Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FOOTWORXX SANDY WAREZ BDAY 2016
- A Night Of Raging Bulls -
Sat 13 February 2016
AA Docks / Brussel / Belgium
21:00 Age: 16+


★ MULTIPLE ROOMS
★ MASSIVE SOUNDSYSTEM
★ FREE ALBUM MIX CDS
★ SLASH9 VIDEO RECORDING
★ FREE MERCHANDISE

LINE-UP
Destructive Tendencies
The Outside Agency
N-Vitral
F.Noize
The Braindrillerz
Sei2ure
Footworxx Records Showcase
Bloodcage
Deterrent Man
The Panacea
Darkcontroller
Goetia
Bong-Ra
s’Aphira
Xaturate
Miss Enemy
Vandal!sm
The Destroyer
System Noize
Noisekick
Sandy Warez
Luxxer
Dj Mutante
Section Grabuge
I:Gor
Hardbouncer
Detest
System Overload
Djipe
Bartoch
Thrasher
X-mind
Eye-D vs Hidden
Stolen Cult
Matt Green
A-Kriv
Hellter Skellter
Unrest
Masters Of Noise
J-Roon & Kosmix
Al Twisted
Hard Infantry
Lady Dammage
Spitnoise
Chok Dee vs Axel Erator
Ruru Vs Kram
Evolution
Illegal Brothers

HOSTED BY Mc Da Mouth Of Madness

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 04:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 05:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit makkelijk te doen met het OV denken jullie? Ik kom nooit in begie, laat staan brussel. Heb ook werkelijk geen idee hoever het rijden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer dan genoeg leuke namen hier! Bong-Ra en DJIPE :woot:
Ook alleen in de mainzaal een MC begrijp ik? Dat is al 'n pluspunt :D

Alleen jammer dat dit net na carnaval en net voor The Funky Cat is, even kijken of ik uit kom qua geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Is dit makkelijk te doen met het OV denken jullie? Ik kom nooit in begie, laat staan brussel. Heb ook werkelijk geen idee hoever het rijden is

Ligt er maar naar aan waar je vandaan komt. Vanuit Utrecht kan je de Thalys nemen tot aan Brussel en een bus stopt zowat voor de deur.
Met de auto doe je er ongeveer 2 en half uur over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter organiseren ze dit een keer wat dichterbij, altijd een goede line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
Beter organiseren ze dit een keer wat dichterbij, altijd een goede line-up!

https://partyflock.nl/party/309915:Footworxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had m al in de opties staan, maar net zo vrolijk twee uur rijden hoor xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten