Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 14:18 
 
Hardtraxxer

Feest: Gamblerz - Royal Flush
Datum: 26-04-2022
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Central Studios, Utrecht
Leeftijd: 18+
Prijs: €35,- ex fee
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz & Wildstylez in Utrecht. Primeshock en Isaac ernaast, helemaal goed. Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ingeschreven voor de presale, mocht dit doorgaan dan is dit wel de beste optie voor een feest met koningsnacht/dag. Praktisch naast de deur, top lineup en zeer goed geluid gehad bij Gearbox afgelopen jaar.

Headhunterz en Wildstylez weer allebei 1.5 uur? :loving:

Edit: Wel riskant nu een nachtfeest organiseren wat qua tijden ook niet verplaatst kan worden, hoop dat het goed uitpakt natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 15:46 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Ingeschreven voor de presale, mocht dit doorgaan dan is dit wel de beste optie voor een feest met koningsnacht/dag. Praktisch naast de deur, top lineup en zeer goed geluid gehad bij Gearbox afgelopen jaar.

Headhunterz en Wildstylez weer allebei 1.5 uur? :loving:

Edit: Wel riskant nu een nachtfeest organiseren wat qua tijden ook niet verplaatst kan worden, hoop dat het goed uitpakt natuurlijk!


We hanteren de policy dat als het feest niet doorgaat je je volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgt.

No risk, no reward... Fingers crossed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flinke gok met deze tijden inderdaad! Ach ja, in ieder geval een toepasselijke naam voor je feest gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het idd wel een gok, maar wel een positieve die misschien juist helpt het een succes te maken. Helpt toch mee om twijfelaars over de streep te trekken.

Scheelt denk ik ook wel dat er iig al in korte tijd 2 feesten (eindelijk) door konden gaan voor ze, Gearbox feest en Malice in Wonderland.

Maargoed, dat lost ook niet alles op natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen! :thumbup:

Iemand trouwens een typefoutje gemaakt bij de regular tickets? Die gaan nu voor €753.56 over de toonbank.

Edit: Is al gefixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up voor een nette prijs, maar als het t.z.t. allemaal weer kan ga ik waarschijnlijk toch hier in 't dorp de boel op stelten zetten verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 21:47 
 
Hardtraxxer

Fout gegokt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Goed gegokt! :thumbsup:


Lekker man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cancelled :thumbdown:

Erg jammer, lijkt me dat er (nog) niet genoeg kaarten verkocht waren? Keek er erg naar uit, hopen dat er nog wat andere HS evenementen worden aangekondigd voor Koningsnacht dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Cancelled :thumbdown:

Erg jammer, lijkt me dat er (nog) niet genoeg kaarten verkocht waren? Keek er erg naar uit, hopen dat er nog wat andere HS evenementen worden aangekondigd voor Koningsnacht dan!


Mogen nachtfeesten al wel weer dan van groot formaat in NL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
David_ schreef:
Cancelled :thumbdown:

Erg jammer, lijkt me dat er (nog) niet genoeg kaarten verkocht waren? Keek er erg naar uit, hopen dat er nog wat andere HS evenementen worden aangekondigd voor Koningsnacht dan!


Mogen nachtfeesten al wel weer dan van groot formaat in NL?


Ja, qua eindtijd en bezoekersaantallen zijn er vanuit de overheid geen restricties meer. Masters of Hardcore over 3 weken gaat ook gewoon door tot 08:00, dus daar zal het niet aan liggen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten