Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:41 
 
Hardtraxxer

Een partijtje voor de liefhebbers.

Afbeelding

Op vrijdag 2 mei aanstaande @ Club Epic in Tilburg: van 22:00 tot 04:00 alleen de fijnste Hardstyle knallers uit de periode 2006-2011.

The Z.
Tim Zeijen aka The Z. is voor veel Hardstyle liefhebbers uit het zuiden van Nederland geen onbekende meer. The Z. wist in drie jaar tijd liefst 8 DJ-contests op zijn naam te schrijven.
Grootheden als DJ’s Zany, B-front, Ran-D, A-daro & A-lusion benoemde The Z. in verschillende wedstrijden steeds als winnaar.
The Z. staat bekend om zijn creatieve en strakke mixwerk. Dit gecombineerd met een energieke performence en zijn aanstekelijk enthousiasme staan garant voor frisse en gevarieerde DJ sets. The Z. stond op vele events met alle grote namen uit de scene in de line-ups en weet als vaste stand-in resident van de grootste club van Nederland, Time Out in Gemert, hoe je een avond opbouwt én afsluit.

The Z. zal jullie meenemen op een tijdreis in hardstyle. Tijdens deze avond kun je alle knallers verwachten uit de periode tussen 2006 en 2011.

The Z. zelf over die periode:

‘’Ik ben sinds 2001 verslaafd aan hardstyle en heb de muziek altijd zeer fanatiek gevolgd. Vanaf 2005 heb ik zo’n beetje alle redelijke hardstyle feesten bezocht. Vanaf 2009 ben ik zelf gaan draaien en heb ik altijd een zekere voorliefde gehouden voor de muziek van voornamelijk 2006 en daarna. Ik vind het dan ook super om nu de hele avond de vrijheid te krijgen en zoveel mogelijk van deze ‘gouden oude’ te kunnen draaien. Ik neem jullie graag mee om samen de herinneringen op te halen die verbonden zijn aan al die vette platen. Ik kan niet wachten!’’
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inb4 dit is geen early Hardstyle met veel smilies zoals :list: en :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
dit is geen early Hardstyle :list: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeit me niks dat jij eerder bent. Ik vind het stom dat ze die periode bestempelen als 'early'. Neemt niet weg dat het een heel vette periode was qua releases en ook de periode waarin ik mijn eerste feestjes bezocht... maar toch. Early = hardtrance/hardstyle van rond 2000 tot 2004/2005.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon Millennium hardstyle :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wij van de Early Hardstyle vakbond, willen even melden dat dit geen early hardstyle is en dat de identiteit early hardstyle destijds in het leven is geroepen, omdat men juist niets met de hardstyle uit de bovengenoemde periode 2006-2011 te maken wilde hebben. Voorheen pleitte men voor een naamswijziging van het nieuwere genre, maar termen als nustyle werden halsstarrig afgewezen. Om die reden is toen besloten om te schikken met early hardstyle als subgenre, zodat we in ieder geval nog een beetje identiteit konden behouden. We zouden het dan ook op prijs stellen dat deze identiteit niet weer van ons wordt afgepakt. Enkele quotes om de desbetreffende term is voor ons dan ook niet afdoende.

O ja en de smileys: :x :list: :x :list: :x :list: :x :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:55 
 
Hardtraxxer

Zie titel topic :kiss2:

Banner kan ik niet aanpassen want die heb ik niet gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dat dit soort concepten steeds meer komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naast mijn inb4 reactie vind ik het daarnaast wel goed dat er meer van dit soort feesten komen met muziek uit die periode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Naast mijn inb4 reactie vind ik het daarnaast wel goed dat er meer van dit soort feesten komen met muziek uit die periode :)


Mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
<verhaal waarin je volledig gelijkt hebt>

O ja en de smileys: :x :list: :x :list: :x :list: :x :list:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Naast mijn inb4 reactie vind ik het daarnaast wel goed dat er meer van dit soort feesten komen met muziek uit die periode :)

:yes:
Ga ook zeker proberen naar de volgende Tijdmachine te gaan .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 19:11 
 

The Z. schreef:
Zie titel topic :kiss2:

Banner kan ik niet aanpassen want die heb ik niet gemaakt...


Kijk, dat zijn de titels.

De term Early Hardstyle lijkt me eraan gehangen, omdat ze zich geen raad wisten moet hoe ze de avond anders zouden moeten noemen. Ik neem aan dat het komende jaar er wel een term vormt voor deze hardstyle aangezien de vele concepten gericht op deze periode als paddestoelen uit de grond lijken te schieten en "tijdmachine" hardstyle niet echt english friendly is.

https://www.facebook.com/events/620137411411042/

Zoiezo aanwezig natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zoiezo aanwezig natuurlijk

Als we toch aan het vallen zijn over terminologie: sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Z. schreef:
Zie titel topic :kiss2:

Banner kan ik niet aanpassen want die heb ik niet gemaakt...


Kijk, dat zijn de titels.

De term Early Hardstyle lijkt me eraan gehangen, omdat ze zich geen raad wisten moet hoe ze de avond anders zouden moeten noemen. Ik neem aan dat het komende jaar er wel een term vormt voor deze hardstyle aangezien de vele concepten gericht op deze periode als paddestoelen uit de grond lijken te schieten en "tijdmachine" hardstyle niet echt english friendly is.

https://www.facebook.com/events/620137411411042/

Zoiezo aanwezig natuurlijk

'Middle-age(d) Hardstyle' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Die banner lijkt wel heel erg hier op:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Die banner lijkt wel heel erg hier op:
Afbeelding

Lekker huilie
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten