Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Encore Classics Festival - Phuture Noize
Datum: 16-05-2026
Tijd: 13:00 - 00:00 uur
Locatie: Tramkade Den Bosch
Ticketsale: http://www.encoreclassics.nl
Prijs: Vanaf €29 (ex. fee)

Line-up:
Phuture Noize - 2hrs Exclusive Classics Set
Adaro
Apexx
B-Front
Deepack
Josh & Wesz
Noisecontrollers
Ran-D

Banner zien hangen bij B-Front & Phuture Noize - Face to Face
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poah line upje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Phuture Noize - 2hrs Exclusive Classics Set
Apexx


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat een Deepack / Josh & Wesz hier staan geeft mij wel het gevoel dat Phuture Noize ook eventuel Phuture Propaganda shit enzo gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BorkLazer schreef:
Line-up:
Phuture Noize - 2hrs Exclusive Classics Set


Zo dan. Helaas met Hemelvaart altijd op vakantie, anders was dit een 100% zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dat een Deepack / Josh & Wesz hier staan geeft mij wel het gevoel dat Phuture Noize ook eventuel Phuture Propaganda shit enzo gaat draaien.


Zou er niet/nooit van uit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou dit is wel een vette line up!
Stiekem hoop ik dan ook wel op een harde classics set van Noisecontrollers, zou wel eens een leuke afwisseling zijn van zijn normale set
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2026 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hard aanwezig hier! De 2016-2019 nostalgie herleven, pohh
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2026 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Moet hier eigenlijk wel bij zijn, thuis feestje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2026 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 08:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was het? Kon er helaas niet bij zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 09:00 
 
Hardtraxxer

Wat een top dag :love: . Fijne locatie, niet te druk. Prima weertje en een ongekende sfeer. Krijg nog kippenvel als ik er aan terug denk :love: . 2 uur phuture noize was het hoogtepunt. Tof dat hij niet enkel platen van zichzelf draaide maar ook onverwachte platen van andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 09:19 
 
Hardtraxxer

Echt een hele leuke dag gehad! De sfeer zat er de hele dag goed in en het ging overal goed los. De set van Phuture Noize was zoals verwacht top! Ik merk wel dat de definitie van Classics nogal verschoven is, met als dieptepunt Adaro die twee platen uit 2025 draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk dat de laatste feestjes vaker, dat zulke platen gedraaid worden omdat ze qua vibe/sound in datzelfde straatje passen.
Zijn stuk voor stuk topplaten hoor, en ben blij dat die sound meer terugkomt maar op een classics feest/area zit ikzelf daar gewoon niet zo op te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn classics gebonden aan jaartallen of aan een stijl?

Ik vind het helemaal top dat er nieuwe platen in hetzelfde oudere jasje gedraaid worden. Helemaal de platen van Adaro! Brengt hernieuwde energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 12:48 
 
Hardtraxx Elite

Luca77 schreef:
Zijn classics gebonden aan jaartallen of aan een stijl?

Ik vind het helemaal top dat er nieuwe platen in hetzelfde oudere jasje gedraaid worden. Helemaal de platen van Adaro! Brengt hernieuwde energie.

Dat is de eenige discussie
In mijn ogen is het stijl welke de main was rond 2008/2012 (nu style) en zodoende kunnen nieuwe platen in die stijl prima gedraaid worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond adaro echt de set van de dag hebben,

Juist die tom-x - cocaine edit en shizzle my dizzle edit die wel classic gerelateerd zijn maar in een nieuwer jasje vond ik juist heel erg dik er tussen. Als je dan ook nog eens met keltek - dark sun begint en platen als frontliner - time er in ga gooien, sorry, maar dan heb je me gewoon.

Ik had zelf verwacht dat PN wel iets dieper zou gaan met zijn eigen discografie. In dat opzicht vond ik het tegenvallen, maar een Crypsis - Nackt ertussen vond ik wel weer leuk.

J&W en B-Front waren ook tof. NC en Deepack heb ik gewoon wat minder mee, maar vond het niet slecht.

Locatie tof, het weer aardig geluk mee gehad met die enkele druppeltjes. Geen lange wachttijden. Was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dat houden aan jaartallen een beetje verleden tijd is op classic feesten. Alle artiesten voelden zich gelukkig comfortabel genoeg om lekker te draaien wat ze zelf vet vinden dus genoeg minder bekende platen of zelfs platen na 2018, vond het er ook wel het feest voor.

Bijzonder hoeveel hitjes er maar bleven komen bij de set van Phuture Noize, echt niet normaal eigenlijk hoeveel dat er zijn. Miste nog wel een aantal platen, had bijvoorbeeld Chaos & Order graag nog wel willen horen.
Persoonlijk hoogtepunt denk ik wel om Walls Crashin’ Down weer te horen.
Die cocaine plaat die Adaro draaide kende ik eigenlijk nog niet, super dik!
Ook B-Front die twee MYST platen draaiden :loving: Zou hem toch wel heel graag een keer terug zien keren op een feest.
Wel een hoog gehalte aan lompe dronken gasten die teveel ruimte opeisten, verder wel goed genoten van de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2026 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking vette dag gehad. Je merkte wel dat ze ook wel wat minder gangbare classics erbij durfden te pakken. Ik bedoel, zou je het geloven dat PN piece of shit heeft gedraaid van RR? Prachtig man.

DIkke shout out naar Adaro voor draaien van zimmersion. Goud. Sowieso durvden alle DJ's wel veel platen erbij te halen die niet van hunzelf zijn. Super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Shiverz nog gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad! Adaro veruit setje van de dag: Zimmersion, Dark Sun, Time, A Feeling Tuneboy remix. Phuture Noize had ik meer van verwacht. Van mij mocht hij best wat meer platen van andere artiesten draaien.

Al met al genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Is Shiverz nog gedraaid?


Toevallig zag ik daar een fillempie van. Gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yup, Deepack draaide Kingdom Shiverz iirc
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig maar. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten