Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig ;)!

Denk dat het moeilijk wordt om het mooier te laten worden dan Wish! :D Maar heb er wel veel zin aan en laat het mooi weer zijn :cool:

En hopelijk is het uitverkocht.. had laatst iets gelezen van 18 juni dat er nog maar 6000 kaarten waren verkocht.. Hoop wel dat het beetje druk wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat de XXlerator Raw niet al te groot is met gewoon dik geluid! :) Beetje net als de Purple op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoop echt dat de XXlerator Raw niet al te groot is met gewoon dik geluid! :) Beetje net als de Purple op Defqon.


We hadden het er laatste nog over om hier te meeten, maar zal er helaas niet bij zijn! Moet werken van 9 tot 9 :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, denk dat je de mensen van hardtraxx vanzelf wel vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de (kut)gebruikers onder ons.. Strenge controle bij Dreamfields! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Voor de (kut)gebruikers onder ons.. Strenge controle bij Dreamfields! ;)

Lekker nuchter gaan jonge. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Voor de (kut)gebruikers onder ons.. Strenge controle bij Dreamfields! ;)

True. Ook gehoord. Zal de tip hier maar geven dan: hondjes kunnen geen RC's ruiken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Voor de (kut)gebruikers onder ons.. Strenge controle bij Dreamfields! ;)

True. Ook gehoord. Zal de tip hier maar geven dan: hondjes kunnen geen RC's ruiken. ;)

Waar halen hjullie die info vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Voor de (kut)gebruikers onder ons.. Strenge controle bij Dreamfields! ;)

True. Ook gehoord. Zal de tip hier maar geven dan: hondjes kunnen geen RC's ruiken. ;)

Waar halen hjullie die info vandaan?


Wanneer de bron bekend wordt gemaakt is men deze bron kwijt, dus moet men anoniem te werk gaan.

Nando en of je gelijk hebt ;)! Zoals je het verhaal van Chukkels hebt kunnen lezen in offtopic is het percentage vdk op een feest belangrijk.. en de verwachting bij dit feest is laag volgens onze berekeningen..

En tja, vdk zijn is alleen leuk met mede-gebruikers, en niet van 10.000 man maar een klein aantal gebruikers. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:27 
 
Artiest

Komt er nog een mooi anthem ofzo, een Sweet Dreams hardstyle edit... hoe baas is dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthem durven ze niet te maken, niemand kan namelijk die Decibel anthem overtreffen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:23 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Hoop echt dat de XXlerator Raw niet al te groot is met gewoon dik geluid! :) Beetje net als de Purple op Defqon.


geluid word weer gedaan door story sound, netzoals op emporium.
dus duimen dat het wat beter word hier kwa geluid:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, das niet echt overtuigend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik er morgen ff langs bike om te kijken of er al wat gaande is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:41 
 

Nando schreef:
MovingMadness schreef:
Ja over 6 dagen is het zover, word er nog een Hardtraxx stamp plek gekozen oid?
Zal wel vet zijn! :D

Ik vind het best. Gewoon een standaard plek vind ik altijd wel chill. Rond een uur of 3 afspreken linksvoor of zo?

Ik vind het prima, als de anderen het er mee eens zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga deze dag op vakantie, balen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Nando schreef:
MovingMadness schreef:
Ja over 6 dagen is het zover, word er nog een Hardtraxx stamp plek gekozen oid?
Zal wel vet zijn! :D

Ik vind het best. Gewoon een standaard plek vind ik altijd wel chill. Rond een uur of 3 afspreken linksvoor of zo?

Ik vind het prima, als de anderen het er mee eens zijn? :D


Ik wil ook wel is mee doen aan een meeting :D
ben er wss ook bij dan, ben tog de hele dag bij xxlerator raw te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dit niet meer af! Ik moet en zal nog een feestje bezoeken voor ik naar Lloret ga volgende week. :D
Ff zoeken naar een slaapplek/vervoer terug. (Wil tot het eind blijven)

Loopt er nog een of andere kortingsactie hiervoor trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klikje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Kan dit niet meer af! Ik moet en zal nog een feestje bezoeken voor ik naar Lloret ga volgende week. :D
Ff zoeken naar een slaapplek/vervoer terug. (Wil tot het eind blijven)

Loopt er nog een of andere kortingsactie hiervoor trouwens?


Event travel heeft tog altijd wel wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah voor Dreamfields niet, die opstapplaatsen zijn allemaal dik uur van me vandaan. (Woon afgelegen in Zeeland)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nah voor Dreamfields niet, die opstapplaatsen zijn allemaal dik uur van me vandaan. (Woon afgelegen in Zeeland)


das minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nah voor Dreamfields niet, die opstapplaatsen zijn allemaal dik uur van me vandaan. (Woon afgelegen in Zeeland)


Ook een optie: Er liggen campings op loopafstand van het terrein, ik en een vriend van me gaan gewoon in een tentje daar slapen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eventtravel heeft ook een aantal plaatsen geschrapt heb ik gehoord.. Te weinig animo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:43 
 

93Wesley93 schreef:
Nah voor Dreamfields niet, die opstapplaatsen zijn allemaal dik uur van me vandaan. (Woon afgelegen in Zeeland)



is het dan een optie om met een gele of een rooie tractor te gaan?

dan zou je eventueel onderweg meiden kunnen scoren en je kunt door de entree heen rijden ! :D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten