Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik veel Hardstyle luister (eind 2011/begin 2012 ongeveer, daarvoor een jaar of 2 heel af en toe) is dit met afstand wel het beste jaar geweest vind ik. Al vond ik vorig jaar ook al vrij aardig. De jaren ervoor waren zeer matig met 2014 als dieptepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad zeg! Ik heb de laatste weken zoveel vette feesten gehad. Ik ben wel iemand die een feest vrij snel kut kan gaan vinden als de muziek niet tof is, maar dat heb ik de laatste tijd gewoon helemaal niet gehad. En ik geniet ook meer van de muziek dan ooit tevoren. Zo ongelooflijk veel goede platen. Vorig jaar had ik nog een hardstyle dipje rond deze periode maar nu is het volledig het tegenovergestelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als 20 jarige die sinds 2011 naar hardstyle luistert vind ik ook 2017 verreweg het beste jaar. Vind dat ik vrij veel classics ken, maar moet zeggen dat ik moderne hardstyle beter vind dan de 2006-2010 periode :x .
Ik weet bijna zeker dat ik over 10 jaar klaag dat de 2016-2020 periode (ofzoiets) het beste was. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Als 22 jarige die sinds 2010 naar hardstyle luistert vind ik ook 2017 verreweg het beste jaar. Vind dat ik vrij veel classics ken, maar moet zeggen dat ik moderne hardstyle beter vind dan de 2006-2010 periode :x .

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar aanwezig :thumbsup: Hier in de omgeving Groningen niet veel te doen, de stad zelf in gaan is ook echt niet chill met oud en nieuw. Thuisfeestje is leuk, maar een hakje doen is leuker :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Franky schreef:
LV1 schreef:
Als 22 jarige die sinds 2010 naar hardstyle luistert vind ik ook 2017 verreweg het beste jaar. Vind dat ik vrij veel classics ken, maar moet zeggen dat ik moderne hardstyle beter vind dan de 2006-2010 periode :x .

Precies dit


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik denk een Phuture Noize onderhand wel. Hoe hij ook op Qlimax werd verwelkomd en hoe iedereen Fire mee schreeuwde :oh: Ik denk alleen dat het 'probleem' is dat hoe goed dat album van PN ook is, er is niet ècht een hit uit dat album is gekomen. Er zijn meerdere platen echt populair waardoor voor mijn gevoel niet de focus op één plaat ligt of zo. Zoals voor mijn gevoel dat wel bij America is met RTR.


Daarom The Paradox :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:46 
 
Hardtraxxer

Mijn top tien in willekeurige volgorde. Jammer dat je maar 5 tracks op de qdance site in kan vullen. Onmogelijke keuze :cry:

1. Project One - Luminocity
2. E-force, Rebelion, Warface - One
3. Radical Redemption - America
4. Cyber - Be Here
5. Warface - FTP (E-force remix)
6. Phutere Noize ft. B-front - the Paradox
7. Noisecontrollers - Spirit of Hardstyle
8. Atmozfears - Leave it all behind
9. Regain - Xorcism
10. Myst - Before you go
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er nog een anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 17:57 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Joey schreef:
Bijna uitverkocht.


Zeggen ze :P ik wacht nog met een ticket kopen een week voor Freaqshow

Dit. Staan bovendien nog voldoende op Ticketswap, die blijven dalen in prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het afgelopen 2 weken in de gaten gehouden, blijft ongeveer voor 55 euro gaan op Ticketswap nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Exterkate schreef:
Joey schreef:
Bijna uitverkocht.


Zeggen ze :P ik wacht nog met een ticket kopen een week voor Freaqshow

Dit. Staan bovendien nog voldoende op Ticketswap, die blijven dalen in prijs

Kun je weinig conclusies uit trekken zolang het nog niet uitverkoopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie aangezien het feest hier in dorp geen Hardstyle heeft dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 19:11 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Heb het afgelopen 2 weken in de gaten gehouden, blijft ongeveer voor 55 euro gaan op Ticketswap nu.


Klopt.
Wel grappig om te zien dat na het bericht op Facebook de prijs op TS gelijk met een tientje omhoog gaat. (I know, marktwerking, vraag en aanbod etc. Maar wel leuk om te zien xD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook een kaart via ticketswap gekocht, scheelde toch weer twee tientjes. Kan het zelf niet aan om een week voor t feest een kaart te kopen. Hou graag van een beetje zekerheid ook al denk ik dat het net weer zoals vorig jaar zal gaan met de prijzen op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox heeft het anthem gemaakt, niet al te best naar mijn mening :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg alsjeblieft dat dat een grap is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk helemaal niet zo slecht. Kicks zijn niet helemaal mijn smaak maar verder past het goed in het thema en vind ik de vocalen eigenlijk wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste poging van Q om meer Italianen naar Freaqshow te krijgen om het uitverkocht te maken? Kan toch niet anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Laatste poging van Q om meer Italianen naar Freaqshow te krijgen om het uitverkocht te maken? Kan toch niet anders?

Ja dit heeft-ie in 1 dag gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de track nog niet beluisterd, maar ik wil alvast zeggen: Kut. Pleur op Zaadox.


Edit: Oke, het is niet zo kut als ik gehoopt had. Maar het neemt niet weg dat ik Zatox nog steeds een infantiele droplul vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 20:06 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Ik heb de track nog niet beluisterd, maar ik wil alvast zeggen: Kut. Pleur op Zaadox.


Edit: Oke, het is niet zo kut als ik gehoopt had. Maar het neemt niet weg dat ik Zatox nog steeds een infantiele droplul vind.


Volgens mij is er hier maar één infantiele droplul aan te wijzen.

OT: Geen super track, maar zeker goed te pruimen! In ieder geval goed passend sfeertje in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik heb de track nog niet beluisterd, maar ik wil alvast zeggen: Kut. Pleur op Zaadox.


Edit: Oke, het is niet zo kut als ik gehoopt had. Maar het neemt niet weg dat ik Zatox nog steeds een infantiele droplul vind.


Dinsdag is al 2 dagen geleden hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten