Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

DISTRICT ONE

Op 9 maart 2013 vindt in de Prins Bernhardhoeve Zuidlaren de eerste editie plaats van het hardstyle-event DISTRICT-ONE. Door een nog onbekende oorzaak is dit gebied hermetisch afgesloten voor de buitenwereld en wordt alleen toegang verleend aan personen met een District-One ID. Durf jij het aan om deze verboden zone te betreden?

Het D1-gebied wordt beheerd door een keiharde line-up met onder andere Wildstylez, Ran-D, Psyko Punkz, Frequencerz, Luna en de keiharde jongens van Endymion!

Bij velen staat de Prins Bernhardhoeve bekend als de expohallen waar vroeger de succesvolle Hellraiser/Masters of Hardcore feesten plaatsvonden. Na jarenlang stil te hebben gestaan, werd het tijd de deuren weer open te gooien. Met een dikke line up, een geweldig decor, lasers en een nacht vol show-elementen zal de eerste editie, jouw als bezoeker, niet onopgemerkt voorbij gaan!

Line-up
- Wildstylez
- Ran-D
- Psyko Punkz
- Endymion
- Frequencerz
- Luna
- Diabolic

Hosted by MC Da Syndrome

Early-bird Tickets
Om de economische crisis enigszins het hoofd te bieden zullen er early-bird tickets a € 20,- beschikbaar zijn. De voorverkoop start op zaterdag 5 januari om 10:00 uur en de tickets zijn online verkrijgbaar via http://www.district-one.nl en bij alle Primera winkels. Let op! De early-bird tickets zijn beperkt beschikbaar, dus wees er snel bij! Een regulier ticket kost € 25,-.

Meer info op: http://www.district-one.nl

Social Media
Facebook: http://www.facebook.com/pages/DISTRICT- ... 2204149267
Twitter: http://www.twitter.com/@district_one_
Partyflock: https://partyflock.nl/party/239557:District_One.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mensen die hier heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen Freqz en Diabolic interresant. Misschien aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
en de keiharde jongens van Endymion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

- Deetox
- Clock Kid
- Silver Nikan
- ArmenianBoy
- Silvio Aquila
- Qrious
- Twin Towers
- Tronica

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen Deetox en Clock Kid al. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en ik aka Tronica ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:34 
 

Aanwazig. met de BMW. (effe luxe doen :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Alleen Freqz en Diabolic interresant. Misschien aanwezig.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:57 
 

imark, als dat alles is, dan zou ik thuis blijven als ik jou was. dan bespaar je veel en t is gezelliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten