Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Juvenile - Rhyme Playa (Dj Thera Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 10:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de fijne verzoekjes :D

Met nog maar een week te gaan, begint bij mij de excitement wel echt toe te nemen :woot:

Wie is er klaar voor de 4,5 uur set, incl:
- Brennan & Heart classics
- Training Sessions
- The New Era
- Back 2 backs met Geck-o, Ophidian, The Purge en Cellrock
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ok allemaal, ik heb 4,5 uur aan tijd: welke tracks mogen er niet ontbreken? :cool:


Eyoung - Famous Explorer
Eyoung - Try to Remember
Eyoung - Different Pieces
Geck-e - Suck the Speakers
Brennan & Heart - Dissappearance
Brennan & Heart - DICKHEAD
Brennan & Heart - We are Possessed
Brennan & Heart - Hardstate Channel
Louk - Evil Intent (origineel of Thera remix)
The Juvenile - Hardcore Suckas
Teknoid - Edge of Darkness
Smurref- Sonic Storm
Juized & Tartaros - The Dungeon (Thera remix)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Instant kippenvel dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit wordt een legendarische avond! Zoveel zin in dit feest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang getwijfeld omdat het toch best ver rijden is vanaf Groningen, maar ik zou het mezelf nooit vergeven om dit te missen. Tickets binnen, zin an! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 17:21 
 
Hardtraxxer

Goedkoop hotelletje op de kop getikt, verdomd veel zin in morgen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Goedkoop hotelletje op de kop getikt, verdomd veel zin in morgen. :D


Hier precies hetzelfde, Geen zin om 3 uur op het station te zitten bevriezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 03:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik weet het dit moet eigenlijk in het carpooltopic maar ik schat mijn kansen hier hoger in:

Iemand die teruggaat naar Nijmegen en nog een plekje vrij heeft? :innocent: Vergoeding komen we wel uit.

Anders maar kou lijden op Eindhoven CS want hier moet ik bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 08:41 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren nog bijna mijn ticket weggegeven.. nu slaat het toch weer om in twijfel..
De grootste setback is toch wel de 1uur en 55 minuten durende auto rit heen en dan ook weer terug vanaf Haaksbergen. Met het oog op nog een feest in Nijmegen en Breda later deze maand lijkt het mij iets teveel van het goede. Maar ik heb moeite met gevoel dat ik dit epische feest ga overslaan..

Wordt vervolgd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gisteren nog bijna mijn ticket weggegeven.. nu slaat het toch weer om in twijfel..
De grootste setback is toch wel de 1uur en 55 minuten durende auto rit heen en dan ook weer terug vanaf Haaksbergen. Met het oog op nog een feest in Nijmegen en Breda later deze maand lijkt het mij iets teveel van het goede. Maar ik heb moeite met gevoel dat ik dit epische feest ga overslaan..

Wordt vervolgd..


Hallo man met weinig ruggengraat. Hier man met de hamer: "Beter ga je gewoon"

RTM93 schreef:
Oke is goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gisteren nog bijna mijn ticket weggegeven.. nu slaat het toch weer om in twijfel..
De grootste setback is toch wel de 1uur en 55 minuten durende auto rit heen en dan ook weer terug vanaf Haaksbergen. Met het oog op nog een feest in Nijmegen en Breda later deze maand lijkt het mij iets teveel van het goede. Maar ik heb moeite met gevoel dat ik dit epische feest ga overslaan..

Wordt vervolgd..


Tot vanavond maat! We weten allemaal dat je komt.

Ik heb nog 1 ticket over van iemand die last minute niet meer gaat, mag gratis weg. PB me even bij interesse!

Edit: Ticket is weggegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 16:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De timetable is er eindelijk!! :D

22.00 - 23.30 Geck-o
23.30 - 04.00 Dj Thera

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Viel SpaB vanavond... ik sla hem over
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij Desley ook aanwezig vnv :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ok allemaal, ik heb 4,5 uur aan tijd: welke tracks mogen er niet ontbreken? :cool:

Ik zou heel graag Ophidian - Inception by Sound (Orgineel dan wel VIP) eens live horen. Wat betreft Thera(cords)-platen laat ik me volledig verrassen, al staan hierboven wel een aantal excellente suggesties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)

Verzoekjes vanuit mijn kant:
The Machine - Lady Of The Lake (Thera Remix)
Thera & Artifact - Revenge
Thera & Invector Ft. MC I See - Just Getting Started
Thera & Luminite - Failure Of Democracy
Thera & Resist - We Belong
Thera & Geck-O Ft. Wackiejacky - Hysteria
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 05:35 
 
Hardtraxx Veteran

Muzikaal echt onwijs gave avond meegemaakt! De reis zeker waard. Ook wat tracks live gehoord die ik tot nog toe niet live had meegemaakt. Wel rond 2:45 weer vertrokken, maar de 3 en half uur waren de 360km meer dan waard! Nu met knallende rugpijn op bed beland en lekker voldaan slapen.

Uiteraard s/o naar alle bekenden, en het publiek in het algemeen dat erg weinig stil stond. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 06:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track die na Kruelty - Reign of Terror werd gedraaid :worship: Wat was dat dan, ging echt helemaal nergens meer over. Ik denk wel dat die twee platen achter elkaar het moment van de avond voor mij was. Heel benieuwd naar de tracklist van Thera (die hij hier ongetwijfeld morgen zal plaatsen). :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 07:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Die track die na Kruelty - Reign of Terror werd gedraaid :worship: Wat was dat dan, ging echt helemaal nergens meer over. Ik denk wel dat die twee platen achter elkaar het moment van de avond voor mij was. Heel benieuwd naar de tracklist van Thera (die hij hier ongetwijfeld morgen zal plaatsen). :whistle:


Heel vet om te horen! Dat is onze trampa - Runners kick/bootleg/live/edit haha! Staat overigens ook in de nieuwe tracks onder het hardstyle releases kopje (L) :thumbsup: We hebben hem gister ook in straight from the heart 3 gedraaid dus daar kan je hem HQ checke!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
pim0412 schreef:
Die track die na Kruelty - Reign of Terror werd gedraaid :worship: Wat was dat dan, ging echt helemaal nergens meer over. Ik denk wel dat die twee platen achter elkaar het moment van de avond voor mij was. Heel benieuwd naar de tracklist van Thera (die hij hier ongetwijfeld morgen zal plaatsen). :whistle:


Heel vet om te horen! Dat is onze trampa - Runners kick/bootleg/live/edit haha!!

Pfoe, wat een ongelooflijk zieke track!! :worship:
Die kicks zag ik niet aankomen :lol:

Over het feest zelf kan ik heel kort zijn: het was alles wat ik ervan verwachtte, wat een prachtige avond!
+++ heel de zaal ging los van begin tot einde
+++ muzikaal hoogtepunt

Meer van deze feesten aub!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel ziek feest, sfeer was geweldig! Jammer voor Thera dat het niet iets drukker was, maar persoonlijk vond ik het perfect zo en al warm zat. Geck-O en Thera samen was echt fantastisch.

Kan weinig min punten verzinnen, leuke locatie, iedereen ging los van begin tot eind, muzikaal echt geweldig en normale prijzen voor het drinken. Alleen kan iemand die gasten die het nodig vonden om elke 10 seconden ''HEY HEY HEY HEY'' te roepen en dat 30 minuten lang alsjeblieft in de sloot gooien, b.v.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als ergens een MC overbodig was ja :lol:

Geweldig feest gehad; muzikaal, sfeer, drukte. Allemaal top.
Ook de guest-DJ's waren top. Wel nog een speciale vermelding voor Cellrock, wat gaan zijn kicks live lekker zeg (First Mission (Cellrock Remix) :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit, wat was dit een geweldige nacht.
Muzikaal gezien was het subliem, elke keer dat ik even wilde gaan roken toch weer terug gegaan bij het horen van de volgende track.
Door alle dedicated bezoekers ook nog eens een geweldig sfeertje!
Nog even een shoutout naar de theracords ambassadeur (naam natuurlijk vergeten) die tijdens Stash meteen een dansje kwam doen. :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten