Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:49 
 
Hardtraxxer

★★ DJ ToXic Inside's B-Day Bash ★★
Night of the Infected!

https://www.facebook.com/events/193548230849915

Leeftijd: 16+
Deurverkoop: € 5.-

19:00 - 03:00

Line-Up:

● ToXic Inside NL
( Ruhr In Love Afterparty, RadioTotaal, Royal Dutch )

● Lady Bex NL
( Battle of the Bitches, Hardcore Bassment )
● Ravisher NL
( Maddox-Events )
● DJ Icha NL
( Try Before You Die, Kamikaze )
● Johnny Karacho DE
( Ruhr In Love, Royal Dutch, Maddox-Events )
● Big Fabian Bright DE
( Ruhr In Love, Hardstyle Society Aachen, Maddox-Events )
● Dj FireStarter NL
( Clash of the Nations )
● DJ Freeze
( Queenscore, Bloody Sunday )
● Thebaddeststeph
( Bloody Sunday, Thunderdome Radio · The Final Broadcast )

● MC Mister Maddox NL
( Ruhr In Love, Nature One, Maddox-Events )
● MC DeMon Inside NL
(ToXic Inside VS. DeMon Inside, Maddox-Events)

Time-table:

19:00 - 20:15: Johnny Karacho & Big Fabian Bright
20:15 - 21:30: FireStarter
21:30 - 22:30: Icha
22:30 - 23:30: Lady Bex & DJ Freeze
23:30 - 00:30: THEbaddestSTEPH
00:30 - 01:45: ToXic Inside VS. MC DeMon Inside (Special B-day Set)
01:45 - 03:00: Ravisher

★ Hardcore ★ Industrial Hardcore ★ Terror ★ Freestyle ★ (Raw-)Hardstyle ★ Early Rave ★ Oldschool ★ Speedcore ★

De locatie: SHOOTERS - Spoorstraat 18 in Boxmeer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boxmeer ja? Lekker dichtbij :D Misschien meedoen aan de contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:21 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Boxmeer ja? Lekker dichtbij :D Misschien meedoen aan de contest


Binnenkort zal op de Facebook pagina meer informatie erover staan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 19:05 
 

aldi artiesten kent geen drol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
aldi artiesten kent geen drol?


Dat jij ze niet kent hoeft niet meteen te zijn dat niemand ze kent.

Icha staat bekend van Try Before You Die, Lady Bex Battle of the Bitches & Ravisher is een alias van DJ Radiate :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Sowieso aanwezig en misschien ook wel meedoen aan de contest ^^

Heb je goed geregeld Roy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:09 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Sowieso aanwezig en misschien ook wel meedoen aan de contest ^^

Heb je goed geregeld Roy.


Dankje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:21 
 

Freeze en Lady Bex zijn anders ook geen onbekenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:29 
 
Hardtraxxer

partybasher schreef:
Freeze en Lady Bex zijn anders ook geen onbekenden


Die hebben echt een waslijst aan feesten achter de rug. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 23:47 
 
Hardtraxxer

Win 3x2 vrijkaarten voor DJ ToXic Inside B-Day Party in Boxmeer op 15 Februari.

Meer info:
https://www.facebook.com/events/1935482 ... 9813455090
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

We hebben een verrassing!

Met veel trots stel ik jullie voor aan..

Thebaddeststeph!!

Deze Killer-DJ laat zien wat echt knallen is!

Met optredens als: Bloody Sunday, Thunderdome Radio · The Final Broadcast, Theater of Hardcore & Battle of the Bitches · Wrath of the lady's
weet ze telkens het publiek te verbazen!

Wij hebben er zin in! Jullie ook?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 02:09 
 
Hardtraxxer



20-6-2013 is er een brand geweest in Cuijk en zijn er 3 mensen om het leven gekomen.

Ramon Blom, Ronny Derks, Yvette Sijtsma & ik, hebben daardoor onze beste vriendin verloren.

Een tijd geleden bij Die Inoffizielle Ruhr in Love Afterparty @ Altes Kino Bottrop heb ik speciaal voor Ilse Graat een nummer gedraaid om haar te herdenken, maar omdat de mensen die haar kende niet aanwezig konden zijn gaan we dit nog een keer over doen.

Speciaal voor Ilse Graat heb ik vannacht de hele nacht gebruikt om een Mash-up in elkaar te zetten die rond de helft van mijn set zeker zal gaan draaien. Daarbij krijgen de gasten een Sterrenflikker, en gaan we met z'n allen nog een keer goed los voor Ilse Graat, Sanne Graat en hun moeder Anita Driessen.

Voor de geïnteresseerden kan je HIER de track beluisteren en e.v.t. downloaden in WAV.


Bron: ToXicCore & ToXic Inside[/i]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mash steekt goed in elkaar en heel mooi gebaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:09 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Mash steekt goed in elkaar en heel mooi gebaar!


Bedankt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even off-topic, maar is die man die toen is opgepakt ook veroordeeld?
Kon hem toen nog zien zitten in die toren vanuit het klaslokaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:28 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Even off-topic, maar is die man die toen is opgepakt ook veroordeeld?
Kon hem toen nog zien zitten in die toren vanuit het klaslokaal..


Vlak voordat hij veroordeeld zou worden heeft hij een zelfmoord poging gedaan om zijn cel in brand te steken.
Daardoor is het uitgesteld geweest, ik heb er jammer genoeg verder niet veel meer over zijn veroordeling gehoord maar ik hoop dat hij een passende straf ervoor krijgt en dat hij daardoor ook nooit meer vrijkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oké, zware straf zou niet meer dan terecht zijn inderdaad!

Komt er nog meer info over die contest of gaat die niet meer door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:46 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ah oké, zware straf zou niet meer dan terecht zijn inderdaad!

Komt er nog meer info over die contest of gaat die niet meer door?


Het was zeker de bedoeling om een contest te doen, maar de locatie zag het niet helemaal zitten i.v.m. tijd-gebrek en dat we ook nog extra dingen moesten regelen zoals geluid, flyers e.t.c. en daarvoor in de plaats hebben we ThebaddestSTEPH in de line-up gezet om het 'gat' te dichten. Onze excuses. :(

We hadden eerst ook een win-actie maar omdat dit niet helemaal goed liep hebben we die naar Partyflock verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oké jammer, effe kijken of ik die dag wat te doen heb anders misschien even een kijkje komen nemen :thumbsup:
Hoe is de hardstyle/core verhouding die avond ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 16:58 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ah oké jammer, effe kijken of ik die dag wat te doen heb anders misschien even een kijkje komen nemen :thumbsup:
Hoe is de hardstyle/core verhouding die avond ongeveer?


Ik zal eerlijk zeggen. De bedoeling achter de Hardstyle was dat we met de opening daarmee rustig zouden beginnen, en daarna gingen opbouwen naar de Hardcore & sneller.

In totaal bezit de avond nu 1 uur en 15 min aan Hardstyle en de rest is opbouwend van Mainstream naar Uptempo, Industrial, Frenchcore etc etc. Er is een kans dat FireStarter nog wat Hardstyle zou kunnen draaien maar dit is natuurlijk niet zeker. Vrijwel alle DJ's op Johnny Karacho (DE), Big Fabian Bright (DE), Ravisher & ToXic Inside draaien hoofdzakelijk main/uptempo.

En de rede van deze opstelling is is vrij simpel, Boxmeer heeft te weinig Hardcore-gerelateerde feesten terwijl Hardstyle er wel veel gedraaid wordt in bijvoorbeeld La Bamba.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:01 
 
Hardtraxx Elite

Zoals Tom even kijken of ik die dag wat te doen heb anders misschien wel even komen kijken, hoorde dat er toch aardig wat volk heenging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:51 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Zoals Tom even kijken of ik die dag wat te doen heb anders misschien wel even komen kijken, hoorde dat er toch aardig wat volk heenging!


Ik zat er zelf eerlijk gezegd ook van te kijken. Ben afgelopen tijd ook even paar x langs Time-Out geweest en werd gewoon spontaan aangesproken door groepjes die ook gaan, verder hebben een zooi Duitsers mij benaderd over Facebook die ook aangaven aanwezig te zijn.


Verder hebben wij extra audio geregeld omdat het 'standaard' geluid weinig bass bevat, we willen graag dat iedereen de mooiste avond van hun leven krijgt en dat kan niet zonder goed geluid. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:32 
 
Hardtraxx Elite

Das wel relax dat er beter geluid is! Alleen zo jammer dat het tegelijk valt met schones wochenende in Nijmegen waar het grootste deel van mijn groep naar toe gaat. Word nog even kijken wat het word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:25 
 
Hardtraxxer

Nog 8 dagen en dan sluit de Winactie!

Maak kans op 2x 2 gastenlijstplaatsen voor ★★ DJ ToXic Inside's B-Day Bash ★★

Wat moet je doen? Vrijwel niks! Klik op de link en dan op "Ik wil meedingen!"

(Een Partyflock account is nodig om mee te doen!)

https://partyflock.nl/contest/20774:Tox ... h-winactie
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten