ik weet pas om 10u of ik kan gaan
Ik hoop het beste
Vandaaaaaaaaaggggg.
Rampestampen tot we neervallen. Iedereen tot zo, gaat geheid een heerlijk feest worden!
Ik had toch je advies moeten opvolgen, het was niet bijzonder en die sonar kon je niet eens zien. Die stond ergens achter het podium verstopt? Maar ik had wel het probleem als ik naar Harstyle wilde dat er niemand mee wou. Alleen maar HC fanswrote:Doe het niet. Veel hype om niks die Sonar. Tel daarbij op dat je de TL van Noize Suppressor alweer van tevoren kan voorspellen. Ik zou dan voor DR gaan, maar ik sta wss dan bij Angerfist. Mijn maten willen dat absoluut niet missen dusja, heb weinig te willen danwrote:Ik denk dat ik geen een keer harstyle sta die dag. Normaal wil ik Donkey Rollers niet missen, maar ik wil wel graag die sonar van Noize Suppressor zien. Verder zijn er erg veel vette italian Dj's dus ik denk dat het voornamelijk italian hardcore stage word en mad dog op de main

Super vet, ga behoorlijk hard op dat filmpje hahawrote:Beetje zwaar overbelichte foto van de aanwezige Hardtraxx-groep minus Mol die er pas later bij kwam
Het veelbesproken en gefotografeerde shirt van Piaaa![]()
En nog een filmpje, kijk ze gaan dan![]()
View on YouTube
haha, wie draaide the cry dan? bob?wrote:Het is nu alweer laat zondag maar ik neem ook maar eventjes de tijd ervoor![]()
Eenmaal aangekomen op het terrein, gingen we eerst happen want het ontbijtje zat er na 2 uur na opstaan nog steeds niet in. Even een rondje gelopen over het evenement en uiteindelijk vonden we de stage! Optimus Prime had een ander jasje aan vandaag want het beloofde een hele speciale dag te worden!
Anagenetic: Ik had van haar al het een en ander gelezen dat ze altijd hard begon, dus ik was gaan zoeken op het internet naar haar en kwam haar top 3 lijstje tegen op haar website. Nummertje 1: Trespasser! Ik mocht haar meteen alUiterlijk erbuiten gehouden
Uiteindelijk de heerlijke track ook nog gehoort.
Tijdens de set heel eventjes met Sven van PP gepraat over het een en ander. Zo vertelde ze me dat ze geen zin hadden om rechten te betalen voor Pull Your Strings maar fuck it, gewoon releasen die zooi! Verder vertelde Sven me dat we de track van hun samen met Noisecontrollers konden verwachten. Benieuwd dacht ik, maar helaas zei Sven er meteen erachter aan dat het aan de commerciele kant was en de mid-intro het allemaal goed zou maken. Sorry mannen, maar nee. Het is alles behalve orgineel en blijf alsjeblieft doorgaan met jullie huidige sound en ga niet die kant op.
Psyko Punkz: Veel hitjes gehoort weer, helaas... Ze hebben me nog niet kunnen overtuigen met orginele tracklisten en na het feest had ik nog steeds dezelfde indruk. Enigste betere aan de set was dat het lekker vroeg op de dag was.![]()
Chain Reaction: Helaas was meneer te laat inverband met verkeer en mocht The Machine het overnemen totdat hij terug was. Toen CR terug was meteen achter de decks gekropen en gas erop! Veel eigen werk gehoort wat ik totaal niet echt vind, want je kan o zo lekker met zijn track meeblerren! Le Victim erbijgelatenHet beukgehalte was meteen een hele verdieping hoger gezet met deze heerlijke derde set!
Crypsis live: Heerlijke 30 minuutjesOok zijn stijl vind ik echt heerlijk! 1 of 2 nieuwe tracks gehoort wat me redelijk goed kon bekoren en heel hard gegaan op Strike en Furious! De MC mocht van mij gewoon zijn mond houden, want het was totaal niet intressant wat hij te melden had en ook nog eens heel vervelende echo erachter. Sorry Crypsis, maar die gozer mag je van mij thuis laten
![]()
The Machine: Woensdag heb ik naar zijn set geluistert. Ik wist van te voren dat hij vooral producer gericht is maar was redelijk benieuwt naar zijn mixing skills. Helaas maar de set kwa mixen was totaal niets. Toen meneer The Machine de eerste 20 minuten ging draaien inplaats van Chain Reaction deed hij hetzelfde. Ik dacht dit ga je niet menen, gaan we zometeen een set krijgen waar totaal geen energie in gaat zitten. Maar deze kleine man heeft mij echt verrast! Na de eerst mix dacht ik van WTF! Niet normaal! Meteen vol gas erop en mixwerk was niets op aan te merken. Hij was in het begin een beetje stijf maar maakt verderrest ook niet veel uit.
Veel onbekende nummers gehoort, maar... Het zijn me een knallers zeg! Machine, je hebt me sprakeloos gemaakt na je set. Na afloop het ik nog even met hem staan praten, biertje gedronken en hij heeft binnenkort een grotere boeking in Nederland, maar daar mag hij helaas nog niets over melden.![]()
Max Enforcer: Eindelijk! ME begint met draaien. Begon met vrolijkere nummers, maar ik had het verwacht. Zowieso een nummer als Gold enzovoort. Na een half uur begon hij Psychedelic te draaien, heel jammer Max! Maar dat is echt het laatste wat ik wil horen die dag. De grote verheuging op Drop 2 Your Knees/Death Sentence was helaas de set niet waar gemaakt. Wel nog Recruit gehoort, heerlijke plaat. Maar op daarna weer vrolijk te doen. NeeMinste set van de dag, misschien wel van de afgelopen feesten.
Alpha²: Tjaah, standaart. Niet meer. Under Attack en Struggle for Exictence precies achter elkaar hadden we ook al vaker gehoort, maar vond het uiteindelijk niet erg ofzo![]()
Donkey Rollers: Dit blijft toch echt een van mij favorietste live actsHeerlijke energie altijd! Ook zat de set overens goed in elkaar, geen schijfjes werk iniedergeval. Maar dat mogen de DR niet doen
![]()
B-Front: Heerlijk altijd, zoals gewoonlijk! Wel jammer dat hij altijd een Frontliner track (Discorecord dit keer) als een van de eerste 3 neemt. Wel toeval eigenlijk. Dominator remix kwam heel onverwacht omdat PNXRMX mij wijs heeft gemaakt dat Bob hem niet in zijn platen tas heeft. Maar hierdoor kwam de plaat alleen nog maar harder dat hij al is!Ook weer die overheerlijke rauwe track gehoort van HardWear, die track heeft echt een overdosis bass gekregen wat die ging erop! Niet normaal! Helaas geen gesprek met Bob kunnen maken, want ik moest nog het een en ander bespreken met hem wat hij mij beloofd had
![]()
Tatanka: Op zijn Iteliaans afgesloten, altijd goed! Veel mash-ups gehoort. Maar de opbouw van de tracklist was meer een afbouw. En over de afsluiting hebben jullie al wel meer gelezen :')
Ik heb echt een hele gezellige dag gehad! Piaa, PNXRMX, Mol, DatwasiknietTop gasten! Datwasikniet had ook nog een heel leuk smileytje op zijn buik waar ik elke keer weer strak om lag
En je bent toch niet aan de dextro gebleven jongentje
![]()
@ Datwasikniet: Je vroeg nog een keer aan mij welke track er werdt gedraaid maar je kon me niet verstaan. Dat was Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Had op 't feest zelf aan Ryfle (die bij Fusion stage loopt ofzo) gevraagd om nog even voor de zekerheid aan Bob te vragen om Dominator te draaien voor t geval Hein het was vergeten. Ryfle antwoordde dat alleen Zany en Slim Shore zelf de plaat hadden. Ryfle had t uiteindelijk niet kunnen vragen, en was zelf ook verbaasd dat B-Front 'm wel had, ookal deed hij eerst alsof ie een grapje had uitgehaaldDominator remix kwam heel onverwacht omdat PNXRMX mij wijs heeft gemaakt dat Bob hem niet in zijn platen tas heeft. Maar hierdoor kwam de plaat alleen nog maar harder dat hij al is!
Was tijdens B-Front ja.wrote:haha, wie draaide the cry dan? bob?