Qlimax line-up = Freaqshow line-up
vorig jaar kwamen er 3 namen overheen dus dat valt wel mee toch?wrote:Qlimax line-up = Freaqshow line-up
vorig jaar kwamen er 3 namen overheen dus dat valt wel mee toch?wrote:Qlimax line-up = Freaqshow line-up
Is "volhouden" niet vekreerd gekozen. Wss houden ze er gewoon rekening mee dat ze om de zoveel tijd een nieuw concept bedenken. De rek gaat er bij zo'n verkleedpartij natuurlijk ook snel uit.wrote:Qrimetime, Qountdown, Freaqshow
NYE events houden het nooit lang vol bij Q.
Ongetwijfeld dat er volgend jaar een ander conceptje voor terugkomt
Was dat bij carnaval ook maar zo.wrote:De rek gaat er bij zo'n verkleedpartij natuurlijk ook snel uit.
Brabanders???wrote:Was dat bij carnaval ook maar zo.wrote:De rek gaat er bij zo'n verkleedpartij natuurlijk ook snel uit.
Ha! Ben ik met je eens!wrote:Was dat bij carnaval ook maar zo.wrote:De rek gaat er bij zo'n verkleedpartij natuurlijk ook snel uit.
Ja, dat bedoel ik toch ookwrote:Is "volhouden" niet vekreerd gekozen. Wss houden ze er gewoon rekening mee dat ze om de zoveel tijd een nieuw concept bedenken. De rek gaat er bij zo'n verkleedpartij natuurlijk ook snel uit.wrote:Qrimetime, Qountdown, Freaqshow
NYE events houden het nooit lang vol bij Q.
Ongetwijfeld dat er volgend jaar een ander conceptje voor terugkomt
Yes please!wrote:Wanneer werd deze lineup ongeveer bekend gemaakt voorgaande jaren?
Hier opeens SR, Heady, Bfront en Phuture noize
wrote:Wanneer werd deze lineup ongeveer bekend gemaakt voorgaande jaren?
Dit. Brennen Heart en Zatox man man man. Voor als je nog niet onvruchtbaar was.wrote:wrote:Wanneer werd deze lineup ongeveer bekend gemaakt voorgaande jaren?
Nou Sound rush en B-front staan er....![]()
Verder ook niet echt denderend... weer Brennan Heart en zatox... Myst in zaal 2 wel vet
Normale oud en nieuw is toch veel leuker man, zoepnwrote:Nog altijd niet boeiend genoeg om mijn "normale" oud en nieuw voor te skippen... helaas
Wij beginnen rond een uurtje of 2 bij iemand op de oprit met BBQ en wat vuurwerk, dan thuis even opfrissen, om 12u weer met de maten bier drinken en soms daarna nog even naar huis om vervolgens de stad in te gaan.wrote: Dat vind ik dus persoonlijk met het jaar kutter worden haha. Maar dat komt misschien omdat ik een dode stad woon. Dit jaar dus maar eens zien hoe zo'n feest met nieuwjaar is. En anders volgens jaar weer lekker gezellig in het café