Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snollebollekes die de hele stage leeg laat lopen :sick: fijn die andere stages haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Snollebollekes die de hele stage leeg laat lopen :sick: fijn die andere stages haha


Ging iedereen weg bij Snollebollekes ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dag gehad.
Vooral ontzettend staan genieten bij B-Front LIVE met zonsondergang. geweldige platen allemaal en wat was het vet om opeens Dream World weer te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 19:34 
 
Hardtraxxer

Topdag gehad! Tegen de voorspellingen in heerlijk weer gehad. Het was overal goed te doen qua drukte. Het fijne vind ik aan dit festival dat de hardstyle, raw en house dichtbij elkaar zijn, 3 min lopen en je bent er.
Tot 18.00 afwisselend bij de hardstyle, raw en house gestaan. Bij Degos & Re-done was de bass even helemaal weg. Dit is uiteindelijk opgelost door de geluidsmannen en halverwege de set werkte het weer. Wat een heerlijk setje was dat. Vanaf 19.00 maximaal staan genieten bij de hardstyle. D-block & S-te-fan met God is a dj, Enter your mind en Infinity :loving:.
Aftershock live ook heel erg vet. Deze man al een poos niet gezien, maar dit was zo ontzettend vet :thumbsup:. Paar nieuwe nummers en veel drive in zijn set. Bij phuture noize de beentjes even rust gegeven. Digital Punk was ook heerlijk en had het zelf ook zichtbaar naar zijn zin samen met da Syndrome. Was leuk om te zien. En toen was het weer tijd voor mijn grote held B-front. Eigenlijk kan hij het nooit slecht doen, het is altijd goed. Maar dit was weer (helaas) een half uur genieten. O.a Dream World en Unfold me zijn voorbij gekomen.

Toch ook nog even een shout out naar MC da Syndrome. Vaste MC op Dreamfields en maakt er altijd een mooi feest van. Maakt contact met het publiek, waardeert het als je het zichtbaar naar je zin hebt en staat zelf ook te genieten.

Leuke dag gehad…. Volgend jaar zeker weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Snollebollekes die de hele stage leeg laat lopen :sick: fijn die andere stages haha


Ging iedereen weg bij Snollebollekes ja?

Er kwam een hoop ruimte vrij ja. Moet ook echt zeggen dat hij volkomen misplaatst was daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Snollebollekes die de hele stage leeg laat lopen :sick: fijn die andere stages haha


Ging iedereen weg bij Snollebollekes ja?

Er kwam een hoop ruimte vrij ja. Moet ook echt zeggen dat hij volkomen misplaatst was daar.

Bij een Matrixx event krijg je de Snollebollekes er gratis bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Het was overal goed te doen qua drukte.

Meen je? De raw tent was echt niet te doen. Helemaal achteraan was ruimte, verder kon je echt nergens fatsoenlijk losgaan en met name de jongere bezoekers waren echt bizar irritant en stonden constant in je rug te douwen en te proberen zoveel mogelijk ruimte op te eisen. Hardstyle main was wel prima, zeer veel ruimte overal en die heuvel was ook top.

Geluid stond wel echt zacht bij beide hardstyle stages op veel momenten, en bij de hardstyle main was het geluid uberhaupt om te janken zo slecht. Lage tonen vlogen alle kanten op, op meerdere plekken gestaan daar. Gelukkig tijdens D-Block & S-te-Fan wel goed geluid. Ook flink genoten van Bloodlust en Rooler & Malice. Al met al vond ik dit festival zeer ondermaats, sfeer bij de hardstyle main was er ook amper, bij de raw gelukkig wel wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Collega van me die in dat dorp woont vertelde dat er gistermiddag nog 15 auto’s en tientallen fietsen in de weilanden staan. Toch bijzonder waar die mensen dan blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben ook weleens de auto van een maat de volgende dag opgehaald, omdat hij na afloop niet meer in staat was zelf te rijden xd Hij had op het festival zelf geregeld dat hij met een andere bezoeker mee kon rijden naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch niet zo raar? Als je bv. eerst zelf nog moet werken en je groep gaat al eerder, dat je met de auto er zelf heen rijdt en met de groep terug gaat. Als je beetje in de buurt woont kun je dan prima de auto de volgende dag ophalen. En tja de fietsen, die mensen zullen wel naar huis gezwalkt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt inderdaad als je toch bent gaan drinken en met een ander mee kunt dan is t wel logisch.
Maar blijft een gek gezicht zo die achtergebleven auto’s en fietsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Jawel schreef:
Het was overal goed te doen qua drukte.

Meen je? De raw tent was echt niet te doen. Helemaal achteraan was ruimte, verder kon je echt nergens fatsoenlijk losgaan en met name de jongere bezoekers waren echt bizar irritant en stonden constant in je rug te douwen en te proberen zoveel mogelijk ruimte op te eisen. Hardstyle main was wel prima, zeer veel ruimte overal en die heuvel was ook top.

Geluid stond wel echt zacht bij beide hardstyle stages op veel momenten, en bij de hardstyle main was het geluid uberhaupt om te janken zo slecht. Lage tonen vlogen alle kanten op, op meerdere plekken gestaan daar. Gelukkig tijdens D-Block & S-te-Fan wel goed geluid. Ook flink genoten van Bloodlust en Rooler & Malice. Al met al vond ik dit festival zeer ondermaats, sfeer bij de hardstyle main was er ook amper, bij de raw gelukkig wel wat meer.

Heb echt een 100% ander feest gehad dan jij.
Super mooi weertje bij, enorm gezellig gehad en werd ook gewoon goed gedraaid.
Ook het geluid was prima, hard genoeg wmb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier altijd heen omdat het in de buurt is (en er dus veel bekenden zijn) en niet met het idee om dikke sets te horen. Beetje zoals de feesttent op de kermis wittewel. Al met al weer een bomgezellige dag gehad. Geluid was soms inderdaad slecht maar heb me er niet echt aan gestoord verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Fuzzylogic schreef:
Jawel schreef:
Het was overal goed te doen qua drukte.

Meen je? De raw tent was echt niet te doen. Helemaal achteraan was ruimte, verder kon je echt nergens fatsoenlijk losgaan en met name de jongere bezoekers waren echt bizar irritant en stonden constant in je rug te douwen en te proberen zoveel mogelijk ruimte op te eisen. Hardstyle main was wel prima, zeer veel ruimte overal en die heuvel was ook top.

Geluid stond wel echt zacht bij beide hardstyle stages op veel momenten, en bij de hardstyle main was het geluid uberhaupt om te janken zo slecht. Lage tonen vlogen alle kanten op, op meerdere plekken gestaan daar. Gelukkig tijdens D-Block & S-te-Fan wel goed geluid. Ook flink genoten van Bloodlust en Rooler & Malice. Al met al vond ik dit festival zeer ondermaats, sfeer bij de hardstyle main was er ook amper, bij de raw gelukkig wel wat meer.

Heb echt een 100% ander feest gehad dan jij.
Super mooi weertje bij, enorm gezellig gehad en werd ook gewoon goed gedraaid.
Ook het geluid was prima, hard genoeg wmb.

Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik klink heel negatief maar heb me wel gewoon vermaakt en gezelligheid gehad met de mensen met wie ik was. Eigenlijk dus gewoon een prima dag gehad, maar niet door het festival zelf. De drie punten die jij als eerste noemt sluit ik me volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:50 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Jawel schreef:
Het was overal goed te doen qua drukte.

Meen je? De raw tent was echt niet te doen. Helemaal achteraan was ruimte, verder kon je echt nergens fatsoenlijk losgaan en met name de jongere bezoekers waren echt bizar irritant en stonden constant in je rug te douwen en te proberen zoveel mogelijk ruimte op te eisen. Hardstyle main was wel prima, zeer veel ruimte overal en die heuvel was ook top.

Geluid stond wel echt zacht bij beide hardstyle stages op veel momenten, en bij de hardstyle main was het geluid uberhaupt om te janken zo slecht. Lage tonen vlogen alle kanten op, op meerdere plekken gestaan daar. Gelukkig tijdens D-Block & S-te-Fan wel goed geluid. Ook flink genoten van Bloodlust en Rooler & Malice. Al met al vond ik dit festival zeer ondermaats, sfeer bij de hardstyle main was er ook amper, bij de raw gelukkig wel wat meer.


Hey Fuzzylogic, ik heb dan ook echt een ander feest gehad. Grappig hoe dat kan verschillen. Bij de hardstyle mainstage was het de hele dag echt goed te doen qua drukte. House ook prima. De tent bij de raw was bij sommige artiesten te vol, maar tijdens Vertile en D&R vond ik het nog goed te doen. Tijdens Rooler & Malice wel heel druk hoorde ik van een vriend van mij.
Geluid was in de Raw niet fantastisch, maar ook niet superslecht naar mijn mening. Ik vond het geluid op de hardstyle main echt heel goed. Wat een bak geluid kwam daarvan af zeg! Ben dan toch altijd blij dat ik mijn oordoppen in heb. Ik stond wel vrij ver naar voren de hele dag, misschien zit daar het verschil in. Vond je het echt zo slecht? Sfeer ben ik met je eens. In 2019 ben ik ook geweest en vond het toen echt beter qua sfeer, in ieder geval op de hardstyle mainstage. Raw kan ik niet goed over oordelen. Toen ging een groot deel echt nog wel los de laatste setjes. Dit jaar hier en daar wel een paar mensen gezien die het goed naar hun zin hadden, maar veel mensen stonden nagenoeg stil. Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik kan mij daar niet zo aan storen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten