Nou vooruit, mijn verslagje dan ook maar.
Als eerst wel een enorme tegenvaller toen we binnenkwamen, een maat van me had een kaartje van iemand overgekocht. De code daarop was al in gebruik geweest toen wij daar aankwamen, hij is hard opgelicht daar dus....
Nou moest dit ons feestje niet verpesten, maar het was wel extra moeilijk los komen tijdens Audiofreq.
Hij draaide veelal zijn eigen platen, daar heb ik niet zo veel mee. Uitschieters waren voor mij Phaseriffic, Bitches & Ho's en Toca's Miracle. Voor de rest hebben we genoten van de
Audiofreq zelf, wat een energie heeft die kerel.
Daarna
DBSTF, draaiden een heerlijk, vrij gevarieerd, setje. F8trix kwam er halverwege de set ook nog even bij, maar heb niet veel van zijn inzet meegekregen. Platen zoals Rebel, ID (X Gonna Give It To Ya), the Power of Music, Sound of the Thunder (HB edit), Sound of the Underground remix, I'm the Melodyman, nieuwe F8trix.
Daarna was het de beurt aan
Wildstylez, en was maar goed dat we toen even zijn gaan rusten en eten want ik hoorde op de achtergrond al Year of Summer. Laatste 20 min nog even meegepakt en die waren heerlijk door oa. Let's Rock, Timeless en Tonight remix.
Hierna de act waar heel de zaal naar uit zat te kijken:
Adaro vs Frequencerz!Was de set van de avond, ook al had Frequencerz net zo goed live kunnen staan.
We Won't Sleep, Incoming(

), Fuck the Fake Shit remix, Steam Train, Satana, Bolivia, Mysterias en Night Colours Black remix is alles wat ik me nu nog kan herinneren.
Daarna de beurt aan
Psyko Punkz was even wat gas terug, maar dit pakte ze vanaf het midden van hun set al weer aardig op. Een hele vette ID gehoord, Left with the Wrong (original/remix mashup), We Live for the Music remix en Spectral kwamen oa voorbij.
Het verschil een kicks was trouwens heel duidelijk te horen bij WLFTM remix, die waren zo veel beter als de 9/10 platen die avond.
Daarna een afsluiting waarvan ik vind dat die heel erg tegen viel;
Paul ElstakMerkte vooral dat het publiek er geen raad mee wist, op een paar hakkerige bewegingen na van de meeste weinig los zien gaan toen. Naar mijn mening was hier een Nosferatu oid, veel beter op zijn plaats geweest.
+ en - punten:+ setjes over het algemeen
+ service
+ publiek dat wel goed los ging
+ niet warm (op een paar momenten na)
- Geluid af en toe
- Drukte af en toe
- Eten was redelijk duur
Overal gewoon een heerlijk feest gehad, en die maat heeft zijn lesje wel geleerd qua op tijd beslissen of je mee wil of niet.