Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

Derde editie van Distorted Noises! De hardstyle avond van Het Burgerweeshuis. Deze editie met Frontliner en Ran-D!

Vrijdag 27 januari 2012 is alweer de 3e editie van Distorted Noises in het Burgerweeshuis in Deventer. Het Burgerweeshuis heeft het underground gevoel wat goed past bij Distorted Noises. De eerste 2 edities waren een groot succes, waarnaar er bij de 3e editie vooraf een dj contest heeft plaats gevonden in de walhalla in Deventer. Uit een verrassende waslijst aan inzendingen werden er 8 dj’s uitgekozen om de strijd met elkaar aan te gaan. Black Sunrise is die avond de grote winnaar geworden en is daarom vrijdag 27 januari 2012 de openingsact op Distorted Noises. Naast de grote namen Frontliner en Ran-D gaan de lokale talenten WMD, Rapid Rodge & Manic Episode plaatsnemen achter de draaitafels om de zaal op te warmen. De avond wordt rauw afgesloten met een hardcore set van Act of Violence. Gegarandeerd voetjes van de vloer!
Line up:
Black Sunrise, WMD vs Rapid Rodge& Manic Episode FT MC Tellem, Frontline,r Ran-d, Act of Violence Hosted by Mc Shizzler

Black Sunrise:
Julian Jonker is geboren op 8 februari 1992 in Haarlem. Toen hij op zijn 13e een mengpaneel kreeg is zijn passie voor muziek gaan groeien. Pas in 2007 is zijn liefde voor hardstyle begonnen. Nu is hij gecontracteerd bij I.C.E. Bookings. Op de radio kun je zijn sets horen op Hardstation.FM en op Fear FM. Een echte opkomende DJ die wij er maar al te graag hebben staan.
WMD:
Milan Haulussy (WMD) uit Deventer, geboren op 19 juni 1991. Is op zijn 15e begonnen met draaien samen met een vriend onder de naam Act of Violence.
Pas sinds het jaar 2011 heeft hij ervoor gekozen alleen verder te gaan onder de alias WMD. WMD’s voorkeur gaat uit naar harde en rauwe tracks, hij kan deze tracks dan ook prima tot hun recht laten komen.
Frontliner:
Frontliner, de bekende hardstyle DJ uit Amsterdam begon met produceren in 2005. Aan het eind van 2006 begon hij een project met een andere bekende naam Headhunterz, samen maakten ze de hits Scantraxx Rootz & End of my Existence, zijn releases komen uit op het befaamde Scantraxx label. Hij vertegenwoordigd de Scantraxx hardstyle sound op feesten door heel Europa en staat op elke grote party, onder andere Defqon1, Q-base en In Qontrol. Fronliner heeft net zijn nieuwe Album release : Producers Mind! Dit belooft veel goeds !
Ran-D:
Randy Wieland, beter bekend als Ran-D, zit al ongeveer tien jaar in de muziek business en wordt beschouwd als een veelbelovend talent binnen de hardere stijlen. Ran-D weet van aanpakken en gooit meestal meteen de beuk erin. De afwisseling tussen rauwe beats, melodieen en unieke vocalen maken Ran-D zijn sets een genot voor de oortjes.
Act of Violence:
Kevin Breden is geboren op 22-10-1991 en is al vanaf zijn 13e bezig met muziek. Op zijn 15e is hij begonnen met het mixen van Hardcore. Op deze leeftijd heeft hij meerdere keren in o.a de Luxor, Het Burgerweeshuis en buiten Deventer gedraaid. Ook is hij meerdere keren hoog geëindigd bij dj contents! Act of Violence staat bekend om een gebalanceerde mix van Rauwe en Mainstream hardcore!

Mc Shizzler:
Sjors Lutgerink begon zijn Mc cariérre in 2007 op kleinere feesten rondom Deventer, waarna hij in contact kwam met een andere Mc, Mc Renegade. Met zijn hulp maakte hij de volgende stap in zijn carrier. Hij hoste samen met Mc Renegade feesten als Fuze outdoor, Nuclair Hardstyle, hardcore Hooligans, Hurricane Returns, Amnesia Outdoor. In 2011 heeft hij op 1 van de grootste evenementen van Nederland gestaan genaamd Defqon 1. Sjors is sinds kort eervol lid van The magic show !

Locatie & Route:
Het Burgerweeshuis ligt in het centrum van Deventer en is met elk vervoersmiddel uitstekend bereikbaar.

Rookbeleid:
In Het burgerweeshuis is het niet toegestaan om te roken, er is wel een rook ruimte.

Garderobe:
Er zijn 3 bewaakte garderobes dus hier kun je al je spullen gratis en veilig opbergen!
Leeftijd:
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij twijfel kan er gevraagd worden naar een legitimatiebewijs. Zorg dat je deze niet vergeet.
Tickets:
Tickets kunnen gekocht worden via de website voor €10,50. Er zal tevens deurverkoop plaats vinden.

Voor meer info & tickets kan je altijd terecht op onze sites:
http://www.distortednoises.nl & http://www.burgerweeshuis.nl
Contact: [email protected]
Twitter: twitter.com/distortednoises

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij was er al op gezet kev :P
feesten/distorted-noises-27-01-2012-het-burgerweeshuis-deventer-t21157.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:56 
 
Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:


ik laat mijn topic verwijderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
b-ram schreef:
Sweet!
Donkey Rollers - Immortal :love:

Word geregeld :D

Moet je wel vroeg komen, ik draai als opener :)

Als ik kom, kom ik vanaf t begin! ;) Ik ben een goede bekende van WMD, dus ben een en al support daarow :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Als ik kom, kom ik vanaf t begin! ;) Ik ben een goede bekende van WMD, dus ben een en al support daarow :thumbup:

Dan zorg ik dat Immortal gedraaid gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
b-ram schreef:
Als ik kom, kom ik vanaf t begin! ;) Ik ben een goede bekende van WMD, dus ben een en al support daarow :thumbup:

Dan zorg ik dat Immortal gedraaid gaat worden :thumbsup:

Holy :thumbsup: Kan ik die eindelijk van mn lijstje met tracks die ik nog live moét horen afstrepen.
Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke staan daar nog meer op :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Welke staan daar nog meer op :innocent:

pff ja goede vraag :P On the top of my mind:

Geck-O & Phrantic - Can't stand still (stirred mix)
Josh & Wesz - autumn green
r3bels - bionicle
Second Identity - God of the Underworld

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Black Sunrise schreef:
Welke staan daar nog meer op :innocent:

r3bels - bionicle
Second Identity - God of the Underworld
^^

Dat kan ook nog wel geregeld worden :-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Derde editie van Distorted Noises! De hardstyle avond van Het Burgerweeshuis. Deze editie met Frontliner en Ran-D!

Vrijdag 27 januari 2012 is alweer de 3e editie van Distorted Noises in het Burgerweeshuis in Deventer. Het Burgerweeshuis heeft het underground gevoel wat goed past bij Distorted Noises. De eerste 2 edities waren een groot succes, waarnaar er bij de 3e editie vooraf een dj contest heeft plaats gevonden in de walhalla in Deventer. Uit een verrassende waslijst aan inzendingen werden er 8 dj’s uitgekozen om de strijd met elkaar aan te gaan. Black Sunrise is die avond de grote winnaar geworden en is daarom vrijdag 27 januari 2012 de openingsact op Distorted Noises. Naast de grote namen Frontliner en Ran-D gaan de lokale talenten WMD, Rapid Rodge & Manic Episode plaatsnemen achter de draaitafels om de zaal op te warmen. De avond wordt rauw afgesloten met een hardcore set van Act of Violence. Gegarandeerd voetjes van de vloer!

Line up:
- Black Sunrise
- WMD vs Rapid Rodge
- Manic Episode FT MC Tellem
- Frontliner
- Ran-d
- Act of Violence
- Hosted by Mc Shizzler


Black Sunrise:
Julian Jonker is geboren op 8 februari 1992 in Haarlem. Toen hij op zijn 13e een mengpaneel kreeg is zijn passie voor muziek gaan groeien. Pas in 2007 is zijn liefde voor hardstyle begonnen. Nu is hij gecontracteerd bij I.C.E. Bookings. Op de radio kun je zijn sets horen op Hardstation.FM en op Fear FM. Een echte opkomende DJ die wij er maar al te graag hebben staan.

WMD:
Milan Haulussy (WMD) uit Deventer, geboren op 19 juni 1991. Is op zijn 15e begonnen met draaien samen met een vriend onder de naam Act of Violence.
Pas sinds het jaar 2011 heeft hij ervoor gekozen alleen verder te gaan onder de alias WMD. WMD’s voorkeur gaat uit naar harde en rauwe tracks, hij kan deze tracks dan ook prima tot hun recht laten komen.

Frontliner:

Frontliner, de bekende hardstyle DJ uit Amsterdam begon met produceren in 2005. Aan het eind van 2006 begon hij een project met een andere bekende naam Headhunterz, samen maakten ze de hits Scantraxx Rootz & End of my Existence, zijn releases komen uit op het befaamde Scantraxx label. Hij vertegenwoordigd de Scantraxx hardstyle sound op feesten door heel Europa en staat op elke grote party, onder andere Defqon1, Q-base en In Qontrol. Fronliner heeft net zijn nieuwe Album release : Producers Mind! Dit belooft veel goeds !

Ran-D:

Randy Wieland, beter bekend als Ran-D, zit al ongeveer tien jaar in de muziek business en wordt beschouwd als een veelbelovend talent binnen de hardere stijlen. Ran-D weet van aanpakken en gooit meestal meteen de beuk erin. De afwisseling tussen rauwe beats, melodieen en unieke vocalen maken Ran-D zijn sets een genot voor de oortjes.

Act of Violence:

Kevin Breden is geboren op 22-10-1991 en is al vanaf zijn 13e bezig met muziek. Op zijn 15e is hij begonnen met het mixen van Hardcore. Op deze leeftijd heeft hij meerdere keren in o.a de Luxor, Het Burgerweeshuis en buiten Deventer gedraaid. Ook is hij meerdere keren hoog geëindigd bij dj contents! Act of Violence staat bekend om een gebalanceerde mix van Rauwe en Mainstream hardcore!

Mc Shizzler:

Sjors Lutgerink begon zijn Mc cariérre in 2007 op kleinere feesten rondom Deventer, waarna hij in contact kwam met een andere Mc, Mc Renegade. Met zijn hulp maakte hij de volgende stap in zijn carrier. Hij hoste samen met Mc Renegade feesten als Fuze outdoor, Nuclair Hardstyle, hardcore Hooligans, Hurricane Returns, Amnesia Outdoor. In 2011 heeft hij op 1 van de grootste evenementen van Nederland gestaan genaamd Defqon 1. Sjors is sinds kort eervol lid van The magic show !

Locatie & Route:
Het Burgerweeshuis ligt in het centrum van Deventer en is met elk vervoersmiddel uitstekend bereikbaar.

Rookbeleid:
In Het burgerweeshuis is het niet toegestaan om te roken, er is wel een rook ruimte.

Garderobe:
Er zijn 3 bewaakte garderobes dus hier kun je al je spullen gratis en veilig opbergen!

Leeftijd:
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij twijfel kan er gevraagd worden naar een legitimatiebewijs. Zorg dat je deze niet vergeet.

Tickets:
Tickets kunnen gekocht worden via de website voor €10,50. Er zal tevens deurverkoop plaats vinden.


Voor meer info & tickets kan je altijd terecht op onze sites:
http://www.distortednoises.nl & http://www.burgerweeshuis.nl
Contact: [email protected]
Twitter: twitter.com/distortednoises
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

nog maar anderhalf weekje :)
gaat vet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dutch92 schreef:
nog maar anderhalf weekje :)
gaat vet worden

Zeker, heb er zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

2 daagjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan er toch niet bij zijn ivm 'n schouderblessure :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik kan er toch niet bij zijn ivm 'n schouderblessure :(

Ga jij binnenkort weer zoiets als Act of Sound organiseren :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
b-ram schreef:
Ik kan er toch niet bij zijn ivm 'n schouderblessure :(

Ga jij binnenkort weer zoiets als Act of Sound organiseren :)?

Binnenkort ga we idd een meeting houden over een eventuele re-act of sound ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat t weer niet in Someren is dan.. Ruchte is wel een toplocatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Jammer dat t weer niet in Someren is dan.. Ruchte is wel een toplocatie!

Zeker, alleen Someren niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutgat:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik kan er toch niet bij zijn ivm 'n schouderblessure :(

Jammer, maar helaas :(
Volgend feestje beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag wel nog Immortal draaien voor de mensen die wel komen natuurlijk ;) Veel plezier/succes vnv
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 01:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Je mag wel nog Immortal draaien voor de mensen die wel komen natuurlijk ;) Veel plezier/succes vnv

Hahaha ja alleen ik heb al beetje uitgezocht wat ik ga draaien en past immortal niet echt tussen. Want dan zou ik hem wat eerder in de set moeten draaien en kans is groot dat er dan nog maar weinig mensjes zijn. Maar ik zal ze sowieso niet teleurstellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sun suc6 vanavond, kan er niet bij zijn want ga morgen naar Destination X, volgende keer er zeker weer bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Black Sun suc6 vanavond, kan er niet bij zijn want ga morgen naar Destination X, volgende keer er zeker weer bij :thumbup:

En waarom dan niet gewoon naar beiden?? :P
Thanks in ieder geval, ik weet natuurlijk niet of ik er volgende x bijben, wie weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxxer

Julian good luck! Distorted Noises is echt leuk :D dit keer helaas niet bij, ben al verrot en anders trek ik morgen XX niet. En ik heb ook geen geld. Jammer jammer, maar veel plezier ^^

PS: kijk vooruit voor de boxen die aan het plafond hangen :lol: ik heb daar een keer gigantisch m'n hoofd aan gestoten. You are warned :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten