Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Was ik de enige trouwens die vond dat de sfeer bij B-Front een beetje wegviel? Leken veel mensen niet echt veel met zijn set te kunnen. Jammer, want ik het prima naar mijn zin tijdens zijn set! Helaas is EVP niet gedraaid (die moet ik nog steeds live horen).

Helaas krijg ik dit gevoel wel vaker. Zijn muziek (vooral van het afgelopen jaar) is vaak toch wat sfeervoller, met langere breaks en minder drive dan waarop een groot deel van het publiek juist zit te wachten tegen het einde van zo'n feest. Ik merk dit bij mezelf ook wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden we lekkere pakjes aan. Ran-D als duivel en Sound Rush als nonnen. :lol: Mij lijkt dat dus echt niet chill als artiest als je in zo een carnavalspak gehesen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt hier :D

Mijn hoogtepunten waren Audiotricz (opvliegertje) en B-Front (all time koning). E-Force draaide op een paar tracks na ook echt snoeihard. Enige minpunt was voor mij het geluid tijdens en voorafgaand aan Sound Rush. Dat was bij The Return of HHZ ook al zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Helaas krijg ik dit gevoel wel vaker. Zijn muziek (vooral van het afgelopen jaar) is vaak toch wat sfeervoller, met langere breaks en minder drive dan waarop een groot deel van het publiek juist zit te wachten tegen het einde van zo'n feest. Ik merk dit bij mezelf ook wel een beetje.


Vreemd ik heb nog nooit ervaren dat zijn muziek de drive eruit haalt... Langere breaks geven juist de kans om harder los te gaan in de climax.

Ik heb sinds mijn eerste keer B-Front in 2013 mezelf nog nooit betrapt op het minder ervaren van zijn sets. Maar ik leun te hard aan tegen het fanboyschap vrees ik. xd

Heeft Headhunterz nog oude parels gedraaid, of was het eerder een showcase van zijn nieuw werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Heeft Headhunterz nog oude parels gedraaid, of was het eerder een showcase van zijn nieuw werk?


Showcase van zijn nieuwe werk. Hoorde takin it back, this is our church, ''on the block'' en destiny voorbij komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Pommer schreef:
Helaas krijg ik dit gevoel wel vaker. Zijn muziek (vooral van het afgelopen jaar) is vaak toch wat sfeervoller, met langere breaks en minder drive dan waarop een groot deel van het publiek juist zit te wachten tegen het einde van zo'n feest. Ik merk dit bij mezelf ook wel een beetje.


Vreemd ik heb nog nooit ervaren dat zijn muziek de drive eruit haalt... Langere breaks geven juist de kans om harder los te gaan in de climax.



Toch gok ik dat je dit niet ook bij Brennan Heart hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
simon10pont schreef:
Pommer schreef:
Helaas krijg ik dit gevoel wel vaker. Zijn muziek (vooral van het afgelopen jaar) is vaak toch wat sfeervoller, met langere breaks en minder drive dan waarop een groot deel van het publiek juist zit te wachten tegen het einde van zo'n feest. Ik merk dit bij mezelf ook wel een beetje.


Vreemd ik heb nog nooit ervaren dat zijn muziek de drive eruit haalt... Langere breaks geven juist de kans om harder los te gaan in de climax.



Toch gok ik dat je dit niet ook bij Brennan Heart hebt.

De kicks zijn ook niet zo dik als die van B-Front, dus behalve dat je tijdens de break in slaap dondert, wordt je ook nog eens niet wakker van de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
simon10pont schreef:
Heeft Headhunterz nog oude parels gedraaid, of was het eerder een showcase van zijn nieuw werk?


Showcase van zijn nieuwe werk. Hoorde takin it back, this is our church, ''on the block'' en destiny voorbij komen :)

Draait ie die NC, WS collab ooit wel of wat :/. Vind ik de dikste plaat van allemaal maar heb hem alleen op Return of HHZ langs horen komen en daarna zelden meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die draaiden Audiotricz al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:31 
 
Hardtraxxer

Was de derde keer Freaqshow, maar zeker de beste editie voor mij. De stage was heel vet gedaan, met die wisselende objecten achter de dj’s.

+ Audiotricz, hele vette set om 2017 mee af te sluiten (World is mine, Who’s plan is it :loving:
+ Appelsap!!
+ Drive in E-force set en wow wat klonk Delete - The Power vreselijk vet! :drool:
- Buitenlanders... blijft een minpuntje helaas
- Headhunterz helaas gemist, door uitstapje naar zaal 2.
- Maatje die opgepakt werd door security

Zeker weer aanwezig bij de vernieuwde editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
- Maatje die opgepakt werd door security


Waarom? Zag veel mensen die van de vloer werden meegenomen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Koever schreef:
- Maatje die opgepakt werd door security


Waarom? Zag veel mensen die van de vloer werden meegenomen. :thumbdown:

Overtreden van de maximumsnelheid. Mokerveel flitspalen in en rond de Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ElTigre schreef:
Koever schreef:
- Maatje die opgepakt werd door security


Waarom? Zag veel mensen die van de vloer werden meegenomen. :thumbdown:

Overtreden van de maximumsnelheid. Mokerveel flitspalen in en rond de Ziggo.


Ah vandaar, vond al dat er overdreven veel witlicht aanwezig was, blijken het die vervelende flitspalen te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ElTigre schreef:
Koever schreef:
- Maatje die opgepakt werd door security


Waarom? Zag veel mensen die van de vloer werden meegenomen. :thumbdown:

Overtreden van de maximumsnelheid. Mokerveel flitspalen in en rond de Ziggo.


Daarom ligt er in het midden van de zaal van voor naar achter ook altijd een drempel, voor mensen die veel te hard gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks gemerkt van die drempel, kan me na 12 uur niks herinneren behalve dat ik het ontzettend mooi heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Niks gemerkt van die drempel, kan me na 12 uur niks herinneren behalve dat ik het ontzettend mooi heb gehad.


money well spent :lol: 60 piek betalen en niks van mee krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

80 euro, ik had VIP tickets gekocht. :P

Ik kan me gelukkig nog wel alles voor 12 uur herinneren + vlagen van de setjes van B-front, Ran-D en E-force. Alleen Brennan Heart en Zatox zijn één groot zwart gat. Dus ben er niet rouwig om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Niks gemerkt van die drempel, kan me na 12 uur niks herinneren behalve dat ik het ontzettend mooi heb gehad.

Pas op met wat je zegt hier! Meeste mensen die zo’n reactie plaatsen krijgen een hele shitstorm over zich heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie beelden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Die draaiden Audiotricz al ;)


En Atmozfears op Toxicator :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

En Headhunterz op zijn return.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 01:45 
 
Hardtraxxer

ElTigre schreef:
Koever schreef:
- Maatje die opgepakt werd door security


Waarom? Zag veel mensen die van de vloer werden meegenomen. :thumbdown:

Hij pakte het laatste puntje poedersuiker van de warme oliebollen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, is dan toch gewoon z'n eigen schuld.

Moet 'ie maar beter uitkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 02:21 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Tja, is dan toch gewoon z'n eigen schuld.

Moet 'ie maar beter uitkijken.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Nieuw kaartje gekocht en om 01:00 weer terug naar binnen ghehe. Lulletje :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten