Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zaterdag 1 December
22:00
Club Bollee
Rhenen

Afbeelding

Line up
Kevin Kaos
Shockwave
Audiofreq
Ran-D
E-Force

MC Rudis

Code:

Op zaterdag 1 december 2012 zal Bollee voor de tweede keer het decor zijn van Extreme Mansion. Het team van Dance Villa Entertainment is alweer weken bezig met de voorbereiding van het nieuwe hardstyle concept. De organisatie van Extreme Mansionheeft de afgelopen editie menig partyganger doen verbazen, dus wees slim en bestel je tickets op tijd want dit belooft een thriller van een editie te worden!

Ook dit keer hebben ze weer drie headliners naar Rhenen weten te trekken: Ran-D, E-Force en Audiofreq. Ran-D, oftewel Randy Wieland, is een van de nieuwe talenten in de hardstyle scene. Hij draait al hardstyle sinds de geboorte van het genre. Hij heeft de harde sound door zijn aderen stromen en is een vertegenwoordiger van de darker style! Na enkele jaren produceren kreeg hij zijn eerste release het label Special Records, 'D-Pression'. Samen met MC Rems scoorde hij enige tijd later een grote release op het Italiaanse label Droppin Beats 'Bomb this place'. Hij heeft inmiddels een geheel eigen sound die een donkere sfeer uitademt. Ook staat hij inmiddels op plaats 88 in de DJ Mag Top 100. Dance Villa Entertainment is dus trots om hem als DJ in Rhenen te mogen ontvangen.

De line-up wordt aangevuld door en resident dj's Shockwave en de dj Kevin Kaos, naast deze mannen zal de avond gehost worden door Rudis

Line-up:
Ran-D
E-Force
Audiofreq
Kevin Kaos
Shockwave
Rudis

De voorverkoop is alweer in volle gang! Bestel je tickets voor deze editie dus snel. Kaarten zijn verkrijgbaar via het bekende voorverkoopadres Restaurant Cunera te Rhenen of online via Ticketscript www.dancevilla.nl of www.bollee.nl. Het zal zeker weer een knallende editie worden.


Tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Extreem huis! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nog een weekje te gaan.

Zorg dat je je tickets snel koopt op www.dancevilla.nl
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten