Dit dus!wrote:vandaag besloten dat ik hier aanwezig moet zijn dus binnekort maar is een ticket binnen halen.
Alleen hoe wil je hier komen?
Dit dus!wrote:vandaag besloten dat ik hier aanwezig moet zijn dus binnekort maar is een ticket binnen halen.
wrote: Area 4: XXlerator Raw
A2 Records Showcase (Alpha², Ran-D, Adaro & E-force)
Beholder vs Digital Punk
Crypsis vs Chain Reaction
B-Front
Live: Avio
Thera vs Chris One
Josh & Wesz
Frequencerz
Kevin Kaos vs Low-E
Degos & Re-Done
Hosted by MC Da Syndrome
Niet zo zeuren man.wrote:wil hier eigenlijk ook wel heen, ik ga maar weer eens me best doen voor een bob (zal wel weer niet lukken)
Voor mij niet, Rotterdam was een stuk verderwrote:Niet zo zeuren man.wrote:wil hier eigenlijk ook wel heen, ik ga maar weer eens me best doen voor een bob (zal wel weer niet lukken)
Amersfoort is toch niet zo ver vanaf Arnhem?
Zullen we niet gewoon dat weekend daar een camping boekenwrote:Treinen rijden max tot 12 uur ofzo toch?
Dan zouden we denk ik een uurtje of 11 weg moeten, maar dan missen we de dikste set
Uh als er geen andere optie is dan wil ik mss wel, maar moet ook ff kijken hoe het met de financien zit danwrote:Zullen we niet gewoon dat weekend daar een camping boekenwrote:Treinen rijden max tot 12 uur ofzo toch?
Dan zouden we denk ik een uurtje of 11 weg moeten, maar dan missen we de dikste set![]()
Gewoon met paar man die niet terug kan of van gezelligheid houden
Voor mij hetzelfdewrote:Uh als er geen andere optie is dan wil ik mss wel, maar moet ook ff kijken hoe het met de financien zit danwrote:Zullen we niet gewoon dat weekend daar een camping boekenwrote:Treinen rijden max tot 12 uur ofzo toch?
Dan zouden we denk ik een uurtje of 11 weg moeten, maar dan missen we de dikste set![]()
Gewoon met paar man die niet terug kan of van gezelligheid houden
idd kvind beide hardstyle line-ups er vet...ff twijfelen nog ligt eraan hoe ik bij kas zit tegen die tijdwrote:Wat een achterlijk vette line-up op de XXlerator Raw stage, niet normaal gewoon! Hier moet ik heen.
Ik vind de line-up togh stiekem iets beter dan die van Wishwrote:Vind zatox vs The r3bels toch meer xxl raw..
maar is week na wish, dus gaat hem niet worden!
Alleen je kan niet terug omdat het 12 uur pas afgelopen iswrote:Gelukkig is dit weer eens een feestje waarbij het treinticket minder duur is dan het feest zelf
Sowieso lijkt me dit wel een heel erg fijn feestje, beter dan Emporium, mja dat zal ook wel aan de line-up liggen.
Top!wrote:Haha sowieso dan hoor, lijkt me wel dik. Ik hou het wel ff in de gaten![]()
Al kon je wel terug, zou ik wel mee gaan naar de camping.