedrops per track), maar er hing een topsfeer, veel gezellige mensen gesproken en gewoon wel weer puik gefeest, en er kwamen ook nog wel aardig wat dikke platen voorbij. Enige set waar ik gewoon echt helemaal niks mee kon was So Juice vs Riot Shift. So Juice draaide heel dik (hoewel in elke track een dubstep break me ook iets teveel van het goede werd op een gegeven moment) maar Riot Shift was echt niks.

+++++ Mee on stage met The Purge tijdens m'n eigen track
+++ Mutilator vs Anderex
+++ Volgens mij de eerste organisatie dit jaar die niet veel te veel tickets verkoopt. Drukte was echt perfect gewoon, grootste irriratiepunt dit jaar over het algemeen is toch wel de drukte overal.
++ Mutilator vs Unresolved
++ Sfeer, had hier een lading Tiktokgeneratievolk verwacht maar dat viel onwijs mee
++ Geluid (bij de main, tweede area niet geweest)
+ Nederland - VS gewoon op de LED schermen bij de stage en het gejuich dwars door drops heen als er gescoord werd
+ Heaters bij de rookplek buiten

- Pinnen ipv munten, veel minder overzicht in wat je uitgeeft op een dag zo
- Gladheid was dit keer prima, slechts op enkele plekken wat glad, maar nu was het weer het andere uiterste, de vloer plakte als de tering
- De hoeveelheid fakedrops
-- Riot Shift
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2022 13:47 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ik ging hier zonder enige verwachtingen heen aangezien de hedendaagse Gearbox verre van mijn favoriete soort hardstyle is. Muzikaal was het idd niet altijd je van het (persoonlijk, ook net als op Rebellion weer mateloos geërgerd aan de 21789 fakedrops per track), maar er hing een topsfeer, veel gezellige mensen gesproken en gewoon wel weer puik gefeest, en er kwamen ook nog wel aardig wat dikke platen voorbij. Enige set waar ik gewoon echt helemaal niks mee kon was So Juice vs Riot Shift. So Juice draaide heel dik (hoewel in elke track een dubstep break me ook iets teveel van het goede werd op een gegeven moment) maar Riot Shift was echt niks.

+++++ Mee on stage met The Purge tijdens m'n eigen track
+++ Mutilator vs Anderex
+++ Volgens mij de eerste organisatie dit jaar die niet veel te veel tickets verkoopt. Drukte was echt perfect gewoon, grootste irriratiepunt dit jaar over het algemeen is toch wel de drukte overal.
++ Mutilator vs Unresolved
++ Sfeer, had hier een lading Tiktokgeneratievolk verwacht maar dat viel onwijs mee
++ Geluid (bij de main, tweede area niet geweest)
+ Nederland - VS gewoon op de LED schermen bij de stage en het gejuich dwars door drops heen als er gescoord werd
+ Heaters bij de rookplek buiten

- Pinnen ipv munten, veel minder overzicht in wat je uitgeeft op een dag zo
- Gladheid was dit keer prima, slechts op enkele plekken wat glad, maar nu was het weer het andere uiterste, de vloer plakte als de tering
- De hoeveelheid fakedrops
-- Riot Shift


Fijn om te horen! We hebben ons best gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik ging hier zonder enige verwachtingen heen

Fuzzylogic schreef:
had hier een lading Tiktokgeneratievolk verwacht

Tom jonge, wat is het nou?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry theon
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2022 21:28 
 
Hardtraxxer

Nafilm

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten