Whieieehw... Was echt dik gezellig...
Thx miquel... Halen we de 15e wel ff in
Laterinjo's
Laterinjo's
zo hoort dawrote:ben zo scheel als een kanarie....
Haha, zeker weten!wrote:Whieieehw... Was echt dik gezellig...
Laterinjo's
Dooie boel of lijkt dat maar?
Het was tijdens die avond lekker druk.. af en toe iets minder, maar dat hou je toch in deze tent...wrote:Dooie boel of lijkt dat maar?![]()
Wel een heerlijk rag nummer
Ja er werd stevig gedraaid, maar dat moet ook op een b-day bashwrote:Ziet er goed uit! Op primetime al hard losgaan.
ja ik ook... ran-d - innerchild bijvoorbeeld...wrote:Of die promo's legaal waren vroeg ik me wel af en toe af...
Innerchild is inderdaad wel redelijk lastig om nu te hebben, moet je bij de A2 stal een beetje mensen kennen.. Geen idee eigenlijk. Hij is volgens mij wel een x gelekt, maar dat weet ik niet zeker, heb hem in ieder geval vaker gedraaid zien worden in TL's.wrote:ja ik ook... ran-d - innerchild bijvoorbeeld...wrote:Of die promo's legaal waren vroeg ik me wel af en toe af...
wrote:Innerchild is inderdaad wel redelijk lastig om nu te hebben, moet je bij de A2 stal een beetje mensen kennen.. Geen idee eigenlijk. Hij is volgens mij wel een x gelekt, maar dat weet ik niet zeker, heb hem in ieder geval vaker gedraaid zien worden in TL's.wrote:ja ik ook... ran-d - innerchild bijvoorbeeld...wrote:Of die promo's legaal waren vroeg ik me wel af en toe af...
Zou wel een slechte zaak zijn als het zo was..