wrote:"Vanwege het hoge water, dat momenteel al snel zakt, wordt het terrein van Dreamfields Festival iets anders ingedeeld dan dat je gewend bent. Dus laat je op 9 juli verrassen :-)wrote:Ik heb ergens gehoord dat er een kans dat dit afgelast kan gaan worden. In verband met de regenval zou het terrein helemaal ondergelopen zijn? Ikzelf acht de kans klein maar toch....
Eén ding is zeker... het wordt weer een onvergetelijk feest!"
https://www.facebook.com/DreamfieldsFes ... 64/?type=3
No worries dus!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Nog harde trekkers die aanwezig zijn tijdens the Machine classic set?
wrote:Nog harde trekkers die aanwezig zijn tijdens the Machine classic set?
Aanwezig.wrote:Nog harde trekkers die aanwezig zijn tijdens the Machine classic set?
Hoef dit jaar in ieder geval geen discussie te hebben met de groep om te kijken waar we afsluiten, wie zit er nou te wachten op die Happy Legends? Mental Theo/Lownoise/Elstak en Dark Raver

Ik kan daar wel van genieten hoorwrote:Hoef dit jaar in ieder geval geen discussie te hebben met de groep om te kijken waar we afsluiten, wie zit er nou te wachten op die Happy Legends? Mental Theo/Lownoise/Elstak en Dark Raver![]()
Wat een drama, the machine classic al zo enorm vroeg 
K

Half 2 valt toch wle mee?wrote:Wat een drama, the machine classic al zo enorm vroeg
Niet als je met 30+ man recht tegenover de ingang eerst een behoorlijke pre-party hebt bij een vriendwrote:Half 2 valt toch wle mee?wrote:Wat een drama, the machine classic al zo enorm vroeg
Vanmorgen nog een ticket weten te bemachtigen
The Machine classics, enige 'must see' classic set die op m'n bucketlist stond.
Geregeld dat de bus een uur eerder vertrekt zodat we ook The Geminzers classic set vanaf het begin kunnen zien, iets zegt me dat dat echt ge-wel-dig kan worden 
Als ik nog een ticket kan bemachtigen voor 45/50 euro ga ik nog serieus overwegen om te gaan.
Als de vooruitzichten uitkomen gaat dit weer een warm en zonnig Dreamfields worden
Tot op heden alle edities mooi weer gehad
Tot op heden alle edities mooi weer gehad
wrote:wrote:Nog harde trekkers die aanwezig zijn tijdens the Machine classic set?
Het lijkt er toch op dat dit festival een abonnement op de zon heeft. Heerlijk net als vorig jaar in het zonnetje staan 
Nog ff niet te hard roepen, maar dit zou wel weer een keer fijn zijnwrote:Het lijkt er toch op dat dit festival een abonnement op de zon heeft. Heerlijk net als vorig jaar in het zonnetje staan
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Zin is flink aanwezig, zeker dankzij de mooie weersvoorspellingen
Ga met eventtravel, dus waarschijnlijk wel op tijd om de classics setjes van Geminizers & The Machine mee te pakken.
wrote:At Dreamfields, I will record the videoclip of a brand new release & I will give away some T-shirts! Be there!
Pfff echt belachelijk veel zin in de eerste twee sets, gewoon van 12 tot half 3 classics 
S
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2015
last seen Oct 2018
Precies ditwrote:Zin is flink aanwezig, zeker dankzij de mooie weersvoorspellingenGa met eventtravel, dus waarschijnlijk wel op tijd om de classics setjes van Geminizers & The Machine mee te pakken.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ik heb er zin in 
wrote:Pfff echt belachelijk veel zin in de eerste twee sets, gewoon van 12 tot half 3 classics
Who was there
Nobody has said they're going yet.