Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk wel aanwezig! Delete Classics, Album en vs Mind Dimension wordt wel rete dik denk ik. Killshot is ook nog wel vet, Warface en Rebelion beetje jammer, had liever Deetox dan gezien bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een kaartje over hebben, pm me! Over de prijs komen we wel uit, wil er best meer voor neerleggen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje kunnen regelen, aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kansloze vraag maar ik zoek nog kaartjes? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat had ik hier graag bij willen zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Wat had ik hier graag bij willen zijn :cry:

Same. Maar de locatie en tijd maken het voor mij gewoon nagenoeg onmogelijk om hier naar toe te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
PEPii schreef:
Wat had ik hier graag bij willen zijn :cry:

Same. Maar de locatie en tijd maken het voor mij gewoon nagenoeg onmogelijk om hier naar toe te gaan :(


Precies die redenen, niet echt lekker te bereiken met OV en een eindtijd van 2 uur is gewoon beroerder dan beroerd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:54 
 
Hardtraxxer

3 uur Delete op een feest van 7 uurtjes. Zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxxer

Pfff wat een avond was dit zeg. Ongekend! Wat een heerlijke sfeer. Ik dacht in het begin; dit gaat niks worden. Stond nog maar een paar minuten binnen en zonder losgaan gutste het zweet van mn lichaam. Wat een hitte :(

Tijdens Warface linksvoor gaan staan bij die waaiers, scheelde een hoop. Muzikaal gezien was dit een topavond. Zitten weer een paar pareltjes in de nieuwe Delete platen. Schrok me wezenloos bij die mitrailleur track, holy shit :drool: :bomb:

Zoals Livid omschreef aan het einde van de avond: “deze gaan we niet snel vergeten”. That’s for sure! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon er helaas niet bij zijn. Dus de filmpjes op facebook van dit feest even bekeken, echt te bizar voor woorden :surrender: Veel nieuwe platen voorbij zien komen van Delete. Payback en die collab met Hardstyle Mafia, geen woorden voor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die mitrailleur track net gehoord op facebook maar alle jezus wat n klappen :drool:
Een vriendin van mij heeft gelukkig t album kunnen pre-orderen. Heel erg benieuwd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Die mitrailleur track net gehoord op facebook maar alle jezus wat n klappen :drool:
Een vriendin van mij heeft gelukkig t album kunnen pre-orderen. Heel erg benieuwd! :thumbsup:


Die Mitrailleurtrack is Payback toch? Met die mitrailleurschoten in de kickroll :surrender: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:38 
 
Donateur

PEPii schreef:
The Ace of Bass schreef:
Die mitrailleur track net gehoord op facebook maar alle jezus wat n klappen :drool:
Een vriendin van mij heeft gelukkig t album kunnen pre-orderen. Heel erg benieuwd! :thumbsup:


Die Mitrailleurtrack is Payback toch? Met die mitrailleurschoten in de kickroll :surrender: :drool:


Yup, Delete ft. Tha Watcher - Payback :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus hoe die climax er in knalt ook! Wat n heerlijke chaos :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ie toevallig nog iets gezegd over wanneer t album nu uit komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn klinkt lekker. Ben niet zo heel erg meer van de hardstyle, maar de eerst volgende keer dat ik Delete kan zien maar even een setje meepakken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Damn klinkt lekker. Ben niet zo heel erg meer van de hardstyle, maar de eerst volgende keer dat ik Delete kan zien maar even een setje meepakken :drool:

Je avatar gaf echt een brainconfusion omdat hij de andere kant opkijkt ipv zoals op dbb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Hoxyz schreef:
Damn klinkt lekker. Ben niet zo heel erg meer van de hardstyle, maar de eerst volgende keer dat ik Delete kan zien maar even een setje meepakken :drool:

Je avatar gaf echt een brainconfusion omdat hij de andere kant opkijkt ipv zoals op dbb :(

Lol nooit opgevallen. Wie ben jij op dbb dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje gemengde gevoelens over dit feest.

De drie sets van Delete waren echt ongekend en de sfeer was ontzettend goed gedurende deze sets. Geluid kwam op die momenten ook nog wel aardig door. Maar wat was het geluid tijdens die andere sets om te huilen en wat was het er ongekend warm.

Desalniettemin leuke sets gehoord van alle artiesten op Rebelion na, begon nog redelijk veelbelovend maar zwakte uiteindelijk (mede door het halverwege extreem veel zachter gaan van het geluid) weer af naar het gebruikelijke niveau.

Vanwege de gezelligheid met alle mensen die daar waren toch een goed begin van de avond gehad en ik kijk toch wel behoorlijk uit naar dat nieuwe album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Beetje gemengde gevoelens over dit feest.

De drie sets van Delete waren echt ongekend en de sfeer was ontzettend goed gedurende deze sets. Geluid kwam op die momenten ook nog wel aardig door. Maar wat was het geluid tijdens die andere sets om te huilen en wat was het er ongekend warm.

Desalniettemin leuke sets gehoord van alle artiesten op Rebelion na, begon nog redelijk veelbelovend maar zwakte uiteindelijk (mede door het halverwege extreem veel zachter gaan van het geluid) weer af naar het gebruikelijke niveau.

Vanwege de gezelligheid met alle mensen die daar waren toch een goed begin van de avond gehad en ik kijk toch wel behoorlijk uit naar dat nieuwe album :thumbsup:


Precies dit ja, tijdens de setjes van Warface en Rebelion was het geluid echt drama. Ben twee keer gaan vragen of het harder mocht, maar ze zeiden dat ze er niets aan mochten veranderen.. Wel vreemd omdat tijdens de album showcase van Delete ertussen het geluid wel prima stond.

Waren als een van de eerste binnen om 19:00, The Shade opende erg goed, Killshot daarna was een stuk minder (Rauwdauwer :sick: ), Delete classics was zoals verwacht erg genieten! Afsluiter met Mind Dimension ook! (Devils trick live horen :drool: ) Sfeer was echt enorm goed, alleen maar liefhebbers vooraan! :)

Album ook gepre-ordered, wat trouwens wel enorm slecht geregeld was. Stonden twee laptops waar je je gegevens moest invullen en daarna met een raboscanner (of andere bank) moest betalen. Die laptops waren mega traag en door de enorme warmte was die mousepad en de raboscanner helemaal vochtig, waardoor het nog langer duurde. Uiteindelijk net tijdens Warface 40 minuten moeten wachten om dit album te bestellen, maar ben er zeer benieuwd naar! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer hing hier. Delete classic set was een uur lang met een lach op je kop genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Sfeertje zat er wel lekker in zo te zien :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten