Kleine update:
Het weekend staat weer voor de deur en de Sun is in the City, volgende week voegen we daar nog een paar ingrediënten aan toe; Drank, gezelligheid, een dikke show, en vette muziek!
Vrijdag 13 juli gaan we beuken met o.a. FRONTLINER en hardcore grootheid PROMO!
Venray als harder-styles hoofdstad van Nederland en wellicht zelfs de hele planeet laat zich niet kennen en geeft de rest van Nederland dans les.
Zaterdag 14 juli gaat iedereen helemaal mentaal met o.a. FEEST DJ RUUD (bekend van gas op die lolly) en gaan we terug naar de 90′s met DEF RHYMZ.
Een combinatie van deze twee, nog vele andere top artiesten, veel drank en een super sfeertje in onze open lucht arena op het sportpark in Venray beloofd een avond die je de volgende dag gegarandeerd niet meer herinnerd!
We beginnen aankomende week met de bouw en zijn klaar om dit unieke concept aan jullie voor te stellen, dus mis het niet!
Heb je nog geen ticket? Ga naar:
www.funkthesystem.nl