Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Dreamfields 2020 Reuzenrad Rave
Datum: 4 juli 2020
Tijd: n.n.b.
Locatie: Secret
Ticketsale: opgave via: https://www.slam.nl/actie/slam-dreamfie ... zenradrave
Prijs: €00,00

Line-up:
Headhunterz
Nicky Romero
FeestDJRuud
Afrojack
Kris Kross Amsterdam
La Fuente

Afbeelding

Citaat:
Zaterdag 4 juli, op een geheime locatie ergens in Nederland... Het ALLEREERSTE zomerfestival van het jaar!
SLAM! & Dreamfields presenteren jou:

DE REUZENRADRAVE!

Win een gondel in het reuzenrad en geniet van de show, het uitzicht, je VIP area op grote hoogte én natuurlijk van de tofste artiesten! Afrojack, FeestDJRuud, Headhunterz, Kris Kross Amsterdam, La Fuente én Nicky Romero zijn er bij, en ook jij kunt hier bij zijn! Dit wil je toch niet missen?

Ik wil een gondel in het reuzenrad winnen, wat moet ik doen?
Geef onderaan deze pagina je gegevens door. Luister vervolgens naar SLAM!, want van maandag 22 juni t/m zondag 28 juni noemt de DJ in ieder radioprogramma een naam. Ben jij dit? Bel dan binnen 20 minuten terug naar de studio en win een gondel in het reuzenrad, voor de artiest die de SLAM! DJ op dat moment noemt!

Extra kans via social media
Wil je extra kans maken op een plekje in het reuzenrad? Volg ons dan op Instagram en Facebook en hou deze kanalen goed in de gaten. Hier geven we namelijk ook een aantal gondels weg!


Leuk initiatief! :thumbsup: Ik las op een andere site dat er 240 festivalgangers maximaal mee kunnen.
Als je je opgeeft op de site moet je 2 voorkeuren opgeven van DJ's die je wilt zien. Er is geen garantie dat je, als je een plek wint, ook die dj gaat zien.

Misschien iets voor Q-Dance om dit nog toe te voegen aan Defqon volgende week :$ , genoeg kermisattracties beschikbaar nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Misschien iets voor Q-Dance om dit nog toe te voegen aan Defqon volgende week :$ , genoeg kermisattracties beschikbaar nu...


Je weet dat de versoepeling pas ingaat op 01-07 he, DQ weekend is nog max 30 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oprecht wel een aardig idee. Creatiever dan Partyraiser in een kroeg aan een statafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Misschien iets voor Q-Dance om dit nog toe te voegen aan Defqon volgende week :$ , genoeg kermisattracties beschikbaar nu...


Je weet dat de versoepeling pas ingaat op 01-07 he, DQ weekend is nog max 30 man

Je hebt gelijk :P maar eens even kijken hoe dit uitpakt, misschien biedt het kansen voor meer feesten.
Het is dan niet meer een uniek idee maar wel leuk om kermis te combineren met een 'festival achtig idee'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuk idee, jammer dat ik het niet op kan brengen om de hele week naar dat takke slam fm te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Leuk idee, jammer dat ik het niet op kan brengen om de hele week naar dat takke slam fm te luisteren.

Precies dit. Lijkt me best tof om een uurtje in een reuzenrad te zitten en Heady die staat te draaien, maar ga er niet een week lang naar een radiozender voor luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oprecht wel een aardig idee. Creatiever dan Partyraiser in een kroeg aan een statafel.

Wel gezelliger. Huiskamersfeertje, pilsje d'r biej.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meedoen kan nu ook door te reageren op Facebook of Insta van Dreamfields. Slam luisteren hoeft dus niet.

of:

voor zondag je ordernummer van je Dreamfieldkaart invullen in http://www.dreamfields.nl/winactie-reuzenradrave/

en Like & Share het bericht van Dreamfields Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het hier mee te maken heeft, maar op de Pettelaarse Schans (Den Bosch) wordt nu een reuzenrad gebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik weet niet of het hier mee te maken heeft, maar op de Pettelaarse Schans (Den Bosch) wordt nu een reuzenrad gebouwd.

Het is nog een week maar de kans lijkt me wel erg groot aangezien kermissen ed nu nog niet draaien.
En het lijkt een mooie locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik weet niet of het hier mee te maken heeft, maar op de Pettelaarse Schans (Den Bosch) wordt nu een reuzenrad gebouwd.


Deze gaat ingezet worden als restaurant, denk niet dat dit dezelfde betreft :)

Bron: http://www.metronieuws.nl/eten-drinken/uit-eten/2020/06/uit-eten-kan-straks-in-het-allerhoogste-reuzenrad/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 20:24 
 
Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Ik weet niet of het hier mee te maken heeft, maar op de Pettelaarse Schans (Den Bosch) wordt nu een reuzenrad gebouwd.


Zag m ook staan toen we er voor bij kwamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele boel is gecancelled vanwege t weer :huh:
Komt ook geen nieuwe datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Das echt zuur. Ook voor Dreamfields natuurlijk.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten