Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: EDC Portugal
Datum: 17/18/19 Juni 2022
Tijd: T.B.A (Dusk Till Dawn)
Locatie: Praia Da Rocha Beach
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://portugal.electricdaisycarnival.com/
Prijs: 3 Day Pass: €129 (€199 VIP)

Lineup T.B.A
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Wasteland
SCOOTER

Let's Go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Datum: 18/19/20 Juni 2020


Heerlijk feestje gehad!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Respect to the man in the ice cream van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dope locatie, ben daar 2 weken geleden nog geweest. Mocht het tegen die tijd allemaal doorgaan dan kun je dat écht wel combineren met een toffe vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
FISHER

Already losing it! :yay:
David_ schreef:
KÖLSCH

Poah nu al dorst, zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
David_ schreef:
Datum: 18/19/20 Juni 2020


Heerlijk feestje gehad!! :yay:


:whistle:


Ik ben hier trouwens waarschijnlijk aanwezig! Als het doorgaat allemaal natuurlijk, maar het lijkt me niet dat zo een enorme organisatie iets op gaat zetten zonder een zekere mate van zekerheid dat het door kan gaan. Hotel is inmiddels al geboekt en morgen in de presale even zien wat VIP kaarten te scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen nog wel wat RAW acts bij anders kut festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Als het doorgaat allemaal natuurlijk, maar het lijkt me niet dat zo een enorme organisatie iets op gaat zetten zonder een zekere mate van zekerheid dat het door kan gaan.

Hoe groot de organisatie ook is.. niemand kan ruiken hoe we er dan voor staan.. en hoe 'zeker' dit door kan gaan :lol:
Persoonlijk geloof ik er niks van dat dit door zal gaan.. maar wie weet is Portugal er tegen die tijd klaar voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
DonnyD schreef:
David_ schreef:
Datum: 18/19/20 Juni 2020


Heerlijk feestje gehad!! :yay:


:whistle:


Ik ben hier trouwens waarschijnlijk aanwezig! Als het doorgaat allemaal natuurlijk, maar het lijkt me niet dat zo een enorme organisatie iets op gaat zetten zonder een zekere mate van zekerheid dat het door kan gaan. Hotel is inmiddels al geboekt en morgen in de presale even zien wat VIP kaarten te scoren.


Zo'n organisatie zal wellicht positief zijn qua verwachtingen, maar dat het hoogstwaarschijnlijk doorgaat valt echt niet te zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
David_ schreef:
Wasteland
SCOOTER

Let's Go!


Dikke +1 voor Scooter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Mogen nog wel wat RAW acts bij anders kut festival

XDDDDDDDDDDDDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Zo'n organisatie zal wellicht positief zijn qua verwachtingen, maar dat het hoogstwaarschijnlijk doorgaat valt echt niet te zeggen xd


Dit begrijp ik ook heel goed, maar ik probeer er een beetje positief in te staan om weer naar dit soort dingen uit te kunnen kijken ^^

Het is meer dat ik een hotel hebt geboekt wat we gratis kunnen annuleren, mocht het niet doorgaan en verzet worden dan heb je voor bijna alles je geld terug. Risico is wel dat je wat moet bijbetalen om de vluchten om te boeken, maar thats it. Op werk zijn mijn vrije dagen best flexibel, ik kan een paar dagen van tevoren mijn vakantiedagen annuleren zonder problemen, ik begrijp dat dat natuurlijk ook niet bij iedereen het geval is.

Lang verhaal kort: of het nou in 2021 of 2022 is, ik loop persoonlijk vrij weinig risico door gewoon te boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Marks schreef:
Zo'n organisatie zal wellicht positief zijn qua verwachtingen, maar dat het hoogstwaarschijnlijk doorgaat valt echt niet te zeggen xd


Dit begrijp ik ook heel goed, maar ik probeer er een beetje positief in te staan om weer naar dit soort dingen uit te kunnen kijken ^^

Het is meer dat ik een hotel hebt geboekt wat we gratis kunnen annuleren, mocht het niet doorgaan en verzet worden dan heb je voor bijna alles je geld terug. Risico is wel dat je wat moet bijbetalen om de vluchten om te boeken, maar thats it. Op werk zijn mijn vrije dagen best flexibel, ik kan een paar dagen van tevoren mijn vakantiedagen annuleren zonder problemen, ik begrijp dat dat natuurlijk ook niet bij iedereen het geval is.

Lang verhaal kort: of het nou in 2021 of 2022 is, ik loop persoonlijk vrij weinig risico door gewoon te boeken.


Ik hoop het ook! Enerzijds bijzonder, anderzijds leuk dat sommigen (EDC en Decibel bvb) al gewoon doorgaan met plannen en een line-up online gooien. Kunnen alleen maar het beste hopen, maar ik kan zelf gewoon niet voorstellen dat we grootschalige evenementen (zeg even 10k of meer aan bezoekers) gaan krijgen volgend jaar, ongeacht of er een vaccin is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
CHARLOTTE DE WITTE
KÖLSCH
MACEO PLEX
PAN-POT
PAUL KALKBRENNER
REINIER ZONNEVELD
SVEN VÄTH
ANDY C
DIMENSION
MACKY GEE
WILKINSON


Zijn goede namen voor andere area's... Wasteland ziet er wel uit.
Ergens hopende op een Maduk in de line up, dan kan dit nog wel eens een zekerheidje worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Marks schreef:
Zo'n organisatie zal wellicht positief zijn qua verwachtingen, maar dat het hoogstwaarschijnlijk doorgaat valt echt niet te zeggen xd


Dit begrijp ik ook heel goed, maar ik probeer er een beetje positief in te staan om weer naar dit soort dingen uit te kunnen kijken ^^

Het is meer dat ik een hotel hebt geboekt wat we gratis kunnen annuleren, mocht het niet doorgaan en verzet worden dan heb je voor bijna alles je geld terug. Risico is wel dat je wat moet bijbetalen om de vluchten om te boeken, maar thats it. Op werk zijn mijn vrije dagen best flexibel, ik kan een paar dagen van tevoren mijn vakantiedagen annuleren zonder problemen, ik begrijp dat dat natuurlijk ook niet bij iedereen het geval is.

Lang verhaal kort: of het nou in 2021 of 2022 is, ik loop persoonlijk vrij weinig risico door gewoon te boeken.


Maar krijg je je geld van het kaartje terug dan als het niet doorgaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VIP Kaarten Binnen! Met servicekosten uiteindelijk €223 betaald voor een VIP ticket, zo'n €75 per dag voor een feest van dit formaat is best prima te doen.

@YWalen Het lijkt me logisch dat als een evenement niet doorgaat de kaarten of geldig blijven voor het jaar daarna of dat er een refund gegeven kan worden. Bij EDC Las Vegas wat ook verplaatst is kregen mensen de keuze, tickets meenemen naar volgend jaar of een Refund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
VIP Kaarten Binnen! Met servicekosten uiteindelijk €223 betaald voor een VIP ticket, zo'n €75 per dag voor een feest van dit formaat is best prima te doen.

@YWalen Het lijkt me logisch dat als een evenement niet doorgaat de kaarten of geldig blijven voor het jaar daarna of dat er een refund gegeven kan worden. Bij EDC Las Vegas wat ook verplaatst is kregen mensen de keuze, tickets meenemen naar volgend jaar of een Refund.


David dit is logisch in Nederland ja, je hebt het nu over een feest in Portugal met andere regels mogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lijkt me logisch heb ik helaas niet veel aan. Ik wilde kaartjes halen vanochtend maar kon niks lezen over hoe t zit met corona. Ik zag wel de aanvullende verzekering optie en daar staat pandemie niet tussen de gedekte omstandigheden. Het heeft me nu weerhouden kaartjes te halen nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hele dope locatie, ben daar 2 weken geleden nog geweest. Mocht het tegen die tijd allemaal doorgaan dan kun je dat écht wel combineren met een toffe vakantie.


Mocht iemand gaan, contact me (t.z.t.) maar als je wat leuke tips enzo wilt. Geen probleem.
Als ik 100% zeker zou weten dat het door gaat zou ik het ook wel overwegen, ondanks dat ik er net vandaan kom. Helaas hebben we die garantie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker pastel de nata's vreten in portugal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Het lijkt me logisch heb ik helaas niet veel aan. Ik wilde kaartjes halen vanochtend maar kon niks lezen over hoe t zit met corona. Ik zag wel de aanvullende verzekering optie en daar staat pandemie niet tussen de gedekte omstandigheden. Het heeft me nu weerhouden kaartjes te halen nog.


Maar ze gaan toch niet schaamteloos geld jatten van mensen door het evenement te annuleren en je tickets niet terug te betalen of om te zetten naar een volgende editie?

Ik heb ze even een berichtje gestuurd wat er gaat gebeuren als het evenement wordt gecancelled door corona, zal deze post updaten als ik reactie heb :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
YWalen schreef:
Het lijkt me logisch heb ik helaas niet veel aan. Ik wilde kaartjes halen vanochtend maar kon niks lezen over hoe t zit met corona. Ik zag wel de aanvullende verzekering optie en daar staat pandemie niet tussen de gedekte omstandigheden. Het heeft me nu weerhouden kaartjes te halen nog.


Maar ze gaan toch niet schaamteloos geld jatten van mensen door het evenement te annuleren en je tickets niet terug te betalen of om te zetten naar een volgende editie?

Ik heb ze even een berichtje gestuurd wat er gaat gebeuren als het evenement wordt gecancelled door corona, zal deze post updaten als ik reactie heb :innocent:


Sorry maar dit vind ik persoonlijk erg naïef, als je het zou hebben over Q of B2S snap ik je reactie maar dit is een Portugese organisatie onder de vlag van EDC. Ik hoop mee in je optimisme ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sorry maar dit vind ik persoonlijk erg naïef, als je het zou hebben over Q of B2S snap ik je reactie maar dit is een Portugese organisatie onder de vlag van EDC. Ik hoop mee in je optimisme ;)


Voor zover ik kan zien wordt dit feest gewoon door Insomniac georganiseerd met ALDA als partner. Vooral Insomniac zelf is net zo groot, of misschien wel groter, dan Q of B2S. Die kunnen die imagoschade echt niet hebben hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
David_ schreef:
YWalen schreef:
Het lijkt me logisch heb ik helaas niet veel aan. Ik wilde kaartjes halen vanochtend maar kon niks lezen over hoe t zit met corona. Ik zag wel de aanvullende verzekering optie en daar staat pandemie niet tussen de gedekte omstandigheden. Het heeft me nu weerhouden kaartjes te halen nog.


Maar ze gaan toch niet schaamteloos geld jatten van mensen door het evenement te annuleren en je tickets niet terug te betalen of om te zetten naar een volgende editie?

Ik heb ze even een berichtje gestuurd wat er gaat gebeuren als het evenement wordt gecancelled door corona, zal deze post updaten als ik reactie heb :innocent:


Sorry maar dit vind ik persoonlijk erg naïef, als je het zou hebben over Q of B2S snap ik je reactie maar dit is een Portugese organisatie onder de vlag van EDC. Ik hoop mee in je optimisme ;)


vreemde reactie dit. Als je een beetje nadenkt weet je toch dat edc wereldwijd is en in het rijtje met creamfields/tomorrowland etc kan
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten