Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:01 
 

LINEUP:

Uit Fase
DJ Hater!
斯坦 - 李 3X0
Bassie de Clown
De Hete Jongens
Harry Herrie

Entree: Gratis!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik namens heel HT spreek als ik zeg dat niemand hier ook maar bij in de buurt wil komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen die namen al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het zowat naast de deur is en gratis is, NEE xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit net die eventpagina op partyflock te bekijken en ik heb het idee dat dit gewoon bekende artiesten zijn met een andere naam? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is ook... ik zit ff te bedenken wie het allemaal zijn.

Uit Fase = In-Phase
DJ Hater! = DJ Thera (denk ik)
斯坦 - 李 3X0
Bassie de Clown = B-Front ??
De Hete Jongens
Harry Herrie

Verder kom ik ff niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:18 
 

Dj Hater denk ik (hoop ik) Thera, hete jongens zal wel Heatzone zijn.. Nou wie vult het aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uit Fase = In-Phase
DJ Hater! = Dj Thera
斯坦 - 李 3X0 = Stanley3x0 (denk ik)
Bassie de Clown = DJ Bash
De Hete Jongens = Heatzone
Harry Herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Denk dat ik namens heel HT spreek als ik zeg dat niemand hier ook maar bij in de buurt wil komen.


Denk je er nog steeds zo over? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harry Herrie zal dan wel Noisecult zijn.
HardstyleForEvah schreef:
Steffnov schreef:
Denk dat ik namens heel HT spreek als ik zeg dat niemand hier ook maar bij in de buurt wil komen.


Denk je er nog steeds zo over? :P

Ik spreek dan in ieder geval nog namens mijzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:33 
 

Zenda schreef:
Uit Fase = In-Phase
DJ Hater! = Dj Thera
斯坦 - 李 3X0 = Stanley3x0 (denk ik)
Bassie de Clown = DJ Bash
De Hete Jongens = Heatzone
Harry Herrie



je zit heel erg warm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dj Thera is sowieso goed. Geniaal dat dat ook een anagram is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah had het niet in de gaten dat het anagrammen waren :lol:
Thera en In-Phase, nice. Rest ook niet verkeerd, en ook nog eens gratis entree... ik ga hier zaterdag wel even een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel misschien maar even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:08 
 

Fuzzylogic schreef:
Heel misschien maar even kijken.

ja kom kijken, ik rij je achteraf ook naar huis :P

je moet dit gewoon een keer mee hebben gemaakt. gewoon gezellig knus op een hoopje stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee gaat 'm toch niet worden, moet misschien werken en zit met geld (ja ik weet dat het gratis is, maar drinken niet :P). Anders kom ik niet uit met The Qontinent/seizoenskaart VVV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vanavond! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Tot vanavond! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 23:22 
 

Sandertje doet momenteel nog geen tequila suicide maar het zit er wel aan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Sandertje doet momenteel nog geen tequila suicide maar het zit er wel aan te komen

Vette inside scoop mattie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Sandertje doet momenteel nog geen tequila suicide maar het zit er wel aan te komen

Super interessante info over het feest mang, echt stoer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Sandertje doet momenteel nog geen tequila suicide maar het zit er wel aan te komen

Uiteindelijk niet gedaan en op 1 biertje na ook nuchter gebleven ^^
Was wel gezellig feestje, vond het net een benauwd kippenhok binnen, daarom ook wel eens buiten gestaan. Het geluid was vooral bij de eerste 20 min. bij Thera echt huilen met de pet op. Vanaf een uur of half 3 was het helemaal top. Maar heb me prima vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie was Harry Herrie nou uiteindelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:59 
 

El Mare schreef:
Wie was Harry Herrie nou uiteindelijk?

Heatzone vs. In-phase
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten