Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
oja en de eindshow stelde vorig jaar geen reet voor als ik het me goed herinner :P


Dit vond ik ook ja.

Afgelopen editie vond ik het terrein wel erg leuk/sfeervol aangekleed.
Leuke dag gehad, dit jaar waarschijnlijk weer aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen 3 jaar geweest, alleen 2015 vond ik een beetje tegenvallen. Maar dat was denk ik vooral omdat het geluid op de main wat zachter stond had ik het idee. Editie van 2016 was een van de leukste feestjes van het jaar, veel bekenden, goed geluid, mooi weer en goede aankleding :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties! Ga denk ik ook een poging wagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met dreamfields? Ben vooral benieuwd naar sfeer en geluid bij de hardstyle stages


Heb echt enorm goeie ervaringen, het is vaak top weer geweest, erg leuke sfeer. De indeling tussen de hardere en de andere stages is mooi in tweeen gesplitst dus weinig verdwaalde EDM fans die hun ogen uitkijken bij de hardstyle zeg maar. Line-ups zijn top en de stages erg mooi.

Verder zeker een aanrader :)


Helemaal mee eens, mainstages zijn prima, echter stelt de aankleding van de Raw Hardstyle tent echt helemaal niets voor. Maar goed, mocht je dat niet belangrijk vinden / niet aanwezig zijn zal je daar geen last van hebben.

Aanwezig in ieder geval! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met dreamfields? Ben vooral benieuwd naar sfeer en geluid bij de hardstyle stages


Heb echt enorm goeie ervaringen, het is vaak top weer geweest, erg leuke sfeer. De indeling tussen de hardere en de andere stages is mooi in tweeen gesplitst dus weinig verdwaalde EDM fans die hun ogen uitkijken bij de hardstyle zeg maar. Line-ups zijn top en de stages erg mooi.

Vorig jaar the Machine Classics set + Geminizers early set in de raw. Dat zijn toch wel dingen waarmee DF zich weet te onderscheiden, was daarom ook 1 van de leukere festivals van de zomer vond ik.

Weinig negatieve ervaringen meegemaakt, het was vaak een beetje chaotisch als het feest afgelopen is, maar dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken. Over het geluid weet ik eigenlijk even niks zinnigs te zeggen, was me niet perse heel positief of negatief opgevallen, oja en de eindshow stelde vorig jaar geen reet voor als ik het me goed herinner :P

Verder zeker een aanrader :)



Ik vroeg me dit dus ook af: is het niet zo dat het aantal dagjesmensen die het "grappig" vinden om een uurtje bij de rengdengdeng muziek te staan niet erg hoog? Ik kan me namelijk nogal storen aan mensen die puur en alleen komen om mensen belachelijk te maken die lekker los gaan of extreem lomp gaan hakken om te benadrukken dat het totaal niet hun muziek is. Het zijn geen grote groepen mensen die dit doen, maar vind het gewoon vervelend.

Edit: dit gevoel had ik best wel op Dream Village, waar je ook een spectrum van muziek hebt dat reikt van Angerfist tot Audiotricz tot Ronnie Flex tot Moksi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb neit mega veel bij de main gestaan dus misschien dat iemand anders het beter kan zeggen. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit zelf niet ervaren.

Vond dat trouwens juist wel leuk nu ik het zo bedenk, we hadden een bus vol met mensen uit onze woonplaats. Mensen die normaal nooit gingen en vooral voor de house main aanwezig waren, die gezellig even bij de raw kwamen buurten. Ik vond het wel lachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb neit mega veel bij de main gestaan dus misschien dat iemand anders het beter kan zeggen. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit zelf niet ervaren.

Vond dat trouwens juist wel leuk nu ik het zo bedenk, we hadden een bus vol met mensen uit onze woonplaats. Mensen die normaal nooit gingen en vooral voor de house main aanwezig waren, die gezellig even bij de raw kwamen buurten. Ik vond het wel lachen :D


Begrijp me niet verkeerd: mensen die normaal nooit hardstyle in welke vorm dan ook luisteren en lekker mee los komen gaan heb ik totaal geen problemen mee hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb neit mega veel bij de main gestaan dus misschien dat iemand anders het beter kan zeggen. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit zelf niet ervaren.

Vond dat trouwens juist wel leuk nu ik het zo bedenk, we hadden een bus vol met mensen uit onze woonplaats. Mensen die normaal nooit gingen en vooral voor de house main aanwezig waren, die gezellig even bij de raw kwamen buurten. Ik vond het wel lachen :D


Wij hadden dus precies hetzelfde haha, busje vol met 100man. Normaal is dit idd irritant maar op Dreamfields ligt alles goed verspreid en op elkaar aangesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:48 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met dreamfields? Ben vooral benieuwd naar sfeer en geluid bij de hardstyle stages


Vorig jaar geweest. Sfeer was veel beter dan ik verwacht had. Ben op zulke feesten altijd een beetje bang dat de mensen die voor de andere muziek komen de boel een beetje verpesten, maar dat viel me hier reuze mee. Heb niet veel verstand van geluidsellende, maar ik vond het prima. Niet iets om over te klagen iig.
Dit jaar sws weer aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:51 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Heb neit mega veel bij de main gestaan dus misschien dat iemand anders het beter kan zeggen. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit zelf niet ervaren.

Vond dat trouwens juist wel leuk nu ik het zo bedenk, we hadden een bus vol met mensen uit onze woonplaats. Mensen die normaal nooit gingen en vooral voor de house main aanwezig waren, die gezellig even bij de raw kwamen buurten. Ik vond het wel lachen :D


Ik heb vorig jaar bijna de hele dag bij de main hardstyle gestaan en heb er totaal geen last van gehad.
Was ook met een paar vriendinnen die kant op die totaal niet van hardstyle houden. Die hebben uiteindelijk ook bijna de hele dag bij de main hardstyle gestaan omdat ze de muziek en de sfeer daar veel beter vonden dan bij de house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Scantraxx 15 Years: The Prophet, Bass Modulators & Devin Wild
Toegevoegd aan de hardstyle main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha wat leuk, alleen zit Devin Wild er pas iets meer dan 2 jaar. BM dan alweer ruim 7 jaar, mooie verdeling en vast een erg gevarieerde set wat dat betreft >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dit niet eens gezien maar die main op de zaterdag is heel fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Addict

StevenvanKuijk schreef:
Haha wat leuk, alleen zit Devin Wild er pas iets meer dan 2 jaar. BM dan alweer ruim 7 jaar, mooie verdeling en vast een erg gevarieerde set wat dat betreft >.<

Denk dat dit beetje de bedoeling is, the prophet vanzelfsprekend, bass modulators die al veel ervaring hebben, en een talent. Vind het juist erg gaaf dat ze het zo doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Denk dat dit beetje de bedoeling is, the prophet vanzelfsprekend, bass modulators die al veel ervaring hebben, en een talent. Vind het juist erg gaaf dat ze het zo doen :)


Dat is precies de gedachte erachter inderdaad! Zo komt het hele spectrum aan bod! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 10:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig, vorig jaar was genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook maar eens overwegen deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator schreef:
Uniforce schreef:
Denk dat dit beetje de bedoeling is, the prophet vanzelfsprekend, bass modulators die al veel ervaring hebben, en een talent. Vind het juist erg gaaf dat ze het zo doen :)


Dat is precies de gedachte erachter inderdaad! Zo komt het hele spectrum aan bod! :thumbup:


Leuk bedacht! Complimenten voor de line-up trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Aanwezig, vorig jaar was genieten :)


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Minus Militia staat ook op Dreamfields.

Bron: Facebook


:/ :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achja, genoeg interessante namen. Dat halfuurtje maar in de tent doorbrengen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter toch! Kan ik een halfuurtje vreten, mocht er niks anders interessants staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat ze de Mainstage gaan afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Ik ben bang dat ze de Mainstage gaan afsluiten.


10 keer liever dan die freestyle ongein vorig jaar...

Eindshow was ook enige minpunt, dus als de afsluitende act in de raw een beetje nice wordt dan wordt het makkelijk kiezen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten