Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Village Festival 2014

Zaterdag 6 September 2013
11:00 - 23:00
Sportpark Heihoef, Oosterhout.

Line up & Timetable:

Area 1: MainStage by Fusion
11:00 12:00 - Submotion
12:00 13:00 - Faizar
13:00 14:00 - Rebourne
14:00 15:00 - Audiofreq
15:00 16:00 - Thyron
16:00 17:00 - Zany
17:00 18:00 - Deepack
18:00 18:30 - Donky Rollers Live
18:30 19:30 - Hard Driver
19:30 20:30 - Phuture noize
20:30 21:30 - Jack of Sound
21:30 22:00 - Frequencerz Live
22:00 23:00 - B-Front & Titan
MC DV8

Area 2: Lipstick by Biggi
11:00 12:00 - Suyano
12:00 13:00 - Mell Tiera
13:00 14:00 - Kill the Buzz
14:00 15:00 - Funkerman
15:00 16:00 - La Fuente
16:00 17:00 - Franky Rizardo
17:00 18:00 - Shermanology
18:00 19:00 - Dyna
19:00 20:30 - Gregor Salto
20:30 22:00 - Biggi & Elton Jonathan SHOW
22:00 23:00 - Yellow Claw
MC Steef

Area 3: Members of Hardstyle by: E-Force
11:00 12:00 - Kevin Kaos
12:00 13:00 - Resistance & Raiden
13:00 14:00 - X-Pander
14:00 15:00 - E-Force & Alpha2
15:00 16:00 - Digital Punk
16:00 17:00 - Luna
17:00 18:00 - High Voltage
18:00 19:00 - Chain Reaction
19:00 20:00 - E-Force showcase
20:00 21:00 - Thera & Deetox
21:00 22:00 - E-Force & Radical Redemption
22:00 23:00 - Warface
MC Da Syndrome

Area 4: Vendetta
11:00 12:00 - Sci-fi
12:00 13:30 - Diablo project
13:30 15:00 - Panic
15:00 16:00 - Re-Style
16:00 17:00 - Amada
17:00 18:00 - DayMar
18:00 19:30 - Tommyknocker
19:30 21:00 - Dyprax
21:00 22:00 - Nosferatu
22:00 23:00 - Partyraiser
Mc Nolz

Area 5: Discotrip by Dr. Rude
11:00 12:00 - Orphan
12:00 13:00 - Potato
13:00 14:00 - Dany Bpm
14:00 15:00 - Pat B & Genius
15:00 16:00 - Dr. Phunk
16:00 17:00 - Dr. Rude
17:00 18:00 - Kutski
18:00 19:00 - Dr. Rude & Playboyz
19:00 20:00 - Ruthless
20:00 20:30 - Transfarmers Live
20:30 21:30 - Dr. Rude & MWAK
21:30 23:00 - Dr. Rude & Bass-D & Pavo
MC Omen & MC Apster

Area 6: Tussenuur
11:00 12:00 - Royal
12:00 13:00 - Naviday & L.O.N
13:00 14:00 - Brocco
14:00 15:00 - Naffz
15:00 16:00 - David Ghetto
16:00 17:30 - Rave van Fortuin
17:30 19:00 - Puinhoop Kollektiv
19:00 19:30 - Def Rhymz
19:30 20:00 - STTRBSTN
20:00 21:00 - Giocatori
21:00 22:00 - FeestDJRuud
22:00 23:00 - Outsiderz
MC Shockwave

Voorverkoop: €28,-
Met pendelbus €35,50 (laatste 500 tickets in de verkoop!)

Minimumleeftijd
18

Laatste info: http://www.eye4dance.com/news/3853-dream-village-festival-2014-timetable-latest-info

Maar een topic aangemaakt aangezien het toch een behoorlijk feest is. Ik ben ieder geval aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was vorig jaar leuk feestje dit jaar weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

He he, daar is die topic dan

Het weer ziet er goed uit voor zaterdag, aanwezig met een bus vanuit Helmond met 28 man ^^

Te herkennen aan die WiSH Outdoor Mainstage op me borst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig

JEFSKI schreef:
Te herkennen aan die WiSH Outdoor Mainstage op me borst


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enkel weer bijna genezen dus deze zaterdag een herkansing van afgelopen zaterdag Ground Zero. Als het al de helft zo goed word als vorig jaar overtreft het dat al. Moet lukken lijkt me. Beetje switchen tussen de Fusion en E-Force stage, kijken waar het beste geluid en waar het 't gezelligste is. Zin iiiiiin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was een goed feestje dus toch wel hoge verwachtingen voor morgen :)

Weersvoorspelling is 22 graden en zo goed als droog. Perfecte temperatuur als je het mij vraagt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de pendelbussen vanuit Gilze-Rijen, moet je daarvoor betalen of is dat gewoon gratis?

Zit namelijk met het probleem dat ik met een maat met het openbaar vervoer er naartoe ga, maar met de auto met iemand anders mee terug rijdt.


Citaat:
➜ Pendelbussen
→ Van NS-Station Gilze-Rijen naar Dream Village (tussen: 10.45u tot 18.00u)
→ Van Dream Village naar NS-Station Gilze-Rijen. (tussen: 20.15u tot 00.00u)
Combitickets via www.eye4dance.com
Losse bustickets zijn in de pendelbus te verkrijgen.


Het lijkt me dan bijna makkelijker om richting station breda te gaan en daar de bus te pakken richting oosterhout.

Wat denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pendelbus is 5 euro voor een retour (vorig jaar iig)
Ik heb verschillende keren gelezen dat als je bus 126 of 127 pakt vanaf Breda je vanaf de bushalte een half uur moet lopen naar het festival terrein.

Net waar je eigen voorkeur naar uit gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Pendelbus is 5 euro voor een retour (vorig jaar iig)
Ik heb verschillende keren gelezen dat als je bus 126 of 127 pakt vanaf Breda je vanaf de bushalte een half uur moet lopen naar het festival terrein.


Ik zie dat bus 10 bij de europaweg stopt, volgens google maps zon 15-20m lopen van het terrein.

Bus 126 & 127 stoppen verder (Zuiderhout blijkbaar), en van daar is het inderdaad 30min lopen.

Ik denk dat we dan maar bus 10 nemen en kijken waar we stranden.

http://9292.nl/reisadvies/station-breda/oosterhout-nb_bushalte-europaweg/vertrek/2014-09-06T1319
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Wordt weer een mooi feestje hopelijk morgen, en op fiets afstand ^^ . Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 19:00 
 
Hardtraxxer

enorm veel zin in! ook lekker met de fiets erheen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Het weer werkt niet helemaal mee helaas maar we gaan er gewoon iets van maken. Te herkennen aan blauwe spijkerbroek, blauw g-star shirt en de bruine cruijf schoenen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 10:36 
 
Hardtraxxer

Bezoekers van de Dream Village (en vooral de Fusion stage).
Tnx voor de mooie dag! Dream Village is in 5 jaar tot iets SUPER DIKS uitgegroeid. Iets wat geen enkel ander event in Oosterhout op het moment na kan doen. Hier wat filmpjes van tijdens het stage managen :)

B-Front & Titan closing Dream Village 2014


Jack of Sound playing E-Force - Seven at Dream Village Festival 2014 (sitdown)


Frequencerz LIVE playing at Dream Village Festival 2014


Audiofreq playing at Dream Village Festival 2014


Jack of Sound playing at Dream Village Festival 2014


Zany playing at Dream Village Festival 2014


Thyron playing E-Force - Seven at Dream Village Festival 2014 Part 1


Thyron playing E-Force - Seven at Dream Village Festival 2014 Part 2


Thyron playing at Dream Village Festival 2014


Rebourne playing at Dream Village Festival 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een prima feestje. Niet zo geweldig als vorig jaar met de theracords stage, maar met flink wat bier toch goed vermaakt op niet echt hele dikke muziek. Voornamelijk op de E-Force stage gestaan, waar het geluid tijdens High Voltage gelukkig wat beter werd, want dat stond echt heel zacht op het begin. Laatste 1,5 naar de main gegaan, wat het laatste uur tijdens B-Front & Titan wel fijn was. paar dikke tracks gehoord. Vechtpartij was ook wel relaxt, want had gelijk meer ruimte om los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Vechtpartij was ook wel relaxt, want had gelijk meer ruimte om los te gaan.

Elk nadeel heeft zijn voordeel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een prima feestje dit!

Waren om half 3 binnen en eerst even naar de main maar snel naar de Alpha twins gegaan. Daarna gelijk Digital Punk meegepakt. Vond het geluid inderdaad zacht staan bij de hardstyle tent, die hardcore tent erachter kon je vaak gewoon er doorheen horen. Toen voor een paar uurtjes terug naar de main, zany, deepack, donkey rollers. Vet dat Partylover gedraaid werd! :yay:

Daarna gewoon veel afgewisseld tussen main en de hardstyle tent en natuurlijk de eettentjes. Ik zag dit feest altijd als kleinschalig maar ik vond de eetgelegenheden professioneel aangepakt, een beetje zoals Q-dance het opzet op festivals. EYE4Dance heeft dat een stuk beter geregeld dan bijvoorbeeld Loseyourmind.

Wel jammer, ontzettend veel bekenden gezien maar ondanks dat ik afsprak met Zenda, heel de dag elkaar mis gelopen xd Volgende keer beter kerel! :D

Dit was de eerste keer dreamvillage voor mij terwijl het nog geen 20km van m'n huis vandaan is. Volgend jaar wordt dit gewoon een zekerheidje want ik ben positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 15:14 
 
Hardtraxx Newbie

Maar liefst 4 keer B-freqz - MF psycho gehoord, dat vond ik wel n beetje gaar, voor de rest een top feest! :worship: volgend jaar zeker weer al is het 2 uur rijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 15:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Wel jammer, ontzettend veel bekenden gezien maar ondanks dat ik afsprak met Zenda, heel de dag elkaar mis gelopen xd Volgende keer beter kerel! :D !

Haha inderdaad, komt vast goed de volgende keer :P . Nu heel de dag bij sjobie en zijn vriendin gestaan, ook heel gezellig ^^

Geluid in de E-Force area was aan het begin van de dag echt waardeloos, de enige bass kwam uit de hardcore tent verderop. Toen ik terugkwam van een uitstapje naar de main voor Donkey Rollers bleken de subwoofers opeens wel aan te staan, wat een hele hoop goedmaakte. Verschillende vette sets gehoord (Thera vs Deetox, Thyron, Donkey Rollers), sfeer was goed, hoop onzingesprekken met totaal onbekenden gehad. Kortom: zeker vermakelijk! Helaas door fysieke problemen maar relatief kort aanwezig geweest (15:00-21:30 ongeveer), maar zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feestje, maar de E-Force stage en de hardcore stage stonden wel echt veel te dicht op elkaar.

+Frequencerz live was echt bizar vet
+Donkey Rollers live was gewoon gezellig, veel sfeer
+B-Front met pet
+Alles van E-Force (ja beetje fanboy maarja)

-Weer geen Watch Yourself gehoord bij Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:

Welke plaat is dit dan? :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 18:35 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
opaa schreef:

Welke plaat is dit dan? :loving: :love:


Titan & MC DV8 - Flip Uhm Op Z'n Kantje misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Fuzzylogic schreef:
opaa schreef:

Welke plaat is dit dan? :loving: :love:


Titan & MC DV8 - Flip Uhm Op Z'n Kantje misschien?


Jaa, dit is 'Flip Uhm op Z'n Kantje'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijk dik feetje gehad!

:worship:

Niemand van Hardtraxx gezien iig :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten