Uitprinten en opeten like a bosswrote:Ik ook, maar wat moet je met die voucher doen dan?wrote:kaartje binnen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Volgens mij hoef je niks te doen met die voucher, athans ik heb niks gedaan en kreeg vanzelf me kaartje opgestuurd
-
HHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
ik denk dat ik toch maar kaartjes ga bestellen 
Heb mijn eticket ook binnen via sweetdeal.nl (gewoon even mailen als het te lang duurt, zijn best snel met respons). Nette actie! 
Ben waarschijnlijk niet meer aanwezig
kaartje te koop /... 30 euro
kaartje te koop /... 30 euro
Lijkt me wel écht een heel vet festival dit! Ik vermaak me altijd meer dan prima op Xxlerator, dus hier wil ik ook zeker bij zijn. De raw stage... Mijn god wat dik! 
Zie net dat Eventtravel hier ook naar toe rijd, dus grotere kans dat ik aanwezig ben
Als geld ook een beetje meewerkt
Als geld ook een beetje meewerkt
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Raw stage is wel super tof, poster is ook vet zeg 
Robin, gewoon gaan!wrote:Raw stage is wel super tof, poster is ook vet zeg
Defqon - Wish - Dreamfields - Free Festival achter elkaar is iets te veel van het goeie
maar het lijkt me wel een vet feestje!
Gewoon gaan.wrote:Defqon - Wish - Dreamfields - Free Festival achter elkaar is iets te veel van het goeiemaar het lijkt me wel een vet feestje!
pussy gewoon gaan...wrote:Defqon - Wish - Dreamfields - Free Festival achter elkaar is iets te veel van het goeiemaar het lijkt me wel een vet feestje!
Haha daar heb ik echt geen geld meer voor dan
het is dat Free Fesitval gratis is anders was dat ook nog een probleem geweest 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Daniel... dat kost geld... geld wat ik niet uitgeef atmwrote:Robin, gewoon gaan!wrote:Raw stage is wel super tof, poster is ook vet zeg
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lol... waarom moet ik zo nodig daarheenwrote:Nou dan geef je het in juli uitjij gaat
Nou gezelligwrote:Lol... waarom moet ik zo nodig daarheenwrote:Nou dan geef je het in juli uitjij gaat
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Haha ja natuurlijk, maar het geld gaat voorlopig voor nieuwe gear opzij plus een buffer voor in Tilburg.
Dus ik koop vrijwel niks voorlopig, zelfs L.A. Noire niet gehaald
Prioriteiten stellen, ga voor dezelfde reden ook niet naar Decibel.
Dus ik koop vrijwel niks voorlopig, zelfs L.A. Noire niet gehaald
Prioriteiten stellen, ga voor dezelfde reden ook niet naar Decibel.
Hmm ja .. moet ik ook maar is doen :p maar feesten is zo leuk 
Zeg maar gerust verslavend... ik weet nog toen ik voor het eerst naar Hard Bass ging, ik wilde 1x, hooguit 2 of 3 keer voor m'n 18e naar een feest toe, maar daar is inmiddels wel wat verandering in gekomen :')
-
HHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
kaartjes besteld!
ben benieuwd naar dit feestje!
de line-up is in al erg goed!
ben benieuwd naar dit feestje!
de line-up is in al erg goed!
Jij moet niet zeuren, je hebt al teveel feestjes gemist. Je moet de 40 van vorig jaar verbrekenwrote:Hmm ja .. moet ik ook maar is doen :p maar feesten is zo leuk
lukt niet meer :pwrote:Jij moet niet zeuren, je hebt al teveel feestjes gemist. Je moet de 40 van vorig jaar verbrekenwrote:Hmm ja .. moet ik ook maar is doen :p maar feesten is zo leuk
Aanwezig!!
Wordt hard knallen bij de Rawstage
Alleen vervoer nog regelen...
Zal wel goed komen
Wordt hard knallen bij de Rawstage
Alleen vervoer nog regelen...
Zal wel goed komen