Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 01:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat: Firestarter
Waar: Café Brandpunt, Nijmegen
Wanneer: 30 januari 2015
Tijd: 22.00 tot 05.00 uur
Leeftijd: 18+
Prijs: Gratis!

Line up:
22:00 - 23:00: Unnatural Source
23:00 - 00:00: Vantage Point
00:00 - 01:00: Paze
01:00 - 02:00: The Serial Killers
02:00 - 03:00: Faye
03:00 - 04:00: Daik
04:00 - 05:00: Beuningen Beukt Crew

https://partyflock.nl/party/285796:Firestarter
https://www.facebook.com/events/930957933600766/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie jullie vrijdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel misschien als ik met iemand kan meerijden of reizen hier een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goed vermaakt! Stond aardig vol tijdens onze set en sfeer zat er aardig in. Helaas vrij snel na onze set naar huis wegens fysieke klachten :/

Onze tracklist:
1. Donkey Rollers - Ruff
2. Paze - The Noisecontrollers Mashup
3. Zygoma & Paze - Firestarter
4. Southstylers - Pounding Senses (Paze Scramble)
5. B-Front & Frequencerz - Fatality
6. Blademasterz - Masterblade
7. Sourcerz - Pompvergunning (DJ Tool)
8. The Machine & The Geminizers vs Delete - Ghettocore (Reverzion Mashup)
9. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
10. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
11. Crypsis - Strike (Vocal Edit)
12. A-Lusion - Veritas (Paze Zany vs 2008 Mashup)
13. Exit Mind - Loudness Tool
14. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
15. The Machine - Rollin' (Paze Cut)
16. Reverzion - Voiceless
17. Titan & Hardwear - Necropsy (V1)
18. Zany & Duro ft MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mashup)
19. Radical Redemption - Brutal 3.0 (Paze Edit)
20. The R3bels - Pattern 2 (Paze Cut)
21. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
22. Pavo & Zany - Orgasmo
23. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk Sander :D Ik was van plan om rond 2 uur naar huis te gaan, maar door omstandigheden (lees: bier) was het toch nog tot het einde leuk xd

Overigens voor een café was het geluid echt grandioos, had ik niet kunnen denken van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
3. Zygoma & Paze - Firestarter


Voor de liefhebbers :$

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten