Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Datum: Vrijdag 7 december 2012
Tijd: 22:00-05:00
Locatie: Lucky, Rijssen
Prijzen:
Voorverkoop: €12,50
Deurverkoop: €15,-
Minimumleeftijd: 17

Afbeelding

Line-up:
Mainstage:
22:00-23:00: Defector
23:00-00:00: Shockerz
00:00-01:00: Vamper
01:00-02:00: B-Front
02:00-04:00: Zany
04:00-05:00: Endymion
MC Villain

Talentroom:
22:00-23:00: UdeX & Simplicity
23:00-00:00: D'Cepticon
00:00-01:00: Goatbusters
01:00-02:00: Fanatics
02:00-03:00: D-Forze
03:00-04:00: Diamanic vs Zirkum

Experimental Lab (Dubstep):
22:30-00:00: Gemineye
00:00-01:30: Kaos & Proces
01:30-03:00: Trollface & Lucash
03:00-04:30: Bisnezz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sta hier zelf van 1 tot 2 in de Talentroom als Fanatics, samen met een maat.
Helaas wel tijdens B-Front dus zal lastig worden om een volle zaal te krijgen, maar we doen ons best!
Heel veel zin in in ieder geval!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas een dag voor Loudness, anders was ik er geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

Vind line up stuk minder dan vorig jaar helaas, en weer dat laatste uurtje verplichte hardcore :/

Maar B-Front en twee uur Zany, zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Katamaran.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Helaas een dag voor Loudness, anders was ik er geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 13:58 
 
Artiest

Leuke preparty voor Loudness! Hoop jullie te zien om 03:00! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:08 
 
Hardtraxxer

zoals gewoonlijk weer aanwezig ! :thumbup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 14:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! :thumbsup:

Door het weer is Vamper (ITA) helaas verhinderd en ik heb de eer om zijn plek op de line up te mogen opvullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Hmm benieuwd hoe dat gaat uitpakken, Thera zo vroeg op de avond.. Sowieso heel veel zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ook aanwezig! :thumbsup:

Door het weer is Vamper (ITA) helaas verhinderd en ik heb de eer om zijn plek op de line up te mogen opvullen!

WOEI! Dat gaat knallen worden! Heeft de sneeuw eindelijk iets goeds gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook aanwezig :) gelukkig mag rick de auto mee van z'n pa, die gastenlijst plaatsen moet je wel gebruiken natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel onverwacht keus gemaakt om te gaan. terwijl ik eerst helemaal niet twijfelde :P .. mensen die mij willen meeten, wit shirt en grijze broek .. (dit doet toch altijd iedereen?:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

En daarna komt er altijd iemand die zegt dat hij naakt gaat.

Dus wie mij wil meeten, ik ben in adamskostuum!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 06:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wajjow net terug, echt een goeie pre-party voor loudness haha :P D-Verze & Zirkum - Victory Of Honor was nog te horen bij Zirkum & Diamanic, en hij ging hard :worship: hadden we zelf niet eens verwacht :P

EDIT: D'Cepticon, als je dit leest: je draaide prima! gewoon goede overgangen met als hoogtepunt Showtime! jammer dat je op mij en rick na sowieso tot een kleine 20 minuten voor tijd geen publiek had, wat mensen dan in shockerz zagen... echt hulde hoor dat je gewoon net zo goed door bent blijven draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:25 
 
Hardtraxxer

2,5 uur in de auto hiervoor gezeten. Maar het was het waard.
leuk feestje en leuke setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top avond gehad!!
Super gezellig, veel bekenden en zelf ook nog een lekker setje gedraaid in de Talentroom.
Bij deze onze tracklist van gisteravond:
01.­ Noisecontrollers - Break The Show
02.­ Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
03.­ Ran-D &­ Redixx - No Cure
04.­ Zatox - Andromeda (Focus Edit)
05.­ Frontliner ft.­ Nikkita - Death of a Demon
06.­ Tat &­ Zat - Proud To Be Loud
07.­ Zany &­ B-Front - Victims of the Same World
08.­ Crypsis - Main MF
09.­ Cold Case - Bang
10.­ Gunz For Hire - Bolivia
11.­ Zatox &­ Zany - Oldskool
12.­ Adaro - The Haunter of the Dark
13.­ Sourcerz - Crypsis Mash-Up (Focus Edit)
14.­ B-Front - Mysterias
15.­ Donkey Rollers - LMPSJNK
16.­ Acti &­ Jajox - Satana (Focus Edit)
17.­ A² Allstars - The Resistance
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite

@Vitality thanks again voor het draaien van mijn Crypsis Mash-up! :thumbsup: Voor als je interesse hebt, ik heb vandaag een Frequencerz Mash-up weggegeven :
gratis-tracks-prod/sourcerz-frequencerz-mash-up-t31757.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 17:13 
 
Hardtraxxer

Prima feestje gehad! Vond dat Pieter zich goed aanpaste aan de omstandigheden en het tijdstip! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
@Vitality thanks again voor het draaien van mijn Crypsis Mash-up! :thumbsup: Voor als je interesse hebt, ik heb vandaag een Frequencerz Mash-up weggegeven :
gratis-tracks-prod/sourcerz-frequencerz-mash-up-t31757.html


Graag gedaan, is echt een hele vette mash-up en de reacties erop waren ook erg goed!
Heb hem wel heel iets ingekort voor gisteren trouwens.
Ben benieuwd naar je Freqz mashup, dit gaat meteen geluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
CyrilHS schreef:
@Vitality thanks again voor het draaien van mijn Crypsis Mash-up! :thumbsup: Voor als je interesse hebt, ik heb vandaag een Frequencerz Mash-up weggegeven :
gratis-tracks-prod/sourcerz-frequencerz-mash-up-t31757.html


Graag gedaan, is echt een hele vette mash-up en de reacties erop waren ook erg goed!
Heb hem wel heel iets ingekort voor gisteren trouwens.
Ben benieuwd naar je Freqz mashup, dit gaat meteen geluisterd worden!

Heel fijn om te horen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
wajjow net terug, echt een goeie pre-party voor loudness haha :P D-Verze & Zirkum - Victory Of Honor was nog te horen bij Zirkum & Diamanic, en hij ging hard :worship: hadden we zelf niet eens verwacht :P

EDIT: D'Cepticon, als je dit leest: je draaide prima! gewoon goede overgangen met als hoogtepunt Showtime! jammer dat je op mij en rick na sowieso tot een kleine 20 minuten voor tijd geen publiek had, wat mensen dan in shockerz zagen... echt hulde hoor dat je gewoon net zo goed door bent blijven draaien!



Thanks man ! Het is jammer dat er indd weinig mensen waren.. Ik heb me best gedaan en voor de rest was het een geslaagd feestje :) Ik heb me set ook opgenomen.. Dus voor de liefhebbers.. :)

Frontliner - I'm The Melodyman
Toneshifterz & Code Black - About The Music
Alpha Twins - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
Zatox - Winter
F8trix - Flavaa'
Wildstylez & Atmozfears - What its Like
Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
Frontliner - On The Rise
Tatanka pres. Joshua Hiroshy - Showtime
Hard Driver - Enlightening Sounds
Pavo - Communicate
Donkey Rollers - Silver Bullet (Original Mix)
E-Q-Lizer ft. Redeemers - Noisecontrollers Mashup
Digital Punk & Waverider - Back 2 Life
Koene & Blakka - Cocaine Party Mashup
E-Force & Luna - Evolved (Frequencerz Remix)

http://www28.zippyshare.com/v/27133039/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Prima feestje gehad! Vond dat Pieter zich goed aanpaste aan de omstandigheden en het tijdstip! :)

Thanks :D Goed om te horen, eigenlijk doe ik dat ook als ik moet afsluiten, oftewel boeie welke tijd ik sta xd

Vond t erg gezellig! Lekker geluid ook daar zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid vond ik in de Lucky ook een erg sterk punt ja.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten