Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 15:18 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

The revelation of the second hardcore collaboration between I-Motion and Art of Dance resulted in a massive shockwave throughout the hardcore scene. Exodus will unite all styles of hardcore in the famous Westfalenhell arena.

Hardcore, Frenchcore, Early-Rave, Up-tempo, Industrial and Future Hardcore will be represented by 8 glorious teams. Each team will have the opportunity to display their musical power for the thousands of Exodus hardcore supporters. 8 teams, all hardcore styles, one arena! Hereby the line-up for ‪EXODUS 2016‬!

1. Grand Masters
Angerfist
Dyprax
Miss K8
Outblast

2. Ancient Rulers
Bass-D
Charly Lownoise & Mental Theo
Marc Acardipane
Paul Elstak

3. Core Crusaders
Evil Activities
Neophyte
Nosferatu
Tha Playah

4. High Speed Sanctuary
DaY-már
Destructive Tendencies Verenigd Koninkrijk
F. NøIzE
Unexist

5. Mechanical Warfare
Bloodcage Nederland
Lowroller
Live: N-Vitral Nederland
Live: Negative Audio Nederland

6. Guillotine Disorder
Death by Design
Le Bask Frankrijk
Randy
The Sickest Squad

7. Future
Bodyshock
Crossfiyah
Furyan
Live: Thorax

8. True Terror
Akira
Drokz Nederland
Mithridate
Live: The Destroyer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zeker proberen bij te zijn :)

Terror en frenchcore line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaan ze dat doen, een uur per team? Of zou het feest overdag zijn? Het concept is mij erg onduidelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duurt van 20.00 - 06.00.
bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn btw allemaal vs vs vs
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Frenchore, Uptempo en dan Rainbow High In The Sky. Lekkere opbouw xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten