Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 23 maart 2013
P60 Amstelveen
22:00 - 05:00
Voorverkoop:€ 17 ,-
Deurverkoop:€ 18 ,-


Line-Up:

Ruffneck | Nosferatu | Ophidian | Enzyme X | Lunatic & Miss Hysteria | Dr Rude

Line-Up Suite:

Hardstyle Defenders | Rough Nation | Rosko | Raveneger | Thosba

Wie kent hem niet? Een legende in de hardcore scene en één van de veteranen van Nederlandse bodem: Ruffneck! Vanavond komt hij langs met een showcase van de beste DJ’s van zijn Enzyme label. Met namen als Nosferatu, Lunatic & Miss Hysteria, Enzyme X en de label baas Ruffneck zelf wordt P60 compleet met de grond gelijk gemaakt. Naast deze gruwelijk harde line-up natuurlijk onze resident en publieks favoriet Dr. Rude. Veel bruter dan dit wordt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ben ik zeker bij :D

Even de heren van Rough Nation supporten en natuurlijk hakkû.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardstyle Defenders :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie trouwens op de site van P60 dat Jor-D hier ook draait... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zie trouwens op de site van P60 dat Jor-D hier ook draait... :P

Rough Nation zijn B-ram en SvonD van hier :P

Maar goed, Enzyme feesten zijn altijd goed, maar helaas toch maar niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mr Lellebel schreef:
Zie trouwens op de site van P60 dat Jor-D hier ook draait... :P

Rough Nation zijn B-ram en SvonD van hier :P

Maar goed, Enzyme feesten zijn altijd goed, maar helaas toch maar niet aanwezig.

Goh, meen je...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Steffnov schreef:
Mr Lellebel schreef:
Zie trouwens op de site van P60 dat Jor-D hier ook draait... :P

Rough Nation zijn B-ram en SvonD van hier :P

Maar goed, Enzyme feesten zijn altijd goed, maar helaas toch maar niet aanwezig.

Goh, meen je...?

Ik denk ik meld het ff dat die hier ook staan, omdat jij zo nodig Jor-D moet noemen (weet zijn artiestennaam niet, en of je het serieus bedoelt of niet :P ). Can't care either.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
omdat jij zo nodig Jor-D moet noemen (weet zijn artiestennaam niet)

Dat is gewoon Jor-D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig, als het een beetje goed uitkomt wel even spieken bij Rough Nation ook :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten