Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:18 
 
Organisator

Part 2 will be at least as good as Part 1.
Since we had some difficulties with free entrance, guestlist and so on we decided EVERYONE will have free entrance untill 23:30.

Presale is only €7,- and Doorsale is €10,-

Lineup


22:00 - 23:30 Stefan ZMK
23:30 - 00:30 C-NETIK
00:30 - 01:30 AKIRA
01:30 - 02:30 ROTATOR
02:30 - 03:45 MARK N
03:45 - 04:30 KHAOZ ENGINE
04:30 - 05:45 Deterrent man
05:45 - 06:30 The Destroyer
06:30 - 07:00 HKV


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 april? Op een zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:22 
 
Organisator

STAN- schreef:
20 april? Op een zondag?


Pasen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:26 
 

Gruwelijk :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat een heldig feest was dit.
Ik koop gewoon me kaartje, wil verzekerd zijn van entree hier.
Fucking nice gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag het, excusez moi :) Overigens niet echt een ideale planning i.v.m. Hardshock. Denk dat ik deze, net als part 1, maar over moet slaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:39 
 
Organisator

STAN- schreef:
Ik zag het, excusez moi :) Overigens niet echt een ideale planning i.v.m. Hardshock. Denk dat ik deze, net als part 1, maar over moet slaan :(


Helaas is er het hele festivalseizoen wel een festival wat er tegenover staat of een groot feest dus het blijft voor ons altijd kiezen of delen;)
Hopelijk vind je toch genoeg benen om nog even langs te komen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:42 
 

Club Rodenburg schreef:
STAN- schreef:
Ik zag het, excusez moi :) Overigens niet echt een ideale planning i.v.m. Hardshock. Denk dat ik deze, net als part 1, maar over moet slaan :(


Helaas is er het hele festivalseizoen wel een festival wat er tegenover staat of een groot feest dus het blijft voor ons altijd kiezen of delen;)
Hopelijk vind je toch genoeg benen om nog even langs te komen;)


Ik moet trouwens zeggen, jullie zijn goed bezig laatste tijd (Y)
Hele verademing in feestland
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:35 
 

Hardshock? Ik zeg Fast & Akkurad. Kan toch niet naar Hardshock met OV. Maar we zien wel tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:23 
 

Ik zeg beiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:21 
 
Organisator

First names are Rotator & Deterrent Man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
First names are Rotator & Deterrent Man

Ja dit vind ik mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:49 
 
Organisator

Bonusnaam

MARK N!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 11:09 
 
Organisator

Next names:
Stefan ZMK
Khaoz Engine
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:00 
 
Organisator

Akira
HKV LIVE
The Destroyer

Added
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kunnen al die Rodenburg feesten zo goedkoop zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:56 
 

Op zondag 20 april volgt een tweede editie van Fast & Akkurad (powered by Hong Long Violence). Het event dat gebaseerd is op de industrial en hardere muziek stijlen zal op deze datum zijn terugkeer kennen. Met een nog specialere line-up dan de eerste editie had, belooft dit weer een klapper te worden. Waarom op zondag? Op 21 april heeft bijna iedereen een vrije dag vanwege het paasweekend, zo kun je lekker verrot zijn op maandag zonder je zorgen te hoeven maken over je werk.

De line-up heeft een paar verrassende en exclusieve namen waarvan Club Rodenburg denkt jullie muzikaal te kunnen verwennen.
De line-up bestaat uit een internationale/intercontinentale mix van de besten in hun vakgebied:

Akira
C-Netik Portugal
Khaoz engine België
Mark N Australië
Stefan ZMK
The Destroyer Italië
Live: Deterrent Man Italië
Live: HKV
Live: Rotator Frankrijk

Check hier even enkele opgenomen sets van de eerste editie om je alvast in de stemming te brengen.

The Outside Agency:


The DJ Producer:


Gratis entree
Tijdens deze editie zal iedereen van 16+ gratis entree hebben tot 23:30. Club Rodenburg houdt zich altijd het recht voor om mensen de toegang te weigeren omdat zij in strijd zijn met het regelement of eerdere overtredingen

Reguliere voorverkoop tickets bedragen slechts €7 en zijn verkrijgbaar via clubrodenburg.­nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:58 
 

Het is dus gratis voor 23:30. Misschien maar eens heen gaan na Hardshock als ik dan nog zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 17:11 
 
Organisator

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:01 
 
Organisator

Timetable:

22:00 - 23:30 Stefan ZMK
23:30 - 00:30 C-NETIK
00:30 - 01:30 AKIRA
01:30 - 02:30 ROTATOR
02:30 - 03:45 MARK N
03:45 - 04:30 KHAOZ ENGINE
04:30 - 05:45 Deterrent man
05:45 - 06:30 The Destroyer
06:30 - 07:00 HKV
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten