Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik weet pas om 10u of ik kan gaan xd Ik hoop het beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 06:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaaaaaaaaaggggg.
Rampestampen tot we neervallen. Iedereen tot zo, gaat geheid een heerlijk feest worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Have fun stampertjes, het weer is nu al top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roze polo van Lacoste ;)! Wie weet tot daar, spreek me maar ff aan ofso..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb net een MMS van een maat gehad met de main-stage. Ziet er echt saai uit. Blijkbaar is het wel uber groot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeau, we zijn weer thuis.

Zeer geslaagd feestje, maar ik moet toch zeggen dat na mijn eerste festival met hardere stijlen ik toch meer houdt van echte indoor-feesten. Het was vandaag meer een relaxte sfeer dan echt fanatiek, en de zon pal op mn knar vond ik ook niet zo heel fijn tijdens het hakken.

Mainstage zag er niet heel erg spannend uit, de kleinere stages waren ook niet echt uitgedost en de Hardstyle stage was redelijk klein, maar vooral het geluid was erg goed geregeld (en dat is toch het belangrijkste ;) ).

Het e3 strand is echt een heerlijke locatie, lekker uitwaaien bij het water!

Er waren een paar DJ's die me erg tegenvielen; Angerfist, Art of Fighters en Predator vielen me erg tegen.
Maar er waren ook zeker een aantal erg goede DJ's; Nitrogenetics waren super (mede dankzij een geweldige anthem), AniMe was zeer lekker knallen (verrassend dat het zo'n kleine meid is, wist ik helemaal niet :p), Tatanka draaide geweldig en DJ D was ook erg goed.

Zatox helaas niet meer meegekregen, Unexist ook niet meer.

Paar tegenvallers, maar toch zeker voor herhaling vatbaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens, waren jullie die gasten die met B-Front stonden te praten? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 02:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me echt heel erg vermaakt. Men eerste Dominator. Vanmorgen nog beslist om te gaan xd
Helemaal geen spijt. Op naar volgend jaar! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 03:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oooooh mijn hemel wat was dit een heerlijk feest. Ik zeg het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Ben nog steeds aan het nagenieten hier.

Fijne nacht en alle HT-ers die ik ben tegengekomen: bedankt! Was onwijs vet op de raw-hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyle Stage was gruwelijk! Hoop HT-ers tegengekomen daar, afgesloten bij de hardcore..

Mooi feest, aankleding was niet dik, maar de main was wel uber groot! Het geluid zoals gewend van Dominator was top.

The Machine, Donkey Rollers & B-Front wat een setjes! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite

geluid was echt niet top op het eind. Bij Unexist stond het bijna uit zo zacht. Verder erg mooi feest gehad. Ik vond alleen Masters Of Ceremony zo debiel slecht met hun gitaren en dat soort troep, ik ben er ook snel weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:08 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Just4Music schreef:
Ik denk dat ik geen een keer harstyle sta die dag. Normaal wil ik Donkey Rollers niet missen, maar ik wil wel graag die sonar van Noize Suppressor zien. Verder zijn er erg veel vette italian Dj's dus ik denk dat het voornamelijk italian hardcore stage word en mad dog op de main ^^

Doe het niet. Veel hype om niks die Sonar. Tel daarbij op dat je de TL van Noize Suppressor alweer van tevoren kan voorspellen. Ik zou dan voor DR gaan, maar ik sta wss dan bij Angerfist. Mijn maten willen dat absoluut niet missen dusja, heb weinig te willen dan ;)


Ik had toch je advies moeten opvolgen, het was niet bijzonder en die sonar kon je niet eens zien. Die stond ergens achter het podium verstopt? Maar ik had wel het probleem als ik naar Harstyle wilde dat er niemand mee wou. Alleen maar HC fans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na tijdige aankomst op een redelijk ver afgelegen industrieterrein en een kilometer ofzo lopen kwamen we aan bij het festivalterrein. De organisatie had net voldoende toegangspoortjes voor het volk, de wachttijd was net acceptabel genoeg (ongeveer half uurtje/3 kwartier). Foullieren verliep keurig, ik werd uitstekend gecontrolleerd. In de rijen naast mij konden ze echter zowat gelijk doorlopen, maar ach.

Kluisje huren, muntjes halen, en hop naar de mainstage. Eerste indruk: beetje simpele aankleding maar wel vrij imposant podium, imposanter dan dat van Defqon dit jaar. Echter, net als op Defqon was dit podium heel breed waardoor het leek alsof de mainstage erg klein was omdat het niet echt de diepte in ging, maar dat viel wel mee. De DJ’s draaiden om een voor mij onduidelijke reden wat langer dan gepland, dus Re-style was na twaalven nog steeds bezig met zijn set. Ik ben geen fan van deze man, maar dit was zeker geen verkeerde binnenkomer met o.a. United by Hardness-remix en Fuck Your Pride.

We begonnen met het lopen van ons eerste Dominator rondje waarop nog veel rondjes gingen volgen. Uiteraard moesten we even het geweld van de Hong Kong Violence tent aandoen, waar Mark Tegno draaide. Dat viel nog reuze mee, maar een paar uur later kwamen we in dezelfde tent terecht tijdens Beatkiller, toen wist ik al gelijk waar ik de rest van de dag absoluut niet meer zou komen. Wat een klereherrie en asociaal hard geluid.

Onder de tent van de terror stond de raw-hardstyle-stage. Daar waren Psyko Punkz bezig, zijn we ff snel blijven buurten toen Poltergeist langs kwam, daarna gauw doorgelopen naar de volgende tent: Industrial! Het geluid in die tent was echt bizar! Zo snoeihard dat je die tent zelfs bij de vreettenten en chillout aan de andere kant nog kon horen doordreunen als een malle. Daar ging het echt waanzinnig hard aan toe. We zijn een tijdje blijven hangen bij Ophidian, lekkere vage zooi op niet al te hoog tempo. Was best leuk eigenlijk! Het rondje eindigde met een half uur bezoek aan Meccano Twins. Daar ging het gas er goed op zeg! Ook hier stond het geluid behoorlijk hard en met knallers als Different Breed Of Men (MT remix), Pussy Motherfuckers en Meccane ben ik helemaal tevreden! Meccane heb ik overigens zeker 4 keer voorbij horen komen die dag. Die heerlijke break verdwijnt niet meer uit m’n kop!

Intussen heb ik bijna wéér Tha Playah moeten missen, maar godzijdank: hij draaide langer door, dus konden we het einde van de set toch nog meemaken. Erg spannend was het niet allemaal want de nummers waren wat voorspelbaar, maar wel vermakelijk. Nummertjes zoals Cold As Ice-remix doen het wel goed bij mij. Leip trouwens dat ie ineens Too Fast For Mellow – Get This Place draaide. Altijd leuk om een early plaat tussen de nieuwe nummers te gooien!

Korsakoff hoefde ik niet te zien, of nou ja, zien doen we d’r allemaal wel graag denk ik, horen dan weer niet… Ik niet iig maar op het moment was er helaas niks anders leuks verder. We besloten maar om de Hardcore Italia-stage op te zoeken. Claudio Lancinhouse was aan het draaien. Een levende legende in Italie maar mij zei dat verder helemaal niks. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten maar dit was een meevaller hoor, hij was lekker bezig! TL bestond uit verschillende mainstream-platen, en afsluiten deed de man in stijl met “Alles naar de klote”! Een plaat die ik gek genoeg nog nooit had gehoord op een feest maar zoiets zet de tent uiteraard helemaal op z’n kop.

Van de Italia-stage weer naar de mainstage voor de eerste live-act: G-Town Madness & The Viper. Was best leuk, ik kan hun platen wel waarderen en kan ook genieten van het scratchwerk van The Viper. Ik had wel het gevoel dat ze het publiek niet echt mee konden krijgen, heel veel mensen stonden stil en dat was ergens ook wel te begrijpen gezien het grote aantal lange breaks in hun set. Ach ja, het was nog vroeg. Laten we het daar maar op houden.

We gingen een mooie plek zoeken want mijn held Mad Dog was aan de beurt. En ongelofelijk wat deze man neerzette! Geweldig hoe eigenwijs hij draait, maar het paste perfect en was heerlijk hard op dit redelijk vroege tijdstip. Hoogtepuntje was toch dat hij Satronica – Life Blood Pain Death (Tymon remix) draaide, ik wist niet dat deze plaat zo hard ging live.
Dieptepunt tijdens deze set: vechtpartij waar je ineens midden in komt. Het zou ook niet de enige ruzie/knokpartij blijven die dag, heb echt aardig wat ophef gezien. Deed er gelukkig niet aan af dat de sfeer uitstekend was, maar het is echt ontzettend jammer.

Predator ben ik geen fan van, die sloegen we mooi over. M’n maten gingen naar DJ D, daar ben ik echter ook geen liefhebber van.Ik wilde nu gewoon ff naar de hardstyle-stage! The Machine was bezig, maar ik kon er totaal niet in komen helaas. Het was wel hard maar voor mij te onbekend en te vaag, ik wist niet echt wat ik daarmee aan moest. Daarna Max Enforcer. Dit was toch een geval apart zeg. Openen met Gold: oké, kan nog net... Maar vervolgens: WTF! Pychedelic en Attack Again??? Precies 2 nummers die het toppunt van heppiedepeppie-hardstyle zijn. En het meest sneue was: IE DER EEN ging los!!! Het was zo sneu dat het grappig werd, de meligheid sloeg gelijk toe bij m’n omstanders. Max Enforcer leek zich nadat we een pauze namen redelijk herpakt te hebben, met welliswaar geen hele harde hardstyle maar gelukkig ook geen 1, 2 stampuh-style.

Teleurgesteld richting mainstage vertrokken en nog even het einde meegepakt van de altijd voorspelbare Art Of Fighters-live set. Die Finalino-live edit blijft wel ontzettend grappig haha. We wilden eigenlijk Tommyknocker zien in de HC-Italia, maar Nitroginetics was goed bezig op de mainstage! Heel veel goede platen langs horen komen met de onvermijdelijke Pledge of Resistance, halverwege zijn we toch maar ff naar Tommyknocker geswitcht. Gek genoeg kan ik mij maar 2 platen van deze set herinneren: Demolition remix en Refly. Maar alleen al daarom was deze set helemaal de bom!

We hielden ons keurig aan de planning. Half 7: Oldschool Commanders in de early! Marc Arcadipane zat lekker op de laptop te rammen en Neophyte en de Stunned Guy (het is er inderdaad nog maar 1) pakten de microfoon. Alle lekkere gouwe ouwe van vroeger kwamen voorbij binnen 3 kwartier: Thrillseeka, Get This Motherfucker, Hymn, Stereo Murder, Braincrackin’ en afgesloten werd in stijl met het gruwelijk harde 6 Million Ways To Die. Alleen 98 to your mind had er van mij niet bij gemoeten. Tot dan toe dé set van de avond!

De rest wilde deze keer per sé bij Angerfist-live zijn, dus weer richting main. Het was weinig interessant eigenlijk, want Angerfist draaide jammer genoeg vooral de nummers die ik minder kan waarderen. Het tempo lag echter weer ontzettend hoog (die haalden halverwege de set al de 200 BPM) en ze maakten d’r weer een ouderwets showtje van inclusief stagediven en fakkels. Heb me wel vermaakt, maar Angerfist kan veel beter.

En dan gingen we maar weer opsplitsen want er was op 1 stage na niks leuks te beleven. De ene stage waar wel wat te beleven was, was bij de hardstyle met B-Front. Die leek wel heel goed te begrijpen wat hij op die stage moest doen. Non-de-knetter, geen woorden voor hoe hard deze man heeft gedraaid! Dat overtrof tot nu toe alles wat ik in hardstyle-termen qua harde sets heb meegemaakt. En vooral alleen maar toffe nummers, ik heb me echt anderhalf uur lang helemaal kapot gestampt op deze set! B-Front’s set stond voor mij definitief vast als set van de dag.

We gingen afsluiten op de mainstage, waarvoor we eerst naar Masters of Ceremony moesten luisteren. Helaas is me van deze set compleet niks bij blijven hangen behalve Break en Army of Hardcore, echt interessant was het niet dus.

Het laatste uurtje was dan alweer aangekomen: Outblast en The Stunned Guys sloten het feest voor mij in stijl af. De zon zakte, de lasers gingen aan, de hitjes kwamen langs: ik heb me echt optimaal vermaakt op deze set. Hoogtepunt was het moment dat I Will Have That Power werd gedraaid. Iedereen met de handen omhoog, fakkels aan, lasers op volle kracht, totaal onbekende mensen omarmen omdat het zo heerlijk is… Kippenvel, genieten van het moment! Maar ik kan wel begrijpen dat anderen dat maar saai en voorspelbaar vonden. En jammer maar helaas, de Dominator-anthem werd nog één laatste keer gedraaid met een (jammer genoeg weinig spectaculaire) eindshow en dan zat het feest er helaas op.

Helaas schijnt Art of Dance patent te hebben op het creëeren van achterlijke toestanden bij de kluisjes. Dit was echt niet gezond meer! Duwen, trekken, klem zitten. Mensen klommen zelfs de kluisjes op omdat ze anders geplet zouden worden. Natuurlijk kwamen daar ook de nodige ruzies uit tot stand, waardoor dit fantastische feest nog een vrij vervelend staartje had. Zo moeilijk is het toch gvd niet om een iets ruimere tent neer te zetten zodat er wat meer ruimte is aan het einde?? Na alle ellende konden we de lange wandeltocht richting de bussen aanzetten en na een reis van 2 uur waren we weer waar we moesten zijn.

Maar ik heb totaal geen vervelende nasmaak aan dit feest overgehouden. Daarvoor was de rest te goed geregeld, de DJ’s draaiden te goed en de mensen waren te gezellig. Dominator mag voor mij gerekend worden tot de top-feesten in dit land en wat mij betreft is dit het beste feest wat ik ooit heb meegemaakt!

Pluspunten:
- Hard en zuiver geluid op alle stages (met name Industrial)
- Overal snel aan de beurt bij de barren
- Heerlijke locatie! Klein terrein, dus makkelijk switchen van area
- Perfect weer, zo moet het altijd zijn!
- Heel erg veel gezelligheid, ontzettend veel leuke mensen ontmoet, zinloos ouwehoeren en keihard los gaan.
- Nergens te druk of te rustig, genoeg bewegingsruimte (ook op het einde bij de mainstage)
- Sets van Mad Dog, Oldschool Commanders, B-Front en Outblast vs. Stunned Guys
- Gewoon van begin tot einde van de dag super goed vermaakt!

Minpunten:
- Doe ff gewoon met je 3 euro en 25 cent voor een calippo cola, gvd zeg…
- Toestanden op het einde bij de kluisjes
- Vechtpartijen en ruzies her en der
- Max Enforcer (hoewel dat zo slecht was dat het haast een pluspunt werd zo grappig werd het)
- Infrastructuur rondom het terrein is kut, waardoor je met de auto 2 uur moest wachten voordat je weg kon rijden en een half uur moest lopen richting de bussen op een of ander industrieterrein.

Wat mij betreft volgend jaar sowieso weer. Dominator is voor mij ook officieel het beste feest wat Q-dance te bieden heeft! Alles en iedereen bedankt voor de gezellige dag! En vooral de mensen van Hardtraxx erg bedankt voor de gezelligheid en gekkigheid bij de raw-hardstyle. Zoiets moeten we vaker doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk reportje daswas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste feest ever! Zowat perfect op Max Enforcer en de laatste paar tracks van Tatanka na. Max E had volgens mij niet door dat ie op een RAW hardstyle stage stond, terwijl hij zoveel TILLT of Seismic materiaal had kunnen draaien. Ik vind Psychedelic niet eens een slechte track (nouja, als je de break en evt. de climax eruitknipt dan), maar dat hoort niet op die stage. Tatanka sloot af met Let The Bass Kick en In The End :sick: maar voor de rest draaide hij een lekkere set. Begon op hoog tempo, had liever gezien dat het zo tot het eind doorging of iig meer opbouwde dan afbouwde. Gold Bioweapon Remix, Tokyo en een Tat-hitjes-mashup gingen wel echt lekker.

Verder heeft iedereen super lekker gedraaid. Psyko Punkz heeft iets teveel materiaal gedraaid van andere djs uit de lineup, waardoor je veel platen dubbel hoorde op de dag, maar over het algemeen waren het wel tracks die je twee keer zou willen horen. The Machine heeft in ieder geval niet teleurgesteld!

Hoogtepunt van de dag was toch de Slim Shore remix van Dominator, die toch echt wel gedraaid moest worden op dit feest. Als ik het niet mis heb stonden we daar met een groepje van een stuk of 6-7 ofzo bij elkaar toen die eindelijk gedraaid werd... en wat een plaat is het ook! :D

Lineup was ook ongeveer perfect. Had alleen liever gehad dat PP een half uur minder draaide in ruil voor AVIO, en had liever een Thera of Geck-o (of zelfs the Beholder) gezien ipv Max Enforcer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominator, het was echt een topfeest, heb nu een bruin nekje en niet te zuinig veel spierpijn.

We gingen met Eventtravel vanaf de rijnhal naar Dominator (ik, mijn zus en Tel).
Maar we hadden van te voren niet gekeken hoelaat de bus ging, dus zijn we om 8 uur opgestaan om even te kijken en toen bleek dat de bus om half 9 ging!~
Na een hoop gehaast stress en stampij alsnog op tijd gekomen.
Ongeveer 2 uur in de bus gezeten naar Eersel toe, 1maal aangekomen moesten we een pokkeneind lopen over weilandjes fietspaden en weet ik het wat allemaal voordat je er was....
De ingang was vrij klein waardoor het doorstromen van mensen vrij langzaam ging maar was verder niet vervelend.
1maal binnen even munten gehaald, ik had niet van te voren gepind dus had geen contant geld bij me waardoor ik moest pinnen, vond het raar dat dit maar op 1 plek kon, namelijk bij de ingang.
Even langs de main gelopen wat er niet bijzonder uitzag om wat te gaan eten, door al dat gehaast in de ochtend niets kunnen eten.
Broodje gezond naar binnen gewerkt, wat trouwens prima te eten was :thumbup: .
Daarna vervolgens op zoek gegaan naar de Hardstyle stage, omdat ik toch niet echt van de hardcore ben.
Aangekomen bij de hardstyle stage, troffen we een supergave Peterbilt truck aan met daarboven op de Dj Booth, de area was vrij klein maar vond de Booth er supervet uitzien.

Anagetic stond te draaien, wat een lekker wijf en wat een platenkeuze!
Toen we aankwamen begonnen we met een Dikke bleek, daarna een Drop The track en even later gooide ze ook nog eens een Trespasser derbovenop! Dit zou wat beloven voor de rest van de dag qua platen.

Vervolgens was Psyko Punkz aan de beurt, draaiden wel redelijk goed een aantal platen die ik niet helemaal begreep, maar vond een Pull Your strings, Feel my fire en aantal andere beukers toch wel fijn, jammer dat het platen waren die door anderen in de line up ook werden gedraaid...

Chain Reaction was wat te laat waardoor The Machine even kort tussendoor draaide, wat ziet die gast eruit, geniaal gewoon.
Draaide voor die kleine 20 minuutjes wat lekkere platen alhoewel hij wel mag werken aan zen wat tamme mixwerk, maar verder niet storend :)

Chain Reaction was wat te laat maar dat mocht de pret niet drukken, set knalde er redelijk hard op.
Emporium anthem klonk heerlijk ! Maar ook eigen platen zoals, victime, answers en Out with a bang gingen heerlijk!

Vervolgens was Crypsis aan de beurt om zijn live act te gaan doen.
Dit was erg goed en ben flink losgegaan op wat platen, Torture, Dust in Your eyes en vooral op Strike, man wat gaat die plaat heerlijk zeg! Don't move klinkt ook lekker live!

Toen mocht The Machine beginnen aan zijn set, redelijk veel onbend spul gehoord maar dat maakt verder niet uit want ik geloof dat Strenght & Fury de enige plaat in zijn set was met pitchkicks dus het kon voor mij niet stuk!
Place of Terror, Mistress of darkness en nog een aantal anderen (heb de helft gemist want was nogal flink aant raggen :$ ) al het onbekende spul klonk ook super, naarmate de set vordere klapte de kicks er steeds harder op, man wat heeft die gozer een kicks in huis echt ZIEK!

Daarna stond Max Enforcer achter de tafels, gozer had volgensmij geen oog dichtgedaan snachts, geen sex gehad en flink aan het bier gezeten want hij snapte het niet helemaal.
RAW Hardstyle kwam niet voor in zijn boekje, openen met Gold kon ik begrijpen omdat dat een plaat is die hij moet draaien maar vervolgens een Psychedelic ? Toen was de set voor mij al verloren, geloof daarna nog wel een aantal aardige plaatjes maar weinig bijzonders, hier hadden ze beter een Thera neer kunnen zetten ofzo...

Alpha Twins draaide weer een redelijk voorspelbaar setje zoals we gewend zijn, maar verder niet storend.
Atrocious, Feel my Fire, een een Dominating van Raine die ik super vind en ook goed op los ging tijdens het drinken halen :x Ook nog een Yellow Minute remix gehoord van ze uiteraard, en vervolgens een Under Attack die super is en een Struggle for Excistense die al een keer eerder was gedraaid en waar ik niet helemaal weg van ben maar toch wel redelijk hard gaat.

Donkey Rollers live :yay:
Geen woorden voor, dit was een halfuurtje knallen, Atrocity, Followers, 2012, The Fusion of Sound en nog een aantal oude klappers die ik niet 1,2,3, kon ID'en maar wel herkende, al met al was dit halfuurtje echt super!

Toen was het de beurt aan onze roodharige vriend, hij draait altijd geweldig en dit keer nog geweldiger.
Snapte alleen niet waarom die Anger draaide, zijn uitleg daarbij was dat hij hem had gekregen als promo en hem als opbouw voor zijn set gebruikte.
En opbouwen deed tie, neophobia, Scary Noises, Psychedelic Trip en heb ook nog de dominator remix van Slim Shore, had hem nog niet eerder gehoord maar echt een TE vette plaat.

Zatox was ziek, dat is tie wel vaker volgensmij ...
Dus nam Tatanka alleen het stokje over, hij begon lekker met wat lekkere plaatjes.
Kickin Ass, Tokyo, en nog wat andere die ik me zo even niet kan herrineren ^^
De afsluiting was overigens wel verschrikkelijk, Let the bass kick ? Like Wtf en als allerlaatste plaat In the end, Like FTW!!!!! Ben vervolgens weggelopen en naar huis gegaan!

Heb me al met al geweldig vermaakt, eten was goed, geluid was echt helemaal super en de mensen waren vet en gezellig.
Hardtraxx meeting is er ook geweest en we hebben met zijn alleen nog even flink staan raggen wat super was :)
Kreeg ook veel lachen reacties op men shirtje, er was zelfs een vrouwtje die trachte hem uit te trekken en mee naar huis te nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb van hardstyle enkel het laatste kwartiertje van de Donkey Rollers meegepikt en dat was echt top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Top feest: heerlijke locatie, zelf geen vechtpartijen ofzo gezien (zullen er vast zijn geweest als ik dat lees hierboven) en lekker ouderwets staan hakken. Wegrijden was niet fijn, maar dat werd leuker toen de auto's zelf als stages gingen dienen ... en vooral toen iemand het hek links wegsloeg :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje zwaar overbelichte foto van de aanwezige Hardtraxx-groep minus Mol die er pas later bij kwam
Afbeelding

Het veelbesproken en gefotografeerde shirt van Piaaa :thumbsup:
Afbeelding

En nog een filmpje, kijk ze gaan dan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beetje zwaar overbelichte foto van de aanwezige Hardtraxx-groep minus Mol die er pas later bij kwam
Afbeelding

Het veelbesproken en gefotografeerde shirt van Piaaa :thumbsup:
Afbeelding

En nog een filmpje, kijk ze gaan dan :worship:

Super vet, ga behoorlijk hard op dat filmpje haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geslaagd feestje :)
Van de hardstyle enkel bij stukje Chain Reaction, Crypsis en Donkey Rollers geweest, maar heel erg vond ik het nou ook weer niet gezien je daar recht in de felhete zon stond :P

Lekkerste setje kwam voor mij van Rotator, heeeerlijk vage breakcore (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is nu alweer laat zondag maar ik neem ook maar eventjes de tijd ervoor :P
Eenmaal aangekomen op het terrein, gingen we eerst happen want het ontbijtje zat er na 2 uur na opstaan nog steeds niet in. Even een rondje gelopen over het evenement en uiteindelijk vonden we de stage! Optimus Prime had een ander jasje aan vandaag want het beloofde een hele speciale dag te worden!
Anagenetic: Ik had van haar al het een en ander gelezen dat ze altijd hard begon, dus ik was gaan zoeken op het internet naar haar en kwam haar top 3 lijstje tegen op haar website. Nummertje 1: Trespasser! Ik mocht haar meteen al :love: Uiterlijk erbuiten gehouden :$ Uiteindelijk de heerlijke track ook nog gehoort.
Tijdens de set heel eventjes met Sven van PP gepraat over het een en ander. Zo vertelde ze me dat ze geen zin hadden om rechten te betalen voor Pull Your Strings maar fuck it, gewoon releasen die zooi! Verder vertelde Sven me dat we de track van hun samen met Noisecontrollers konden verwachten. Benieuwd dacht ik, maar helaas zei Sven er meteen erachter aan dat het aan de commerciele kant was en de mid-intro het allemaal goed zou maken. Sorry mannen, maar nee. Het is alles behalve orgineel en blijf alsjeblieft doorgaan met jullie huidige sound en ga niet die kant op.
Psyko Punkz: Veel hitjes gehoort weer, helaas... Ze hebben me nog niet kunnen overtuigen met orginele tracklisten en na het feest had ik nog steeds dezelfde indruk. Enigste betere aan de set was dat het lekker vroeg op de dag was. ^^
Chain Reaction: Helaas was meneer te laat inverband met verkeer en mocht The Machine het overnemen totdat hij terug was. Toen CR terug was meteen achter de decks gekropen en gas erop! Veel eigen werk gehoort wat ik totaal niet echt vind, want je kan o zo lekker met zijn track meeblerren! Le Victim erbijgelaten :$ Het beukgehalte was meteen een hele verdieping hoger gezet met deze heerlijke derde set!
Crypsis live: Heerlijke 30 minuutjes :love: Ook zijn stijl vind ik echt heerlijk! 1 of 2 nieuwe tracks gehoort wat me redelijk goed kon bekoren en heel hard gegaan op Strike en Furious! De MC mocht van mij gewoon zijn mond houden, want het was totaal niet intressant wat hij te melden had en ook nog eens heel vervelende echo erachter. Sorry Crypsis, maar die gozer mag je van mij thuis laten ^^
The Machine: Woensdag heb ik naar zijn set geluistert. Ik wist van te voren dat hij vooral producer gericht is maar was redelijk benieuwt naar zijn mixing skills. Helaas maar de set kwa mixen was totaal niets. Toen meneer The Machine de eerste 20 minuten ging draaien inplaats van Chain Reaction deed hij hetzelfde. Ik dacht dit ga je niet menen, gaan we zometeen een set krijgen waar totaal geen energie in gaat zitten. Maar deze kleine man heeft mij echt verrast! Na de eerst mix dacht ik van WTF! Niet normaal! Meteen vol gas erop en mixwerk was niets op aan te merken. Hij was in het begin een beetje stijf maar maakt verderrest ook niet veel uit.
Veel onbekende nummers gehoort, maar... Het zijn me een knallers zeg! Machine, je hebt me sprakeloos gemaakt na je set. Na afloop het ik nog even met hem staan praten, biertje gedronken en hij heeft binnenkort een grotere boeking in Nederland, maar daar mag hij helaas nog niets over melden. :(
Max Enforcer: Eindelijk! ME begint met draaien. Begon met vrolijkere nummers, maar ik had het verwacht. Zowieso een nummer als Gold enzovoort. Na een half uur begon hij Psychedelic te draaien, heel jammer Max! Maar dat is echt het laatste wat ik wil horen die dag. De grote verheuging op Drop 2 Your Knees/Death Sentence was helaas de set niet waar gemaakt. Wel nog Recruit gehoort, heerlijke plaat. Maar op daarna weer vrolijk te doen. Nee :thumbdown: Minste set van de dag, misschien wel van de afgelopen feesten.
Alpha²: Tjaah, standaart. Niet meer. Under Attack en Struggle for Exictence precies achter elkaar hadden we ook al vaker gehoort, maar vond het uiteindelijk niet erg ofzo ^^
Donkey Rollers: Dit blijft toch echt een van mij favorietste live acts :drool: Heerlijke energie altijd! Ook zat de set overens goed in elkaar, geen schijfjes werk iniedergeval. Maar dat mogen de DR niet doen xd
B-Front: Heerlijk altijd, zoals gewoonlijk! Wel jammer dat hij altijd een Frontliner track (Discorecord dit keer) als een van de eerste 3 neemt. Wel toeval eigenlijk. Dominator remix kwam heel onverwacht omdat PNXRMX mij wijs heeft gemaakt dat Bob hem niet in zijn platen tas heeft. Maar hierdoor kwam de plaat alleen nog maar harder dat hij al is! :bomb: Ook weer die overheerlijke rauwe track gehoort van HardWear, die track heeft echt een overdosis bass gekregen wat die ging erop! Niet normaal! Helaas geen gesprek met Bob kunnen maken, want ik moest nog het een en ander bespreken met hem wat hij mij beloofd had :(
Tatanka: Op zijn Iteliaans afgesloten, altijd goed! Veel mash-ups gehoort. Maar de opbouw van de tracklist was meer een afbouw. En over de afsluiting hebben jullie al wel meer gelezen :')

Ik heb echt een hele gezellige dag gehad! Piaa, PNXRMX, Mol, Datwasikniet :thumbsup: Top gasten! Datwasikniet had ook nog een heel leuk smileytje op zijn buik waar ik elke keer weer strak om lag :lol: En je bent toch niet aan de dextro gebleven jongentje :D

@ Datwasikniet: Je vroeg nog een keer aan mij welke track er werdt gedraaid maar je kon me niet verstaan. Dat was Solutio & The I's vs Arboza - The Cry :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Het is nu alweer laat zondag maar ik neem ook maar eventjes de tijd ervoor :P
Eenmaal aangekomen op het terrein, gingen we eerst happen want het ontbijtje zat er na 2 uur na opstaan nog steeds niet in. Even een rondje gelopen over het evenement en uiteindelijk vonden we de stage! Optimus Prime had een ander jasje aan vandaag want het beloofde een hele speciale dag te worden!
Anagenetic: Ik had van haar al het een en ander gelezen dat ze altijd hard begon, dus ik was gaan zoeken op het internet naar haar en kwam haar top 3 lijstje tegen op haar website. Nummertje 1: Trespasser! Ik mocht haar meteen al :love: Uiterlijk erbuiten gehouden :$ Uiteindelijk de heerlijke track ook nog gehoort.
Tijdens de set heel eventjes met Sven van PP gepraat over het een en ander. Zo vertelde ze me dat ze geen zin hadden om rechten te betalen voor Pull Your Strings maar fuck it, gewoon releasen die zooi! Verder vertelde Sven me dat we de track van hun samen met Noisecontrollers konden verwachten. Benieuwd dacht ik, maar helaas zei Sven er meteen erachter aan dat het aan de commerciele kant was en de mid-intro het allemaal goed zou maken. Sorry mannen, maar nee. Het is alles behalve orgineel en blijf alsjeblieft doorgaan met jullie huidige sound en ga niet die kant op.
Psyko Punkz: Veel hitjes gehoort weer, helaas... Ze hebben me nog niet kunnen overtuigen met orginele tracklisten en na het feest had ik nog steeds dezelfde indruk. Enigste betere aan de set was dat het lekker vroeg op de dag was. ^^
Chain Reaction: Helaas was meneer te laat inverband met verkeer en mocht The Machine het overnemen totdat hij terug was. Toen CR terug was meteen achter de decks gekropen en gas erop! Veel eigen werk gehoort wat ik totaal niet echt vind, want je kan o zo lekker met zijn track meeblerren! Le Victim erbijgelaten :$ Het beukgehalte was meteen een hele verdieping hoger gezet met deze heerlijke derde set!
Crypsis live: Heerlijke 30 minuutjes :love: Ook zijn stijl vind ik echt heerlijk! 1 of 2 nieuwe tracks gehoort wat me redelijk goed kon bekoren en heel hard gegaan op Strike en Furious! De MC mocht van mij gewoon zijn mond houden, want het was totaal niet intressant wat hij te melden had en ook nog eens heel vervelende echo erachter. Sorry Crypsis, maar die gozer mag je van mij thuis laten ^^
The Machine: Woensdag heb ik naar zijn set geluistert. Ik wist van te voren dat hij vooral producer gericht is maar was redelijk benieuwt naar zijn mixing skills. Helaas maar de set kwa mixen was totaal niets. Toen meneer The Machine de eerste 20 minuten ging draaien inplaats van Chain Reaction deed hij hetzelfde. Ik dacht dit ga je niet menen, gaan we zometeen een set krijgen waar totaal geen energie in gaat zitten. Maar deze kleine man heeft mij echt verrast! Na de eerst mix dacht ik van WTF! Niet normaal! Meteen vol gas erop en mixwerk was niets op aan te merken. Hij was in het begin een beetje stijf maar maakt verderrest ook niet veel uit.
Veel onbekende nummers gehoort, maar... Het zijn me een knallers zeg! Machine, je hebt me sprakeloos gemaakt na je set. Na afloop het ik nog even met hem staan praten, biertje gedronken en hij heeft binnenkort een grotere boeking in Nederland, maar daar mag hij helaas nog niets over melden. :(
Max Enforcer: Eindelijk! ME begint met draaien. Begon met vrolijkere nummers, maar ik had het verwacht. Zowieso een nummer als Gold enzovoort. Na een half uur begon hij Psychedelic te draaien, heel jammer Max! Maar dat is echt het laatste wat ik wil horen die dag. De grote verheuging op Drop 2 Your Knees/Death Sentence was helaas de set niet waar gemaakt. Wel nog Recruit gehoort, heerlijke plaat. Maar op daarna weer vrolijk te doen. Nee :thumbdown: Minste set van de dag, misschien wel van de afgelopen feesten.
Alpha²: Tjaah, standaart. Niet meer. Under Attack en Struggle for Exictence precies achter elkaar hadden we ook al vaker gehoort, maar vond het uiteindelijk niet erg ofzo ^^
Donkey Rollers: Dit blijft toch echt een van mij favorietste live acts :drool: Heerlijke energie altijd! Ook zat de set overens goed in elkaar, geen schijfjes werk iniedergeval. Maar dat mogen de DR niet doen xd
B-Front: Heerlijk altijd, zoals gewoonlijk! Wel jammer dat hij altijd een Frontliner track (Discorecord dit keer) als een van de eerste 3 neemt. Wel toeval eigenlijk. Dominator remix kwam heel onverwacht omdat PNXRMX mij wijs heeft gemaakt dat Bob hem niet in zijn platen tas heeft. Maar hierdoor kwam de plaat alleen nog maar harder dat hij al is! :bomb: Ook weer die overheerlijke rauwe track gehoort van HardWear, die track heeft echt een overdosis bass gekregen wat die ging erop! Niet normaal! Helaas geen gesprek met Bob kunnen maken, want ik moest nog het een en ander bespreken met hem wat hij mij beloofd had :(
Tatanka: Op zijn Iteliaans afgesloten, altijd goed! Veel mash-ups gehoort. Maar de opbouw van de tracklist was meer een afbouw. En over de afsluiting hebben jullie al wel meer gelezen :')

Ik heb echt een hele gezellige dag gehad! Piaa, PNXRMX, Mol, Datwasikniet :thumbsup: Top gasten! Datwasikniet had ook nog een heel leuk smileytje op zijn buik waar ik elke keer weer strak om lag :lol: En je bent toch niet aan de dextro gebleven jongentje :D

@ Datwasikniet: Je vroeg nog een keer aan mij welke track er werdt gedraaid maar je kon me niet verstaan. Dat was Solutio & The I's vs Arboza - The Cry :thumbup:


haha, wie draaide the cry dan? bob?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dominator remix kwam heel onverwacht omdat PNXRMX mij wijs heeft gemaakt dat Bob hem niet in zijn platen tas heeft. Maar hierdoor kwam de plaat alleen nog maar harder dat hij al is!


Had op 't feest zelf aan Ryfle (die bij Fusion stage loopt ofzo) gevraagd om nog even voor de zekerheid aan Bob te vragen om Dominator te draaien voor t geval Hein het was vergeten. Ryfle antwoordde dat alleen Zany en Slim Shore zelf de plaat hadden. Ryfle had t uiteindelijk niet kunnen vragen, en was zelf ook verbaasd dat B-Front 'm wel had, ookal deed hij eerst alsof ie een grapje had uitgehaald :P

Hein had het trouwens wel gewoon de aanvraag doorgegeven vooraf, maar Bob was allang van plan om 'm te draaien. Kon ook niet anders eigenlijk als enige 'normale' Fusion act die dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
haha, wie draaide the cry dan? bob?

Was tijdens B-Front ja.
'T is dat je het zegt Tel want dat was ik al lang weer vergeten haha. Volgens mij ben ik toen het halve strand afgelopen om mensen te vragen hoe dat nummer heette zo vet vond ik m. En nu weet ik geen eens meer hoe dat nummer ging.
Kutdextro :')

Edit: weet het weer, dat nummer wat ik veel op Atrocious vond lijken qua melodie :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten