Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:36 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Wederom een avond in club Epic te Tilburg waar de gehele avond in het teken zal staan van Hardstyle uit de periode 2006-2011.

Iedereen die op de Tijdmachine is geweest, of heeft rondgehangen op de Magenta (Defqon) / Remember (Decibel) weet hoe mooi het kan zijn. Voor minder doen we het niet de 26ste:) Van 23:00 tot 04:00 laten we zoveel mogelijk lekkers voorbij komen.

Line up:

Scope DJ
The Z. & Reactiv

Voor info & updates check: https://www.facebook.com/events/662443813873851/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Scope Dj :worship: In-stant aanwezig :love: :drool: :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Scope Dj :worship: In-stant aanwezig :love: :drool: :woot: .

Darknezz schreef:
:thumbdown:

typfoutje? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:41 
 

Scope, Ome Z en Raving Reactiv, 3 oude kneiter specialisten present. Dit wordt spannend :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 06:57 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Darknezz schreef:
Scope Dj :worship: In-stant aanwezig :love: :drool: :woot: .

Darknezz schreef:

typfoutje? xd


Oeps, inderdaad :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa natuurlijk zijn we hier weer bij zoals de alle andere editie's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:15 
 
Hardtraxxer

Even nog een reminder voor alle liefhebbers!

Bijzijn = meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, maar +1 voor "classic" concept. Kan dit niet genoeg benadrukken hoe tof die opmars is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 20:19 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat Reactiv erg goed draaide, was ik snel weer weg omdat het gewoon helemaal niet druk was.
Scope DJ heb ik niet eens meer gezien. En waren wasted penquinz hier nou ook? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 20:31 
 

Skyscraper schreef:
Ondanks dat Reactiv erg goed draaide, was ik snel weer weg omdat het gewoon helemaal niet druk was.
Scope DJ heb ik niet eens meer gezien. En waren wasted penquinz hier nou ook? :huh:


Werd wel gezellig bij Scope, was helaas niet zo heel druk.

Hij had de penguinz ook meegenomen ja.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten