Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: FeestDJRuud - 'Lonely at the Tap'
Datum: 17 December 2021
Tijd: 23:00 - 05:00
Locatie: AFAS Live - Amsterdam
Leeftijd: Alle leeftijden (Onder begeleiding van 18+)
Ticketsale: https://lonelyatthetap.nl/
Prijs: €39,95

Line-up:
FeestDJRuud
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop persoonlijk op de Alpenzusjes en Gers Pardoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn we zo in nood qua feesten dat Carnaval/Skihut muziek al een topic verdient xd

OT: Kaart gekocht!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zijn we zo in nood qua feesten dat Carnaval/Skihut muziek al een topic verdient xd


Uiteraard :P

Bij 'Feest to Black' stonden Jeboer, LNY TNZ en Ruthless er ook. Ik verwacht ook wel wat soortgelijke artiesten op de lineup dit jaar.

Zelf ook een kaart gekocht, vroeger altijd wel kunnen lachen om zijn releases en de mixjes die online staan van hem zijn altijd prima. Heb hem alleen nog nooit live gezien op de een of andere manier, dus deze even meepakken zodat ik dit ook weer van de lijst af kan strepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2021 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zijn we zo in nood qua feesten dat Carnaval/Skihut muziek al een topic verdient xd


FeestDJRuud is toch geen carnaval/skihut muziek? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
ErikZ schreef:
Zijn we zo in nood qua feesten dat Carnaval/Skihut muziek al een topic verdient xd


FeestDJRuud is toch geen carnaval/skihut muziek? xd


Het is hoempapa muziek met een Yellow Claw sausje erover en alles wat op dat moment hip is. Hoe zou je hetzelf dan noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kroegmuziek, klinkt niet alsof je vaak in een skihut (tiroler muziek/schlager e.d.) bent geweest. Carnaval geen idee, doe ik niet aan, maar dat lijkt me ook meer Radio NL muziek of iets uit Brabant, zoals Meeuwis, Snollebollekes e.d.

FeestDJRuud is echt van die standaard kroeg/club muziek of iets voor freestyle feesten zoals Pussylounge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kroegmuziek, klinkt niet alsof je vaak in een skihut (tiroler muziek/schlager e.d.) bent geweest. Carnaval geen idee, doe ik niet aan, maar dat lijkt me ook meer Radio NL muziek of iets uit Brabant, zoals Meeuwis, Snollebollekes e.d.

FeestDJRuud is echt van die standaard kroeg/club muziek of iets voor freestyle feesten zoals Pussylounge.


Ja in Duistland/Oostenrijk/Zwitserland ja, hier in NL heb je al jaren de Apres Skihut cd's en kroeg in Rotterdam met Ruud zijn muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
ErikZ schreef:
Zijn we zo in nood qua feesten dat Carnaval/Skihut muziek al een topic verdient xd


FeestDJRuud is toch geen carnaval/skihut muziek? xd


Het is hoempapa muziek met een Yellow Claw sausje erover en alles wat op dat moment hip is. Hoe zou je hetzelf dan noemen?


Carnaval/skihut muziek is thema muziek, en is niet noodzakelijk gerelateerd aan een genre.

'De Vloer is Lava' van Snollebollebollekes is bijvoorbeeld gewoon Hardstyle met een feestelijk thema. Hoe cognitief dissonant fans van Hardstyle dat ook zullen vinden.

Het genre is bij een Yellow Claw, LNY TNZ, Outsiders of Jebroer etc vaak freestyle of hardstyle, maar dan vooral met een feestelijker thema in combinatie met het gebruik van pop elementen.

En bij een FeestDJRruud hetzelfde maar dan met happy hardcore / trap.

Verder veel grijs gebied ofc want er wordt flink geblend met stijlen en thema's.

Broken Balance schreef:
Carnaval geen idee, doe ik niet aan, maar dat lijkt me ook meer Radio NL muziek of iets uit Brabant, zoals Meeuwis, Snollebollekes e.d.


Snollebollekes is onstaan uit een carnavalstrack (Vrouwkes), maar latere nummers zijn meestal niet gepresenteerd als carnavalsmuziek. Het past vaak wel goed in het thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 17:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Kroegmuziek, klinkt niet alsof je vaak in een skihut (tiroler muziek/schlager e.d.) bent geweest. Carnaval geen idee, doe ik niet aan, maar dat lijkt me ook meer Radio NL muziek of iets uit Brabant, zoals Meeuwis, Snollebollekes e.d.

FeestDJRuud is echt van die standaard kroeg/club muziek of iets voor freestyle feesten zoals Pussylounge.


Ja in Duistland/Oostenrijk/Zwitserland ja, hier in NL heb je al jaren de Apres Skihut cd's en kroeg in Rotterdam met Ruud zijn muziek


Zeer relevant ook een "Nederlandse apres ski", in een land met nul bergen of wintersportcultuur. Zeker wanneer het hele principe van Apres Ski uit de door jou genoemde landen komen. Dat is net als Chinees eten in Nederland, heeft niks met China te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeer relevant ook een "Nederlandse apres ski", in een land met nul bergen of wintersportcultuur. Zeker wanneer het hele principe van Apres Ski uit de door jou genoemde landen komen. Dat is net als Chinees eten in Nederland, heeft niks met China te maken.


Maar wél met een rete populaire club en concept genaamd 'Après Skihut' onder wiens noemer veelal dezelfde muziek wordt voortgezet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Apr%C3%A8s_Skihut

Het is verder nogal wat grijs gebied. Onder Discogs wordt het onder nogal een scala aan genres weggezet (maar is ook geen fantastische indicatie).

https://www.discogs.com/Various-De-Apr% ... se/2321078
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boeiend gasten het is toch gewoon troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Boeiend gasten het is toch gewoon troep

dankje jip :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Paul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ter promotie van dit feest

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten