Voor mij weer een heerlijk dagje uit erbij

opzich wel wat dagjeslui, je zag mensen vanaf de 5e rij zegmaar al niet meer stampen maar dansen

maar die eerste 5rijen waren dan ook de kenners hoor

dat het is het leukste altijd

goeie club vooraan en ramme

Al met al wel vermaakt
Klein opstootje gezien net na het laatste hardcorenr van deepack maar stelde niks voor
Hardtraxxer shirt ook gezien van afstand ghehe
idd echt klote dat ik geen brhamburger meer kon halen want geld was op... gvd.. kutextern bedrijf
Weer mag ik niet over zeiken vindt ik... want kep geen spatje regen gevoelt

Gisteren lag ik 9 uur op bed... en dat werden ook gelijk mijn eerste uurtjes slaap.