Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 00:56 
 

Morgen flink houthakken, vooraan vast tegen de hekken met een zwart shirt van Nike met Break It Down erop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 01:55 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Dit ben ik dus.. Als je me ziet in mijn zwarte t-shirt en een beetje waus dan spreek me maar aan.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haa, zin an... Hopelijk binnen bij begin vd Toneshifterz, nog niet live gehoord dus wil die wel meepikken...
Hoop op goeie ouwe HHZ, ramharde Crypsis, doldwaze DBSTF, LIVE knallende Psyko Punkz en dat Outblast mij na t laatste uur stuiterend naar huis stuurt... :P
BTW (Ik draag een zwart Nike Victory shirt (met heel groot de Nike letters op de achterkant))

See you there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 11:54 
 

Robbie schreef:
Afbeelding
Dit ben ik dus.. Als je me ziet in mijn zwarte t-shirt en een beetje waus dan spreek me maar aan.. :thumbup:


ye ye jou herken ik zo wel :P

Ik sta hoogstwaarschijnlijk ergens bij Timmer, DjShag en waarschijnlijk staat Styl0w ook wel in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik kom jou en Stijn ook wel even opzoeken. Vorig jaar was ik Stijn echt iets te vaak tegengekomen! :P


ja toen was ik iedereen kwijt onder zany, wat was dat een hel zeg! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hebt er zin in. Herken PNXRMX denk ik wel, Timmer ook wel. Dus komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:37 
 

Afbeelding

Links = DJ Shag
Rechts = Stefaneke
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:49 
 

Afbeelding
Zo, mss wat beter te zien wie ik ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:58 
 

Over uurtje de trein pakken, zie jullie daar! Ergens vooraan iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Strax! :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een fusion claws shirt aan. (black) Maarja daar zullen jullie me vast niet aan herkennen. Ik heb stijn al wel een keer aangesproken op een examenfeestje in haghorst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb blauw shirtje aan, met 4 knoopjes bovenaan. Spreek me maar aan als je me ziet lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Robbie schreef:
Afbeelding
Dit ben ik dus.. Als je me ziet in mijn zwarte t-shirt en een beetje waus dan spreek me maar aan.. :thumbup:


ye ye jou herken ik zo wel :P

Ik sta hoogstwaarschijnlijk ergens bij Timmer, DjShag en waarschijnlijk staat Styl0w ook wel in de buurt.


Die kans is inderdaad aanwezig! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

haha inderdaad, ff douche en dan moet ik hier zo meteen een auto zien verschijnen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stampze gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel plezier, ik ben punani's kijken @ Pussy Lounge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 03:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer leuk feestje. Boven verwachting ook.

Door lange rij Toneshifterz gemist. Blijkt gruwelijk geweest te zijn.
HHZ.. Tja ik vind het nog steeds niets.
B-front suprise act.. Half uurtje helemaal los. Toppie.
Crypsis.. Draaide ook lekker. Aardig wat Ran-d & Adaro doet t bij mij nooit verkeerd.
DBSTF.. Draaide voor mij boven verwachting. Natuurlijk ook de standaard hitjes. Maar was goed te doen.
Outblast.. Ging gruwelijk hard. Na half uur gegaan.

Al met al dus leuke avond! Jammer vd warmte. Ging nergens over achter in. Aan de bar wel snel geholpen. Zelf weinig ruzie gezien. Blijkt er wel geweest te zijn. Sfeertje hing er in mijn omgeving lekker in.

Trusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ja sfeer was top! Zelfs mijn vrienden gingen helemaal uit hun plaat, dat maak je niet vaak mee op zo'n feestje.

Toneshifterz: Na twisted dacht ik van ja dat gaat niks worden. Maar, wat een set! Opende met fusion the next level, orgins of life en kick'n ass (weet niet of ik het goed schrijf...) En dat niveau nummers zette ze gewoon door, met nog aardig mixwerk. Heel vet!

HZZ: Na MMA addict opening ben ik weggelopen, heb me totaal niet kunnen vermaken op zijn set, gelukkig dat hij een half uur eerder weg was!

Wan toen kwam B-Front! Wat een klasse actie van de Kloontjes, die draaide het nodige beukwerk. Die remix van Loudness is wel lekker, maar ik vind dat hij het orgineel niet overtreft!

Crypsis: Zette de beuklijn van B-front gewoon weer verder, lekkere tracks stuk voor stuk. Die nieuwe Adaro klonk ook heel goed! Echt een topset!

DBSTF: Ik vond het Goed! Buiten de paar standaard hitjes om, was het goed! Voor hun doen draaide ze aardig hard volgens mij, maar ja de sfeer in de zaal werd gewoon echt goed! Heb me heerlijk vermaakt!

Outblast: Ik heb weinig verstand van Hardcore, maar ik heb gewoon lekker staan stampen...

Ook wel fijn dat het laatste uurtje het geluid niet zachter ging, dat was vorig jaar namelijk wel zo! Bij de bar hoefde bijna nooit te wachten, en anders maar heel kort.

wel minder was de warmte, tering ik zweette me te pleures!

Al met al was het gewoon weer een top feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 12:55 
 
Hardtraxxer

Was echt een topfeest!!

Wij kwamen binnen toen de opening van de Toneshifterz er was. Ik vond de hele set wel een goeie.
Tsja Headhunterz, vond ik niet al te goed maar kwamen soms wel lekkere nummers voorbij.. En de surprise act kwam ook echt als een verassing.. B-FRONT!
Dit vond ik een van de betere van deze avond. Hij leverde een zeer goeie set af!
Naar Crypsis keek ik vooral uit, en dat was de moeite waard ook. Wat een hardheid. Flink staan beuken daar ondanks de krappe ruimte voorin.
D-Block & S-te-fan, vond ik redelijk goed, had ik niet van ze verwacht. Hier ben ik ook alsnog flink op losgegaan.
Ondanks wat ruzie in het midden ging het gewoon verder met: Psyko Punkz LIVE!
Was ook een heldenset, kan ik niks anders over zeggen.
Outblast ging natuurlijk lekker hard maar ookal was het een uur, het leek maar heel kort te zijn.

Wij moesten tot 8 uur in Oisterwijk blijven om met de trein terug te gaan. We hebben ons daar wel vermaakt.. Wij zaten er nog als laatste op die rotonde daar. Was ook wel lachen.. :P

+ Snelle hulp bij bar
+ Goede sfeer
+ Goede security om de ruziezoeker mee te nemen

- Paar ruzies
- De warmte (ookal had ik mijn shirt uit)
- Te strenge controle op roken in de tent

Al met al toch een topfeest! Ik wil volgend jaar weer gaan!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:

- Friet was niet lang genoeg gefrituurd


heel de avond verneukt haha :D nee ik had dat inderdaad ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
- Beveiliger die m'n telefoon in het water laat vallen tijdens het fouilleren. Gelukkig wel toffe gast. Morgen wordt alles geregeld. :)


Haha, wat een held. dan maak je ook wat mee zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Hahaha. :P Ik ben jou trouwens weer gruwelijk vaak tegen gekomen, net als vorig jaar haha!


Ja die gasten blijven ook nooit is ergens staan, kan ik ze weer gaan zoeken.. Ik word daar zo moe van :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een top feestje. :thumbup:

hhz zoals verwacht weer is matig, maar b-front met de surprise act! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten